کد خبر 1300180
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
کیم جونگ اون به کجا رفت

«کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی پس از ۳۵ روز غیبت، با بازدید از روند پیشرفت یک پروژه بزرگ در شهر زادگاه پدر خود، در انظار عمومی ظاهر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • FR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    18 27
    سبک شهرسازی شون از سوئد و نروز هم قشنگتره. دست مریزاد آقای اون و‌خاک بر سر غربگدایان دنیا!
    • K DE ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
      22 10
      سبک شهرسازی کمونیستی و آپارتمان های لونه موش حتما از سوئد و نروژ بهتره !!! یک روز سوئد یا نروژ بودی معنی زندگی رو میفهمیدی نه این کره شمالی عقب مانده کمونیست با این رهبر خیکی
    • روح الله IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
      6 15
      جناب k شما نروژ و سوئد بودی که اینجوری داری توصیفش می کنی؟ یا تحت تاثیر جادوی رسانه قرار گرفتی و سحر شدی؟ از معایب سوئد و نروژ هم بگو محاسن این دو کشور رو زیاد شنیدیم منکرش هم نیستیم هرچند معتقدیم کمی اغراق آمیزه. در کل چشمامون رو، رو معایب این کشورها بستیم و دوست هم نداریم که ببینیمشون! در ضمن چیزی که تو این تصاویر می بینیم لونه موش نیستن بلکه سبک نوین شهرسازی هست اما شما دوست نداری اینارو هم ببینی!
  • حسین IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    13 12
    زنده باد کیم شکست ناپذیر مرگ بر لیبرال های غرب گدا
    • ناشناس IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
      1 4
      مرگ بر ته مانده آشفالدونی مارکسیست لنینیست . منافقین آلبانی نشین هم یک یابویی مانند همین کره شمالی هستند . از اولش هم کمونیست بودند و دروغ میگفتند !!
  • حسين IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    7 6
    خب كه چى؟ عوضش كمونيستند و توى خيابانهاشون پياده و سواره فرق ندارند و بايد همه براى دولت كار كنند. لكسوس و پورشه و بنتلى ندارند؛ ما داريم! جوانهاشون رو مى برند اجبارى و بعد هم خانه و كار اجبارى و يك ملت همه آش خور دولتند ولى ما هركسى اختيار دار خودش است و خودش براى خودش مسكن، شغل و غذا و ... تهيه مى كند و هيچ كسى هم برايش تعيين تكليف نمى كند كه آش بخورد يا استيك! اونها بايد همه لباسهاى توليد خودشون رو بپوشند كه چند مدل محدود هست ولى ما مى توانين هر لباسى را كه هر كسى طراحى كرده با هر برندى كه هر كسى روى آن چسبانده بخريم... در آنجا همه بايد با سرويس يا دوچرخه به سر كار بروند ولى در اينجا مردم مى توانند هر چند خودرو تك سرنشين ويا حتى بى سرنشين كه خواستند در خيابان راه بيندازند و بعد هم در همان خيابان پاركش كنند! در آن كشور سوخت كمياب هست و اسراف منابع در حد اقل هست ولى در اينجا (تهران) هر كسى مى تواند در هر اندازه كه پول داشته باشد از آب و برق و سوخت استفاده كند و حدى هم ندارد. آنقدر آزاد مصرف مى شود كه خودروها ، تك سرنشين در شهر مى چرخند و الآن چند روز است هوا نداريم! اصلا مشخصه يك جامعه پويا هم همين است كه فقط چند روز هواى سالم داشته باشد و اقليتى آنرا اداره كنند و در آن خريد و فروش و تردد كنند و اكثريتى هم تماشا كنند و سوت بزنند يا آهى بكشند. به موقع بيمارى هم در آنجا هر چقدر امكانات كه باشد، در اختيار همه قرار مى گيرد ولى در اينجا شما آنقدر آزاديد كه يا درد بكشيد، يا هرچه را كه خواستيد براى تامين مخارج درمان بفروشيد (خانه، ماشين، كليه و ...) و هزينه آنرا به هر تعرفه اى كه هر بيمارستان اعلام مى كند و با هر اسكناسى كه پزشك قبول مى كند پرداخت كنيد! در آنجا كومون ساخته بشر مورد پرستش قرار مى گيرد ولى در جاهاى ديگر، انتخابها متنوع بوده و پول و ماشين و موبايل و سلبريتى و رسانه مورد الطفات قرار مى گيرد! (فالو مى شود). وقتى در جاهاى ديگر اين همه چيز ديگر براى پرستيدن وجود دارد، آيا بهتر نيست مثل بقيه كشورها در مورد دين رسمى مردم سختگيرى نشود تا "آزادى" دين رسمى غالب همه دنيا باشد؟
  • رضا ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    9 1
    سلام. این اون نیست
  • IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    2 0
    با زن جدیدش رفته بوده ماه عسل
  • محمد محسن IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    3 9
    والا مسکن مهر ما با کلی ادعا خیلی هنر کنه باید اینجا لنگ بندازه
  • بی نام IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    3 0
    در هیچ جای دنیا آزادی مطلق نیست در خود تگزاسش هم به شما اجازه نمیدهند شما هر کاری دلت خواست بکنی کسی دین ملت را محدود نکرده اما آزادی عملا دین نیست آزادی یعنی چه؟ یعنی من بتوانم هر کاری دلم خواست بکنم؟ و هیچ کس جلودارم نشود؟ این که جنگل است نه جامعه انسانی مثلا شاید من دلم خواست چاقو بردارم و یکی را هم بکشم و بعد هم بگویم دین من آزادی است و آزادم که هر کار خواستم بکنم ولو به قیمت کشتن انسانها اگر این مثلا آزادی دین بشود که سنگ روی سنگ بند نمی شود دین دقیقا برای این است که زندگی انسانها فرقی با حیوانات داشته باشد در اروپا شما ازادید ازادید فاسد باشید ازادید با حیوانات ازدواج کنید اما آیا ازادید در فرانسه مثلا مهد آزادی حجاب داشته باشید؟ازادید در آمریکا درباره هلوکاست تحقیق کنید یا ردش کنید؟ واقعا ازادی مطلق در هیچ کجای جهان وجود دارد؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس