کد خبر 1349915
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵
عمارت زباله

این روزها همه جا سر و صدای تخریب ساخت و سازهای غیر قانونی در حریم دریا و کوه و رودخانه به گوش می‌رسد غافل از آنکه بی سر و صدا در بیش از ده هکتار از جنگل‌های آمل از زباله عمارت می‌سازند.

به گزارش مشرق، زباله‌هایی که از ۷ شهر مازندران جمع آوری شده تا در میان جنگل آمل و در حریم رودخانه هراز عمارت یا بهتر بگوییم کوه زباله بسازند. شیرابه آن هم به سمت رود هراز سرازیر شده و راهی باغات مزارع شالیزارها و استخرهای پرورش ماهی می‌شود و محصولات پرورش یافته در این شرایط به سراسر کشور صادر می‌شود. در صورتیکه هرچه سریعتر سایت پسماند و کارخانه زباله سوزی برای حل معضل زباله‌های سرگردان این منطقه فراهم‌نشود به زودی چشم‌های مردم منطقه صبح‌ها به جای کوه دماوند کوه زباله را رویت خواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • DE ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    1 0
    شرکت‌های ایرانی چرا دست به کار نمیشن و با ساختن کوره های زباله سوزی هم این مواد نابود بشن هم انرژی حاصل بشه.
    • حمید ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
      0 0
      اون وقت هوا آلوده میشه!
  • علی خان IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    0 0
    باهوش شرکت‌های زباله سوزی هستن تو نمی بینی ،، اینجا ی منطقه بزرگ است که گردشگران با فرهنگ مانند تو بجای اینکه زباله ها را در سطل آشغال بریزن ، میندازن هر جا که رسیدن و باد و روزگار آنها را اینچنین پخش میکنه ،، حالا شرکت‌ها چطوری اینها را جمع کنند ، کلی نیرو میخوان که استخدام کنند تا برن بالای درخت و کوه و صخره اینها را جمع کنند تفکیک کنند .... تو حاضری بیای جمع کنی تحویل این شرکت‌ها بدی .
  • IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    0 0
    افسوس به خداشرم داره با این ادعای تمدن ایرانی بنده از مسئولین گیلان جمع آوری زباله های کنار جاده رو جویا بودم گفتن باید تو مجلس تصویب بشه به خدا چه توجیهاتی!!! آقا باید زیرساخت ها فراهم بشه واز طرفی مردم ومسئولین وظایفشون رو بدونن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس