کد خبر 1420540
تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰
مرسدس بنز خاص

تیونر برجسته آلمانی در جدیدترین پروژه خود بازهم سراغ مرسدس بنز آ ام گ G۶۳ رفته تا استانداردهای خود را با نام برابوس پی۹۰۰ راکت ادیشن به نمایش بگذارد.

به گزارش مشرق، بافت زیبای فیبرکربن را در قسمت های مختلف بدنه می توان مشاهده کرد. خروجی های اگزوز دوقلو در قسمت انتهایی رکاب جانبی، منظره ای اسپرت و لوکس را ایجاد کرده اند. البته برابوس گشتاور را به دلیل حفظ سلامت قطعات خودرو روی ۱۰۵۰ نیوتن متر محدود کرده است. این خودرو محدود به ۱۰ دستگاه خواهد بود و برای مشتریان از ۶۳۹۳۸۰ دلار قیمت می خورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    9 4
    اونا چی سوار ميشن ما چی بايد سوار شيم، ملت بيچاره ايران با اين همه ثروت بايد پرايد سوار شه تازه با اين وضعيت گرونی اگه بتونه اونم بخره
    • عماد FR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      8 0
      آخه جناب محترم ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲، شما از حقوق ماهیانه مردم در آلمان و کلا در اروپا چه می دانید که چنین حسرت به دل مقایسه نامتناسب می کنید ! ؟ خوبه که مشرق قیمت این خودرو را ذکر کرده، برادر من، در اروپا حتی یک دکتر و یا مهندس که ده سال و هم بیشتر هم تحصیل کرده و بازنشسته هم شده باشد باز هم هرگز نمی تواند این ماشین را بخرد. شما یک بار دیگر قیمت آنرا به همان دلار بخوان. مردم در اینجا با مالیات ها و قواعد و قوانین خودشان زندگی می کنند و بهره بانک ها بر سپرده ها به سختی 1 درصد می باشد و تازه بر همان بهره هم باید مالیات پرداخت کنی. طبق گزارش بالا وقتی که ازین مدل تنها فقط 10 دستگاه ساخته می شود بنابراین این خودرو برای اشخاصی خاص در کل جهان می باشد و نه ما مردمان عادی جوامع چه در شرق و چه در غرب. خود خوب می دانند که بیشتر از آن تعداد نمی توانند هم خریدار داشته باشند. اینها خودروهای کلکسیون می باشند، هم وطنم برادر
    • IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      0 0
      بنز پیشکش، مردم اروپا زمستون هیزم گیرشون بیاد و از سرما منجمد نشن بلند صلواااات ختم کن
    • مجید IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
      0 0
      متاسفانه مردم فقط میبینن که فلان ماشین لوکس توی خارج تولید شده ولی نمیبینن که چندتا از مردم اون کشور میتونن اون ماشینو بخرن یا حتی کرایه کنن. هرچند این ماشین زشت ترین ماشینیه ک من دیدم و بعیده بیشتر از 20تا ازش تولید بشه.
  • محمد IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    14 0
    محشره ..............بندازی جاده شمال.....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس