کد خبر 1441990
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۸
روزنامه

بهره‌برداری از طرح پایدار انتقال آب به سنندج با حضور رئیس‌جمهوری، جریان تحریف داخلی علیه ایران، تجویز سرکوب در خیابان‌های اروپا، کردستان بدون روتوش، از جمله تیترهای روزنامه‌ها در روز شنبه۱۲ آذر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • محمد IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    28 5
    عکس آقای رئیسی در بازار سنندج رو دوست دارم.
  • ایرانی IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    24 6
    کواکبیان هم روزنامه هم حزب را با کدام پول درست کردی آنهم در این مدت کوتاه شاید ملت هم راز این موفقیت را بدانند مرد باش وبگو
  • مجید IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    23 4
    سلام روزنامه های فتنه گر خوب است رنگ زمینه شان را از سبز لجنی به سیاه تبدیل کنند چون اینها ، هیچ خبر مثبتی را در ایران و پیرامونش نمی بینند فقط سیاه نمایی می کنند ، البته از آنها گلایه ای نداریم چون اگر اینکار را نکنن کدخدای عالم مزدشان را نمی فرستند بنابراین از اینکه برای چند نفر از ایجاد اشتغال کرده اند ممنونیم ولی این تغییر رنگ را برای کم رنگ شدن ماهیت منافقانه شان است که به ذهنم رسید تا پیشنهاد کنم.
  • آرش IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    20 5
    تمام این آشوبها و فتنه ها زیر پوست اصلاح طلبانی چون حجاریان و عبدی وسایر همفکرانشان است .کسانی مثل حجاریان تفکرشان این است که حکومت نباید یکدست باشد وماهم باید باشیم (برای تحمیل برجام و fatf ودیگر قراردادهای ذلت بار) درغیر این صورت وضع همین است و آشوب ناامنی و اغتشاش ادامه دارد. اینها مانندمنافقین دهه شصت هستند که الان برای تحمیل خاسته هایشان واربابان انگلیسی و آمریکایی شان همه نیروهای اهریمنی خودمثل بهاییان منافقین وفرقه درویشیها وکوموله وعبدالحمید رابه صف کرده اند برای مقابله بامردم ونظام.مردم باید این نیروهای ویرانی ایران رابشناسند ونظام هم باید با آنها مقابله کند درغیراین صورت خدای ناکرده باید شاهد اضمحلال روزافزون نظام اسلامی بود
  • IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    19 2
    حزب! چندنفره ی «مردم سالاری!» و دبیر آن که نظریات سخیفشان در روزی نامه ای به نام «مردم سالاری» درج می گردد، کم تر از مزدور بیگانه نه؛ خود نیروی بیگانه هستند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس