کد خبر 1464722
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
اتوبوسی برای یار مهربان

استقبال کودکان و نوجوانان روستایی و حتی والدین از کتابخانه سیار بسیار بالا است و روستاهای زیادی در شهرستان اراک و استان مرکزی متقاضی حضور در این کتابخانه هستند.

به گزارش مشرق، کتابخانه سیار استان مرکزی چهلمین کتابخانه سیار کشور است. این کتابخانه با برخورداری از بیش از هزار عنوان جلد کتاب در حوزه‌های مذهبی، رمان، ادبیات، علوم خاص، علوم انسانی، کودک و نوجوان، رمان های خارجی، روانشناسی، مجلات، دفاع مقدس و ... هر روز هفته مهمان یکی از روستاهای شهرستان اراک می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
    1 0
    استقبال کودکان و نوجوانان روستایی و حتی والدین از کتابخانه سیار بسیار بالا است/// خوب تعدادش رو 100 برابر کنن. یک راه عالی برای مبارزه با جنگ شناختی دشمن. ای کاش عقل داشتیم.
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
    1 0
    از اتوبوس ها و واگن های قطار از رده خارج میشه بعنوان "کتابخانه ثابت روستایی" استفاده کرد. جون اون سبیل هاتون از رنگمالی 4باره و 5باره واگن های قوزمیت و اسقاط دست بردارین. این واگن ها به اندازه 4برابر عمرشون راه رفتن. خستگی فلز (fatigue) با رنگمالی علاج نمیشه. بوژی اینا مشکل داره. از این واگن ها بعنوان کتابخانه در روستاها و محلات شهرستان ها استفاده کنید که بشدت برای بچه هایی که از نزدیک قطار ندیدن و سوار قطار نشدن جذابه.
  • از شهرستان سراب IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
    1 0
    فرهنگ کتابخوانی باید دوباره احیا بشه دولت باید با دادن سوبسید به ناشران و چاپخانه ها قیمت توئلید شده کتاب رو پایین بیاره تا ازش استقبال بشه فرهنگ منحط مجازی باید با ورود کتاب به چالش کشیده بشه من خودم همیشه کتاب میخرم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس