کد خبر 1503234
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۳

به گزارش مشرق، بسیاری از افراد به باغ وحش و دیدن حیوانات مختلف علاقه بسیار زیاد دارند؛ بنابراین محیط‌های مختلفی جهت دیدن این حیوانات فراهم شد که به این منظور حیات وحش‌های مختلفی به وجود آمدند؛ اما ویژه‌ترین نوع حیات وحش سافاری می‌باشد که یکی از بهترین سافاری‌های ایران در شهر کرج است.

در این سافاری پارک امکانات ویژه و فضای مناسبی برای نگهداری حیوانات مختلف فراهم شده است و محیطی امن برای بازدید کنندگان آن می‌باشد. افراد می‌توانند اوقات فراغت خود را در این مکان سپری کنند و از دیدن حیوانات لذت ببرند.

این پارک سافاری که حدود ۱۷ و نیم هکتار وسعت دارد، در حصار تپه ساخته شده است و آدرس دقیق آن استان البرز، کرج، کمربندی کرج، بیلقان، خیابان المهدی می‌باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
    5 1
    1 . از رودخانه کرج آب ببرید آنجا یک دریاچه احداث کنید 2 . روی پوشش گیاهی کار کنید 3 . روی امکانات کار کنید مثلا یک رستوران خوب و مطمئن در حدود این پارک باید باشد که هم برای بزرگسالان غذای خوب داشته باشد هم برای بچه ها غذای سالم 4 . حیواناتی مثل فیل , زرافه , کرگدن و ...حالا در محیطی امن تر باید اضافه شوند 5 . بعدها باید بخش حیوانات وحشی مثل شیر , پلنگ , خرس و ... هم باز بشه و انسان ها داخل ماشین هایی که حفاظ دارند و مثل قفس است داخل این محیط بروند و توسط این حیوانات محاصره بشن دورتادور و روی سقف ! اگر منظورتان واقعا سافاریه ! 6 . و اکواریوم بزرگ تونلی ! این قدم برای شروع خوب است که دیگر باغ وحش های قدیمی از ایران بروند اما جای کار بسیار است شما حتی باید سالن های بزرگ یخ زده طراحی کنید و بسازید و حیواناتی مثل خرس قطبی هم بیارید که بازدید کننده ها با کاپشن وارد بشن ! ما هنوز این چیزها را در ایران نداریم .
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
    0 0
    چرا میمون نیست. لذت پارکها میمون است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس