روزنامه

تشریح معادله پیروزی، انزجار از آمریکا و اسرائیل در راهپیمایی عظیم ملت ایران، ۱۳ آبان میدان فلسطین شد، تیتر برخی روزنامه‌های یکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد ۰۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    0 7
    یکی از سناریو های آینده منطقه اینه که: کشورهای غربی، زمینه حمله همه جانبه به اسرائیل رو به شکل محرمانه فراهم کنند! چون هم از بازگشت صهیونیست ها می ترسند و هم نظم نوین اسرائیلی چیزی جز بردگی برای غربی ها نخواهد داشت. چرا به فکر آقایی خودشان نباشند؟ضمنا هیچ بعید نیست طوفان الاقصی هم کار خودشون باشه. آخه حماس چطور می تونه سامانه های اسرائیلی و هوش مصنوعی رو فریب بده؟
  • علی سبحانی ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    7 0
    چقدر بین روزنامه های انقلابی و اصلاح طلب فرق هست؛ آدم به روزنامه‌های اصلاح طلب می رسه فکر میکنه روزنامه ای اسرائیلی رو باز کرده هیچ خبر و تصویری از جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی نیست و همچنین خبری از راهپمایی ده ها میلیونی روزگذشته ایرانی ها در محکومیت جنایات اسرائیل و آمریکا در غزه رو نمی بینی.... بی شرفی هم حد و اندازه ای داره به خوده لعنت بر کسانی که چشمشون رو بر روی جنایات و کودک کشی های اسرائیل و آمریکا می بنند
  • Puyamotlaq ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    0 0
    سلام علیکم حالا نوبت کشورهای اسلامی و ایران و آزادگان جهان است که از زن و کودک فلسطینی در سرزمین غزه همچون حاج قاسم دفاع کنند و امداد رسانی به آنان را تسریع ببخشند. سقوط سیستم درمانی و بیمارستان های غزه نشان از چیست؟! زمانی که با کشته شدن ۵۰۰۰ پنج هزار کودک فلسطینی در طول یک ماه هیچ عکس العمل مثبت و تاثیر گذاری از جانب کشورها مسلمان و اسلامی و سلیقه سرخ جهانی و هلال احمر در درون غزه انجام نگرفته است با وجود اعلام رسمی سیستم درمانی و پزشکی غزه بواسطه نبود سوخت و امکانات درمانی درون شهر غزه هنوز از سوی هیچ کس کمک های واقعی نرسیده است به این سیستم فروپاشیده. هنوز بعد از ۳۰ روز بمباران مناطق مسکونی بواسطه ازدحام زخمی ها فشار برای کوچاندن مردم غزه بواسطه کشته و زخمی نمودن فلسطینیان . هیچ گذرگاهی به روی مردم غزه از هیچ سمتی بازگشایی نشده است. هنوز جلو بمباران فلسطینیان غزه گرفته نشده و سیستم پروپاگاندا نظامی اسرائیل و آمریکایی این بمباران را بر ضد مواضع غیر نظامی توجیه می نمایند با اینکه افکار عمومی بلاشک به دروغ بودن آن واقف هستند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس