کد خبر 1544105
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۶
آفریقای جنوبی

معترضان به رژیم غاصب و کودک کُش صهیونیستی در شهرهای سراسر جهان به خیابان‌ها آمدند و از مردم مظلوم غزه و مقاومت فلسطین حمایت کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • بختیاری ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    0 0
    هنوز از خود تحقیر کن های غربگدا و هنرمند نمای ایران خبری نشده ، امیدوارم افرادی که فریب این وطنفروشان را خوردند متوجه شده باشند که این جماعت نه مستقل هستند و نه اهمیتی به حقوق بشر و ملت ایران می دهند بلکه نیروهای نفوذی دشمن هستند برای پاره پاره کردن ایران عزیز ما ! هنوز زجه ها و یقه چاک دادن این دروغگویان برای حفظ جان غیرنظامیان اوکراینی فراموش نشده و مثل ورزش و هنری که سیاسی نبودنش رسوا شد طرفداری این کذابین از حقوق بشر هم دروغ از آب درامد. دروغگوهای کاسه لیس غرب وحشی شما نه انسان هستید و نه ایرانی با شرافت ، خاک زیر سُم یابوهای شریف بارکش بر سر خودتون و اربابان خوک صفت شما
  • ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    4 0
    دودولتیه
  • ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    6 2
    مرگ بر آمریکا و اسراییل....
  • ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    1 0
    همه دنیا فهمیدن به جز یه مش گاو گوسفند ایرانی و عربی اندک
  • ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    0 4
    هرگز این همه سست نبوده خانه اسرائیل. فی‌الحال وقت رجعت عیسی است. ما به پاکدامنی مقاومت، ایمان داریم و مقدس می‌خوانیم مریم مقدس را. این روزها در غزه چه بسیار کودک که هنگام تولد، سایه پدر بر سرشان نیست. پدر به جنگ رفته و شهید شده. برای «صبرا و شتیلا» اما «فجر 5» پدری خواهد کرد. سایه مقاومت بر سر قدس شریف، بلند است. ظهور نزدیک است... و عاشورا نزدیک‌تر! روزی اما خواهیم نوشت: عاشورا نزدیک است... و ظهور نزدیک‌تر! *** وقت است بیایی حضرت موعود! مسجد‌الاقصی به عشق شما ایستاده! قبله اول، اذان شما را کم دارد و قدس جان می‌دهد برای نماز ظهر عاشورا. به دل اطفال درون گهواره رحمی کن! که من عاشق تلاقی محرم با فصل خوب ظهورم... بهار و تابستان و پاییز و زمستان، به انتظار گذشت جمله عاشوراها. اینک که عطر سحر می‌دهی، زودتر طلوع کن! جمعگی کن و بیا! برای شما، خون ما راحت‌تر از برگ پاییز می‌ریزد. خیمه برپاست و قدس مهیای آمدن فصل ظهور است. آقاجان! کی گذر خورشید به فصل محرم می‌رسد؟ کی تمام می‌شود این «شام غریبان»؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس