روزنامه

رئیسی: برای فلسطین اسلحه بفرستید و رژیم صهیونیستی را تحریم کنید، نصرالله: چشمتان به میدان باشد نه سخنرانی‌ها، فلسطین تنها نیست، تیتر برخی روزنامه‌های یکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ است .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    2 3
    روزنامه اعتماد از همین الان لیست انتخاباتی را داره تبلیغ می کنه. ضمناً چه عجب! اصطلاح طلبان کم کم از غزه هم در صفحه اول روزنامه مطلب می نویسند!!!!
  • ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    3 1
    روزی نامه آفتابه یزید یه جوری تیتر زده انگار دولت روحانی جز حرف مفت زدن کار دیکری هم کرده ، البته کار کرده با برجام نافرجام 8 سال کارها رو برد روکود ، تو کود ، وسط کود . نمونه بارزش که زندگی ها رو خراب کرده مزخرف خواندن پروژهای مسکن مهر ... آخری هاش هم کم کاری وخیانت هایی که در جریان کرونا بود برای پیشگیری و واکسن کرونا ... خیانت و تعلل در موضوع دامداری های و تهیه خوراک دام و مرغداری ها که منجر به جوجه کشی و کشتار دام مولد و قاچاق به خارج از کشور که آثارش در این دولت مشخص شده . افساد طلبان غربگدا بیشرمی را از حد گذرانده اند و جوری رفتار می کنند که انگار هیچ خطا و خیانتی در اداره کشور نداشته اند باعث رو سفیدی ابلیس شده اند
  • محمد ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    0 0
    دکتر قلابی حسن فریدون سئوال کرده که آیا حاضرید آینده فرزندانتان را به یک اقلیت مدعی اکثریت بدهید؟ جواب روشن است کسی حاضر نیست سرنوشت کشور را به اقلیت غربزده و غربگداها حتی اگر لباس پیامبر را غصب کرده باشد بدهد .
  • Puyamotlaq ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    0 0
    سلام چین درخت دوستی که بنیان آن را در غرب آسیا کاشت آیا رها کرده و حالا ماشین جنگی رژیم ایلات متحده آمریکایی بواسطه دولت کودک کش اسرائیل ثمره آن را بیش از ۵۰۰۰ هزار کودک به شهادت رسیده نمی بیند. چرا ریاست جمهوری خلق چین و روسیه هیچ کمکی برای رساندن آب و غذا و داروی به فلسطینیان غزه انجام نمی دهند تا جلو گسترش بیش از پیش فجایع انسانی در غزه گرفته شود ، یا اینکه پیونگ‌یانگ نیز مانند کاراکاس بدنبال گرفتن امتیاز و نفس کشیدن از زیر بار فشار تجار آمریکایی می باشد. از آنجا که هیچ اقدام عملی در حمایت از کودکان و فلسطینیان در برابر ماشین کشتار جمعی آمریکا انجام نمی دهند و همچنان به شهادت رسیدن کودکان فلسطینی را از شرق آسیا نظاره گر هستند تا بحال کشورها مسلمان غرب آسیا از هیچ قراردادی با دولت چین و روسیه دریغ نکردند آیا وقت آن نرسیده است که جواب تمام این سالها کمک به غرب آسیا را از طرف دولتمردان شرق آسیا ببینیم بی شک بر هیچ کس پوشیده نیست حق حیات دول غرب آسیا که علی رغم فشارها آمریکایی و متحدانش بر چین و روسیه نصیب دولت هاشان حمایت‌ها غرب آسیا بوده است. حالا وقت یاری رساندن به مردم بی دفاع غرب آسیا در فلسطین می باشد . بهتر است در پیونگ‌یانگ و کاراکاس و سن پترزبورگ نیز نیم نگاهی به ۵۰۰۰ پنج هزار کودک فلسطینی کشته شده توسط اسرائیل اشغالگر در غزه بیاندازند،!؟اینجا فاجعه انسانی معاصر در حال رقم خوردن و پیشرفت آن روز به روز و ساعت به ساعت می باشد. کمک!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس