کد خبر 1583367
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷

به گزارش مشرق، عملیات اجرایی پروژه راه آهن رشت - کاسپین در سال ۹۸ آغاز شد؛ اجرای این پروژه علاوه بر اهمیت در حمل و نقل داخلی، بار و مسافر استان از نظر ایجاد یک کریدور ریلی جدید برای صادرات و واردات و نیز ترانزیت کالا از مناطق شمالی کشور به خلیج فارس، آب‌های آزاد بین‌المللی و دیگر کشورهای همسایه ایران نیز بسیار مهم است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    2 8
    این ریل ها هنوز که قطاری از روشون رد نشده اینطور کج و کوله هستن. وای بروزی که قطار از روشون بره. امیدوارم زیرسازی رو درست انجام بدن و خوب غلطک بزنن که پشته نشست نکنه و لنگی خطوط رو اصلاح کنن.یه عکس از ریل های راه آهن ژاپن بگیرید و با یه عکس از ریل های راه آهن ما مقایسه کنید. حیرت خواهید کرد.
    • ایرانی IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
      1 0
      خدایا برخی فارسی زبانان را که به شدت دچار ویروس خودتحقیری و خاک بر سربینی هستند شفای عاجل عطا بفرما!
  • US ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    1 7
    وقتی ارمنستان از این طرح جدا بشه تمامی این هزینه هدر خواهد رفت. که به احتمال خیلی زیاد ارمنستان از این طرح کنار خواهد رفت.
  • ایرانی IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    0 0
    زنده باد جمهوری اسلامی مقتدر مظلوم که تحت سنگینترین فشارها و تحریمهای تاریخ و توطئه ها و جنگ ترکیبی شیاطین بزرگ و کوچک و مزدوران وطن فروششون هزاران کیلومتر جاده روستایی و شهری و اتوبان و راه آهن و .....ساخته و میسازه اما از دید یک مشت نادان خودتحقیر فقط رضا قلدر بیسواد جاده چالوس و راه آهن ساخته:-))) خدا شفابده تمام شستشوی مغزی شدگان توسط شبکه های رسانه ای تحت سلطه صهیونیسم بین الملل و نابود کنه مزدوران سایبری دشمنان قسم خورده این آب و خاک رو!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس