کد خبر 1610785
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۳
.

نامزد ها آرایش گرفتند، واکنش ایران به قطع نامه ضد ایرانی در شورای حکام، رکورد ایده های انتخاباتی، مرام رئیسی، تیتر برخی از روزنامه‌های شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 44
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    8 1
    به علم اقتصاد بر میگردیم
    • تورم + فاصله طبقاتی IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
      13 0
      نجات اقتصاد و کاهش تورم ، مستلزم احیای درامدهای با کیفیت دولت ( برگشت صنایع و معادن ثروتساز تاراج شده دولت ) است + کاهش اساسی هزینه های دولت ( با ادغام و انحلال شرکتهای اضافی - مافیایی - خورنده بودجه )
    • IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
      7 1
      پشت روزنامه های زنجیره ای به کجا گرم است که بدون ترس و باقدرت ، این مطالب را می نویسند ؟!!!کسی می داند؟
    • حمید IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
      8 0
      حدود 40 سال است بر اساس علم اقتصاد شما کشور اداره شده و حال و روزمان این است ، لطفا با الفاظ قشنگی جون علم و .... مردم را به حماقت نکشانید . چقدر تیتر بدی زده اید کاملا معلومه که عملکرد رئیسی که بر اساس علم اقتصاد شماها نبوده و مراکز سنجش عملکرد اقتصادی دنیا بهترین گزارش ها را درباره آن منتشر می کنند ، اونجای شما را سوزانده . ضمناً سازندگی ملعوم و شیطان صفت با تیتر و توضیح عکس اون مرحومه نهایت خباثت خودشو در جنگ روانی نشون داده . اعتماد هم انقدر از زاکانی واهمه دارد که او را جزئ اوصولگراها نیاورده و بجایش لاریجانی عزیزشان را نفوذ داده در اصولگراها تا زاکانی را حتی هم وزن 5 کاندید اصلاحات نبیند . انصافا دست شیطان را از پشت بسته اید . خوب خرتان کرده است و بدابحال مسئولینی که با این سمپاشی ها برخورد نمی کنند .
    • ناصر IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
      5 0
      فجایع اقتصادی در دوران سردمداران روزنامه دنیای اقتصادی رخ داده است . مدیرانی که این روزنامه در جشنی جدیدا دعوت نموده بود همان مدیران پیری هستند که سالها در راستای اقتصادی کردن اقتصاد به نابودی زندگی مردم مشغول بوده اند و از این مسیر زندگی لاچری برای خود و دوستانشان رقم زده اند و تمام خاندان خود را در راس امور به نان و آب خاصی رسانده اند و امروز در دوران پیری با بلند گردن پرچشم اقتصاد در صدد نابودی باقی مانده زندگی مدرم فقیر هم هستند . طرفداران آنها همانهایی هستند که به نون و آب و پست و مقام رسیده اند . خدا رحمت کند رفسنجانی را که به کمک اینها همه حقوق یک کارگر ایرانی را با قراردادهای سفید و خالی به نابودی کشید و بچه های خود از محل رانت اطلاعات امروز ندای بی قانونی و حمایت از قشر محروم میزنن و میگویند ما از ارث پدری همه چیز داریم و دیگری و دیگری . لطفا ول کنید این بازی های کثیف را بزارید ایران ارام باشد و ما زندگی کنیم
    • سونامی خصوصی سازی IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
      12 1
      پشت اینها به پولهای نجومی حاصل از خصوصی سازی گرم است .... باید از لحاظ مالی ، خلع صلاح شوند !!
  • IR ۰۵:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    59 3
    این نحسا کومله مال دو سال پیشه برای چی تو این روزا همچنین اشتباهی کردین
    • فتنه انگیزان ابله !! IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
      13 1
      اغتشاش و توطنه ای مانند قضیه مهسا ، تنها یک تاثیر داشت : .... شناسایی و لو رفتن عوامل مهم فتنه در ایران که اکثرا نیز مجازات شده یا طبیعتا مورد رصد اطلاعات بیشتر از سوی حاکمیت ، قرار گرفته اند . به عبارتی این توطنه ها ، واکسنهای قوی برای پایداری بیشتر ایران بوده اند . ..... لذا کسانی که با حماقت و نیت فتنه سازی یا اخذ رای ، در این وادی مجددا حرکت کنند ، خودرنی ابلهانه کرده و به نوعی در حال خودکشی هستند !! ..... واقعا ابلهانه و خودزنی است !! ... یعنی بطور ناشیانه به حاکمیت و مردم ، اعلام و اعتراف میکنند : که اغتشاش گران ، فتنه انگیزان و براندازان بالقوه ( متوهم ) را بشناسید و نابود کنید !!
    • IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
      1 1
      تمومش کنید این مسائل بی اهمیت رو
  • IR ۰۵:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    3 0
    دشمنان به دنبال تاثیرگذاری برانتخابات،باهمستر ویا همچون سازندگی ملعون با تلاش برای ایجاد آشوب و فتنه جدید نبش قبر صاحب تصویری که بزرگ چاپ کرده!! باید با هر فرد و رسانه وجریان وحزب ودسته وگروهی که به دنبال ایجاد فتنه وآشوب باشد سریعا برخوردقاطعانه شود تا توطئه ها درنطفه خفه شود! اصلا وقت رافت اسلامی و فرهنگسازی و خوش اخلاقی نیست! نظرسنجی ها باب میل دشمنان خارجی و مزدوران داخلی نیست واوضاع رژیم نجس صهیونیستی وحامبان غربی وعربی او اصلا خوب نیست و از منظرآنان نباید دولت انقلابی درایران انتخاب شده وراه شهید رئیسی عزیز امتداد پیداکند! باید با فتنه گران داخلی کوبنده وسربع برخوردکرد!!
  • تهران نابودگر بودجه IR ۰۵:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    14 0
    رشد قارچهای سمی در تهران ><>><> یک فاجعه و خودزنی بزرگ ملی است !! ><<>< چرا اقتصادمان به اینجا رسیده ؟! ..... یکی از دلایل تضعیف اقتصاد ، افزایش شدید کسری بودجه و تورم : تضعیف شدید منابع ثروتساز عمومی یعنی متعلق به دولت (مردم) است !! ..... بله رشد سرطانی بخش غیرمولد در تهران !! ::::: شناخت علل کسری بودجه دولت ، مهمترین موضوع در کاهش تورم است ... هم در زمینه از دست رفتن درامدهای کلان دولت و هم در زمینه هزینه های سنگین دولت ::::: یک فاجعه بزرگ و عجیب در اقتصاد اینکه ، طی سه دهه اخیر ، ستاد و دفاتر بسیاری شرکتهای دولتی و غیر دولتی از شهرهای اصلی عملیات و استقرار اصلی ، به تهران آمده و بعنوان یک بخش غیرمولد و هزینه زا ، هر روز مانند غده سرطانی از لحاظ فضا و پرسنل مورد نیاز یا سفارشی ، بزرگ و بزرگتر میشوند :::: اما در طرف مقابل ، صنایع و معادن ارزشمند دولتی ، همان صنایع و معادنی که مولد دلار و ثروتساز برای خزانه دولت (مردم) هستند ، با قیمتهای ارزان به ویژه خواران و حیات خلوتهای خصوصی و در بهترین حالت (!) به برخی صندوقهای بازنشستگی یا به تعاونیهای سهام عدالت واگذار شده اند . :::: فاجعه بسیار بزرگی است و یکی از ریشه های تورم ، این سونامی ویرانگر اقتصادی است .
 :::: یعنی کوچک شدن بخش مولد و ثروتساز دولت ، همزمان بزرگ شدن سریع بخش غیرمولد در تهران ::: که نتیجه این فاجعه در کنار سایر عوامل ، کسری بودجه دولت و تورم زایی بوده است . :::: چاره کار چیست ؟!! ...... ایجاد روند معکوس .... یعنی کوچک سازی قاطع بخش غیرمولد اقتصاد .... و تقویت بخش مولد اقتصاد !! :::: تکثیر قارچهای سمی تهران ، عامل مکیدن خون اقتصاد است !! ::::: مکیده شدن خون اقتصاد ، همان تورم کمرشکن و مخرب است ! .... قارچهای سمی تهران را ریشه کن کنید تا اقتصاد جان بگیرد !! :::: و رضایت عمومی در کل کشور و حتی در تهران ، افزایش یابد .
  • شاه کلید اقتصاد IR ۰۵:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    16 0
    صنایع و معادن تاراج شده متعلق به دولت ( مردم ) را پس بگیرید . باعث حل مشکل کسری بودجه شده و تورم سریعا کاهش خواهد یافت . ۱ - فولاد مبارکه ۲ - شرکت ملی مس ۳ - پتروشیمیها ۴ - ....
  • IR ۰۶:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    8 1
    روزنامه سال 1401 درباره مهسا امینی چی می خواد اون وسط؟
  • مکانیزم تورمسازی صنایع IR ۰۶:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    14 0
    حکایت تورم سازی شرکتهای ثروتمند که در حال استفاده از منابع و رانت انرژی ارزان هستند ، موضوعی است که همه مردم ، رسانه ها و تصمیم سازان دلسوز باید آن را درک کرده و با آن مقابله کنند . :::: مثال : 
فولاد مبارکه اصفهان - افتخار ملی - موتور تورم ملی !! :::: فولاد مبارکه در سالهای اخیر با استفاده از برق و گاز و مواد معدنی ارزان و حاشیه سود نجومی (بالای 60 درصد) ، سودهای کلان کسب کرده و به همین علت ، اقدام به خرید ارزان بسیاری از املاک کشور ، معادن بزرگ و سهام شرکتهای ارزشمند در استانهای مختلف نموده است . از جمله : خرید سهام شرکت توسعه معادن و فلزات ، معادن خواف ، چادرملو ، گل گهر ، فجر ، فولاد هرمزگان ، ورق چهارمحال بختیاری و ... ::::در هیچ کجای دنیا شرکت فولادی مانند مبارکه ، حاشیه سود 60 درصدی نداشته و عموما حاشیه سود آنها زیر 20 درصد است . :::: سود سالانه خالص فولاد بالای صد همت است . یعنی بالای صد هزار میلیارد تومان سود خالص پس از همه ریخت و پاشها ، حقوق و وام نجومی ، خرید برخی مسنولین ، ساخت و هدیه مسکن به مدیران و کارکنان و .... :: متاسفانه کارخانه های فولاد مانند بسیاری شرکتهای دیگر ، از محل انرژی و منابع ارزان ، سود نجومی کسب کرده و از سوی دیگر فقر و تورم به جامعه تزریق میکنند . ::::: خرید و اشغال زمینها ، ویلا ها ، برجها و ساختمانهای متعدد در تهران و دیگر شهرها توسط این شرکتها ، از عوامل تورم شدید و نابسامانی در بخش مسکن است :::: برجها و ساختمانهای متعدد تحت عناوین و کاربری : اداری ، مسکونی ، خوابگاه ، مامورسرا ، زایرسرا و . . . :::: شرکت نفت ، پالایشگاهها و پتروشیمیها نیز همین وضعیت را دارند . :::::عمق فاجعه را درک میکنید ؟ !
 ::::: این فرایند ویرانگر باید متوقف و معکوس گردد .
:: جالب است که این شرکتها ، سالهاست با استفاده از یک حفره وحشتناک قانونی یعنی ( فاجعه ) معافیت مالیاتی افزایش سرمایه از محل سود انباشته ، بخش زیادی از سود خود را نیز از مالیات معاف مینمایند ! :: این صنایع و معادن بی نظیر از بودجه کل کشور و در واقع از جیب همه ایرانیان ، بوجود آمده اند و تکرار هم نخواهند شد. :: درامدهای کلان آنها باید در خدمت کل اقتصاد و همه جامعه باشد ! :: نه در خدمت گروهی خاص یا سهامداران ویژه آنها :: حداقل ، قیمت نهاده های آنها باید واقعی گردد .
  • IR ۰۶:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    8 0
    آگاه باشید چرا باید روزنامه یکسال قبل رو انتشار بدهند
  • IR ۰۶:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    1 0
    ساخت ایران قوی با اقتصاد قوی میسر است ایران هاب انرژی و مرکز ترانزیت جهان (کریدورهای ریلی دریایی جاده ای) علی‌رغم موقعیت ویژه ژئوپولیتیک، ایران نتوانسته‌است از جایگاه ویژه خود برای اتصال مسیرهای ترانزیتی شرق و غرب(جاده ابریشم اهنی) و شمال و جنوب استفاده کند و رقبای منطقه‌ای ایران، به سرعت در حال طراحی مسیر‌هایی هستند که ایران را دور می‌زند جهان منتظر ما نخواهدماند . ارز آوری _ دورزدن تحریم ها_ رونق اقتصادی _ رونق گردشگری _ جلوگیری از خام فروشی _ فسادزدایی گمرک _ اشتغال زایی و ..
  • علی IR ۰۶:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    29 1
    چرا صفحه اول روزنامه سازندگی مربوط به ایام فتنه ۱۴۰۱ هست؟
    • خسروجردی IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
      1 14
      فتنه تویی این حرکت مردم اعتراض بود
  • IR ۰۶:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    18 3
    شهادت سید ابراهیم رئیسی یکی از بی تدبیری حکومت بود
    • حاجی از سه راه جوبشور قم IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
      0 4
      کار هرکی بود خدمت به مردم بود
  • الوعده وفا IR ۰۶:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    11 0
    رئیس مجلس گفت: به بازنشستگان این اطمینان را می‌دهم که اراده دولت و مجلس بر اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان است. دولت مجوز قانونی دارد و تامین اعتبار هم صورت گرفته است.
  • کانون فساد IR ۰۷:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    14 0
    کانون فساد و تورمزایی : : طلافروشها و بانکهای خصوصی
  • شناخت رسانه سالم IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    16 0
    روزنامه ، سایت ، شخص یا هر رسانه ای که ( دایما و بطور حرفه ای ) در حال سیاه نمایی ، تحریک گرانی یا دمیدن در شیپور تورم و ایجاد ناامیدی یا عصبی کردن مردم است ، بدخواه جامعه و مشکوک است !! ... به همین سادگی
  • تورم + فاصله طبقاتی IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    12 1
    { تورم و فاصله طبقاتی زیاد } ، عامل مهم نارضایتی در هر جامعه ای است و ضمنا اختلاف درامد خودش یک عامل تفاوت قدرت خرید و عامل تشدید تورم است !! ....... برنامه کامل شما رییس جمهور آینده کشور ، برای این مشکل بزرگ ملی چیست ؟‌ <<<<<<<<<< ضمن اخطار به مسنولان کشور : فاصله طبقاتی و تفاوت حقوق در جامعه را کاهش دهید !! ////// وگرنه برای کل کشور گران تمام خواهد شد !! (گرانتر از قبل ) //// .... در هیچ کشوری چنین فاصله درامدی بین { پزشک و پرستار و سایر کادر درمانی } یا بین { مهندس و تکنیسین و کارگر } وجود ندارد !! //// نیاز به اصلاح قوانین یا اجرای بهتر قوانین است !! //// موضوع بسیار جدی است !! .... { تورم و فاصله طبقاتی زیاد } .... عارضه یابی و سرفصل برنامه ها ی اصلاحی شما چیست ؟!! ....... ---------- .... با یک جستجوی ساده در اینترنت میتوانید ببینید که .... حقوق یک پزشک در امریکا حداکثر سه برابر یک پرستار است ... نه مانند ایران سی برابر ، صد برابر یا بالاتر .... اینها نشات گرفته از قوانین ناقص برای پرداخت حقوق و کم کاری رسانه ها است . حل اینها نیازمند قوانین بهتر میباشد .
  • IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    7 0
    چرا عکس پارسال مهسا امینی را آوردید؟
  • IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    6 1
    جلد سال 1401 روزنامه سازندگی چی میگه اون وسط :))))))))
  • نقش کلیدی مالیات IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    12 0
    فرار مالیاتی مهمترین علت تورم و فاصله طبقاتی است . در همه دنیا ، عامل اصلی تامین بودجه اصلی و عمومی کشور برای توسعه و رفاه مردم ، مالیات است . در همه دنیا ، عامل اصلی کنترل فاصله طبقاتی ، مالیات است . نرخ مالیات در اروپا تا ۶۰ درصد هم میرسد . ایران تاکنون بهشت فرار مالیاتی برای بسیاری صنایع فولادی و پتروشیمی و بسیاری بازاریان و دیگر اقشار ثروتمند جامعه بوده است . هر چند در دو سال اخیر اقدامات خوبی برای کاهش فرار مالیاتی انجام شده است .
  • اخذ مالیات ماهانه IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    12 0
    مالیات شرکتها ، بازاریان ، طلافروشها ، پزشکان ، وکلا ، همه ماهانه گرفته شود !! ::: مثل کارمندان ::: مبالغ مالیات روی هم جمع نشده و مشکلات کم میشود . :::: مالیات علی الحساب ماهانه گرفته و در پایان سال نهایی شود !!! :::: وقتی روی هم جمع میشود ، حساس میشوند و اعتراض میکنند !! ------- کاهش تورم با مالیات ماهانه برای همه >>>>>>>> با کاهش نقدینگی نجومی مخرب در حساب ثروتمندان ، بازاریان ، پزشکان و از سوی دیگر ، افزایش قدرت مالی دولت ، شاهد کاهش کسری بودجه و کاهش تورم خواهیم بود . :::::: اخذ مالیات ماهانه از همه مودیان ، یک اقدام بسیار سازنده و کم هزینه برای بهبود شرایط اقتصادی است .
  • مفسدین مخلوط نکنند !! IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    10 0
    مفسدین مخلوط نکنند !! ===================== حمایت از بخش خصوصی ، معادل نیست با :‌ هدیه کردن کارخانه ها و معادن دولتی به بخش خصوصی ( ویژه خواران) :::: ،،،،،، سالهاست ( با شیطنت عده ای ) این دو با هم مخلوط و اشتباه شده .::::: در واقع مفسدین این دو را با هم مخلوط کرده اند !! :::: نتیجه ::: تاراج اموال دولت (مردم) = کسری بودجه = تورم ::::: بله از بخش خصوصی سالم حمایت شود ! :::: اما هیچ مقامی حق بذل و بخشش صنایع و معادن دولتی را ندارد !! ::::: بروید سوابق مفاسد خصوصی سازی را ببینید !!! ::::
  • علی IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    26 2
    خجالت بکشید آقایان مشرق.... مشیه بفرمایید چرا تصویر روزنامه شرق را که مال 2 سال پیش است رو که تصویر نحس این کوموله روش هست رو امروز منتشر کردید...
  • ادغام صندوق‌های بازنشستگی IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    7 0
    ادغام سریع صندوق‌های بازنشستگی بسیار حیاتی و ضروریست !! ><><><><> در حال حاضر ۱۸ صندوق بازنشستگی در کشور وجود دارد که با داشتن دهها هلدینگ دیگر در دل خود ، دارای چند صد عضو هیات مدیره و دهها برج و ساختمان هستند .:::: همراه با یک رشد سرطانی و قارچی مداوم !! ::::: ادغام صندوق‌های بازنشستگی ، بهترین و تنها راهکار برای :: کاهش فساد و هزینه های آنها است :::: ادغام باعث کاهش هزینه ها و فساد صندوقهای بازنشستگی:::: کاهش هزینه های نجومی دولت در این رابطه :::: افزایش رضایت بازنشستگان:::: ساختمانهای مازاد بسیار برای فروش :::: مدیریت آسانتر و کارامد صندوقها :::: هماهنگی بیشتر در صنایع بزرگ کشور :::: ایجاد صرفه جویی کلان در مقیاس بزرگتر تولید ::::: و منافع بسیار دیگر ....
  • IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    2 0
    جبهه اصلاح طلب ها ۳ گزینه رو نامزد جریان خودشون معرفی کردند / هدف چیست !؟ خوب شورای نگهبان قاعدتا برای اینکه اثبات کند که از تمام جریان ها نامزدی یا نامزدهایی در انتخابات حضور دارند مجبور خواهد بود یکی یا تعدادی از این مثلا ۳ نامزدی که اصلاح طلبان معرفی کردند رو تأیید صلاحیت کنه / خوب معرفی ۳ نامزد بعنوان نامزدهای نهایی جبهه اصلاحات آنهم قبل از مشخص شدن نتایج احراز صلاحیت ها ترفند اصلاح طلبان برای فشاری غیر ملموس به شورای نگهبان برای احراز صلاحیت حداقل یکی از این ۳ نامزدی که در روزنامه هاضمه اعلام کردند
  • IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    0 26
    درود به روزنامه سازندکی که جای چرت پرت نوشتن هم وغم مردم رامینویسن
    • IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
      2 0
      تو هم باید با مدی مسئول روزنامه سازندگی که جیره خوار غربیهای وحشی است باید مجازات شوید شما نه شعور دارید نه شرف که اگر داشتید یک کشور را به خاطر دروغ پردازیهای جاسوسان آمریکا که هم اکنون در اوین هستند به آشوب نمی کشیدید قوه محترم قضائیه بساط این معاندین را جمع کند
  • شناخت علل تورم !! IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    8 0
    بسیاری صنایع از جمله پتروشیمیها و فولاد از منظری خاص ، بلای جان اقتصاد و جامعه ایران شده اند ! ❊❊❊❊. مثال ❊❊❊ فولاد مبارکه : مصرف وحشتناک برق و گاز ارزان معادل بیش از چند استان کشور که عاملی برای کسری بودجه و تورم است// فولاد مبارکه از محل سود نجومی خود ، برجها ، ویلاها و ساختمانهای متعدد در اصفهان - تهران - مشهد - شهر مجلسی - مازندران - گیلان و ... تصاحب کرده است . // بله تولید و صادرات با این انرژی و خوراک مجانی صنایع فولاد و پتروشیمی = کسری بودجه = تورم !! //// کارشناسان و مجلسیان باید علل اصلی تورم را بشناسند و مثل برخی آقایان ، طوطی وار نگویند : خلق نقدینگی ! ....خلق نقدینگی !
  • IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    25 1
    سازندگی کثیف تواین اوضاع انتخابات این تصویر چییه چاپ کردی! دیگه بیشتر از این بیشرفی خودتون رو نشون ندین ملت شما را رو میشناسه، ادم یادپیراهن عثمان می افته غرض ومرض بعضیها، خدا ازتون نگذره عکس سردارسازندگیتون رو قدی بزنید جلو روتون تا عاقبت سیاست کثیف روببینید گرچه شما مادر زاد کورتشریف دارین👿🤮👿🤮
  • درامدهای نفت کجاست ؟! IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    6 0
    درامدهای نفتی کشور و شرکت نفت را در دو شرکت خصوصی مافیایی بجویید و بیابید : شرکت سرمایه گذاری اهداف - شرکت تابان فردا ........ هدیه امروز به اساتید و دانشجویان واقعی اقتصاد و دلسوز ایران عزیز ...
    • افشاری IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
      4 0
      بله این دو شرکت سهامدار اصلی بخش زیادی از پتروشیمی ایران هستند -- -- اهداف - - تابان فردا - - مجلس میتواند با تفحص از این دو شرکت ، گره اقتصاد ایران و کسری بودجه بگشاید !
  • کاهش فساد فوتبال IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    5 0
    راه کاهش فساد فوتبال ::::: فساد فوتبال عموما ناشی از پول هنگفت صنایع ثروتمند است ... ارتباط صنایع ثروتمند مانند فولاد ، مس ، خودرو با فوتبال قطع شود .... فساد فوتبال کاهش خواهد یافت .
  • خیانت خصوصی سازی IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    3 0
    چرا عاقل کند کاری .... که باز آرد پشیمانی ( و تورم دو رقمی ) ::::::: ::::: خیانت خصوصی سازی سراپا فساد ، چه بر سر اقتصاد آورد ؟!! :::::: کدام دولت و مجلس دوراندیش و عاقلی ، در این شرایط سخت تحریم و جنگ ترکیبی دشمن ، همه صنایع و معادن دلارساز و بی نظیر خود را در اختیار بخش خصوصی منفعت طلب و فاقد تعهد ملی میگذارد و بعد برای برگشت دلارهای آنها التماس میکند ؟ ! ::::: چرا دولت باید دست خود را خالی کند ؟. :::: موضوع تهدید تمامیت اقتصاد و کل کشور است . :::: چرا برخی اساتید و مسنولان فکر میکنند نسخه های غیرمستقیم امریکا از کانال بانک جهانی ( تحت نفوذ کامل امریکا و اروپا ) با هدف خدمت به اقتصاد ایران است !! :::: سالهاست چه در زمان قاجار ، پهلوی و بعد از انقلاب ۵۷ ، همه گونه به دنبال براندازی ، تجزیه ایران و ایجاد اغتشاش بوده اند !! :::: چرا تا این حد ساده ایم ؟!! :::: چرا نابودی اقتصاد و سرمایه های اجتماعی ناشی از تفکرات غیر انسانی لیبرال را متوجه نمیشویم ؟!! :::: تفکرات خصوصی سازی ، اقتصاد و اجتماع را به سمت نابودی برده است ! ::: بیدار شویم ! :::: با تعهد به عدالت اجتماعی و اصول انسانی ، جامعه را به سمت بهبود و رضایت ببریم !! ::::: عدالت و انسانیت ، اساس ترقی و پیشرفت است !!
  • IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    9 0
    دادستان محترم برای مدیر مسئول روزنامه سازندگی بعنوان مدعی العموم اعلام جرم کند همین منافقین امروز ماه ها کشور را به همین بهانه مهسا امینی به آشوب کشاندند اگر به خاطر حفظ جمهوری اسلامی و رعلایت قانون نبود مدیر مسئول این روز نامه مزدور غربیها توسط مردم انقلابی ادب می شد و دیگر وجود خارجی نداشت که در زمان انتخابات لجن پراکنی کند دادستان محترم اقدام فوری کند دوم اینکه کسانی که به دروغ پردازی و تهمت زنی مشغول می شوند در زمان حال مجازات شوند نه فردا یعنی همین امروز دستگیر و مجازات شوند نه مثل جهانگیری که بعد از چند سال محکوم شود و به یکسال زندان محکوم شود آن هم با پول معاوضه شود این کار ظلم به ملت بود که توسط قاضی به اجرا در آمد که اگر در همان زمان محکوم می شد و یا روانه زندان می شد اینبار چنین گستاخانه دست به این لجن پراکنی نمی شدند
  • س.ب. IR ۰۵:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    0 0
    چرا صفحه اول روزنامه سازندگی دو سال پیش را به جای ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ منتشر کرده‌اید؟ یه ویراستار توی سایت مشرق نیست که این گاف بزرگ رو اصلاح کنه؟!
    • سلام IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      1 0
      دوست عزیز - خب این گونه ذات پلید روزنامه های زنجیره ای برای مردم روشنتر میشود !!
  • IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
    0 0
    سخنگوی دولت که فرزندشون را به خاطر تحریمها از دست دادن ایشون باید اینده کشور باشند همونطور که محاهدین قبلی اینده کشور بودند ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس