کد خبر 1613427
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۴۱
روزنامه ها

خسارات سیل در جاده چالوس،ناگهان مشاوران نامزدها،فرمول وحدت،در ستایش تخصص سالاری ،تیتر برخی از روزنامه‌های شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 30
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • راهکارهای کلیدی IR ۰۷:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
    16 0
    راهکارهای کلیدی :::: انحلال شرکتهای مافیایی تودرتو درون هلدینگها ، بانکها ، شرکت نفت ، صنعت فولاد ، صنعت مس و ...+++ افزایش نرخ انرژی هر سال به اندازه تورم سال قبل ضمن حمایت از اقشار ضعیف +++++ نظام پرداخت یکپارچه ( شاغلین و بازنشستگان ) ++++ ادغام صندوقهای بازنشستگی برای کاهش هزینه و مدیریت کارامدتر +++++ مقابله قاطع با فرار مالیاتی +++++ کنترل شدید فساد در بانکها ++++ پس گرفتن اموال تاراج شده دولت(اموال مردم) در فرایند فاسد خصوصی سازی ++++ سبکسازی قاطع تهران با خارج کردن شرکتهای مزاحم ++++
  • پزشکان انسان باشند !! IR ۰۷:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
    10 0
    پزشکان انسان باشند !! --- زالو صفت نباشند !! .... بله جامعه به وجود همه متخصصین نیاز دارد !!..... اما دلیلی بر مکیدن خون مردم نیست !! ..... شما مدیون این کشورید !! ..... افاده و غرور خود را کم کنید تا رنگ خوشبختی و آرامش ببینید !! ..... ویزیت و حق عمل پزشکان بسیار گران است !!....... پزشکان رفتار انسانی داشته باشند !! ... به مردم ظلم نکنند !! ....... ظلم عواقب وحشتناکی دارد !! ... این قدر مردم را عصبی نکنند !!! .... انسان باشید !! ..... شاید سالها اذیت شدید ... بعضیاتون هم عقده ای شدید ... ولی خب خودتون رو درمان کنید ... مشکل روانی برای همه هست ... درمان کنید .. گاهی اوقات ممکن است مراجعین یا همراهان جوش بیاورند و زندگیتان به خطر افتد !!.... انسان باشید !! ... به مردم ظلم نکنید !! ..... اینکه ظرف یکی دو ساعت ، با وقاحت و سواستفاده از نیاز مردم ، چند میلیون حق ویزیت بگیرید ، یقینا باید در جای دیگری پس بدهید !! ..... انسان باشید !! ... به مردم ظلم نکنید !! شما با پول همین مردم پزشک شده اید !! .... ممکن است افراد دیگری هم در جامعه پستی و رذالت کنند !! .... اما دلیلی بر رذالت دیگران ( پزشکان و ... ) نیست !!! ....غرور خود را کم کنید تا رنگ خوشبختی و آرامش ببینید !!
  • خونریزی اقتصادی مداوم !! IR ۰۷:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
    14 0
    کارت سوخت + گازوییل و بنزین چندنرخی ، حماقتهای ماندگار در تاریخ کشور هستند !! >>>>> که برای حفظ یک سامانه و یک تصمیم ابلهانه ، سالها باید هزینه و مشکلات تحمل کرد !! >>>> اینها محصول سفاهت بعضی مسنولین و ناآگاهی و انتظارات مخرب جامعه است !! ::::::: سوخت باید تک نرخی شود !! :::::: یارانه انرژی ، مستقیم به حساب مردم واریز شود ::: فقط حساب کنید خسارت ۲۰ میلیون لیتر قاچاق سوخت روزانه چقدر میشود ؟! :::: پول نگهداری این سامانه کارت سوخت به جیب چه شرکتها و افرادی میرود ؟!!! ::::: هزینه نجومی نگهداری سالانه این سامانه کارت سوخت چقدر است ؟! :::: هزینه و مشکلات گم شدت و صدور مداوم چند میلیون کارت سوخت چقدر است ؟! ::::: اینها همه ، خون ریزی اقتصادی مداوم است !! ::::: سرجمع این هزینه های نجومی ابلهانه میشود کسری بودجه و تورم و فشار اقتصادی ..... و نالیدن جامعه !! ...... از ماست که برماست !!! .... از دولت و مجلس مطالبات عاقلانه و درست داشته باشیم نه سوخت ارزان !!! .... سوخت ارزان ، خودزنی است !!! :::: سوخت ارزان ، خودکشی است !!! ::::: نیاز به بیداری جامعه و مسنولان است !! :::: بسیاری مسنولان میدانند !! :::: اما وحشت دارند حتی صریحا عنوان کنند !! :::: که سوخت مجانی ، اقتصاد و زندگیمان را به بازی گرفته است !!! ::::
  • بزرگترین اختلاس ایران IR ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
    9 0
    بزرگترین سرقت اموال عمومی و اختلاس ایران ، در جریان خصوصی سازی صنایع و معادن دولتی انجام شده است . ( کارگزاران = بنیانگذار فساد کلان (خصوصی سازی سراپافساد )
  • شارلاتانهای کشور IR ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
    8 0
    پزشکیان به نظر آدم صادق و ساده ای است که در کنار یک باند سوپرفاسد ، شارلاتان و وقیح به نام کارگزاران قرار گرفته که چند دهه در حال غارت صنایع و معادن دولتی بوده اند !! .... وقتی یاد { مفاسد اقتصادی کارگزاران } و { خاندان مگا برند هاشمی !! } واقعا ناراحت میشوم !! ..... این گرکهای خطرناک که برای منافع شخصی و جناحی حاضرند کشور و مردم رو به نابودی بکشانند !! ............یک کاندیدای ساده کنار شارلاتانهای اقتصادی - سیاسی !!
  • IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
    4 0
    لعنت خدا بر زنجیره ای ها که یارانه کاغذ دولتی میگیرند و برای یک نامزد خاص تبلیغ می کنند
  • راز موفقیت دنیا IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
    13 0
    در کشورهای موفق با اقتصاد قوی ، دولت پنج درصد تولید ناخالص داخلی کشور را صرف آموزش می‌کند !!
  • خودشیرینی نکنید !! IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
    10 0
    فرار مالیاتی عامل مهم تورم ایران است !! ..... کاندیداها خودشیرینی نکنند !! .... فرار مالیاتی ، کمر اقتصاد ایران را شکسته است !!
  • کنترل پایدار تورم IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
    7 0
    برای کنترل پایدار تورم و نرخ ارز ، تنها راه : بازگشت صنایع و معادن تاراج شده دولت ( مردم ) است ....... بقیه راها در حد سرگرمی و تسکین موقت است ...... فقط احیای داراییها و درامدهای باکیفیت دولت !!! .... جیب خالی دولت = تورم .... جیب پر دولت = کاهش تورم
  • سه اقدام مهم شما .. IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
    6 0
    سه اقدام مهم شما ... لطفا افرادی که سی یا چهل سال در مناصب و جایگاههای مختلف حاکمیتی بوده اند ، سه اقدام کلیدی ارزشمند و ملی خود در رابطه با اصلاح امور کشور را یادآوری و عنوان فرمایند . .... اگر چنین چیزی به خاطر نمیآورید لطفا بیش از این به خود و دیگران زحمت ندهید !! ..... شما آنچه داشته اید رو کرده اید و احتمالا معجزه جدیدی اتفاق نخواهد افتاد !! ... اجازه دهید دیگران به میدان بیایند !!
  • IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
    0 0
    صدا و سیما کار مشاوران نامزدها را حذف کند ببینیم نامزد چقدر می فهمد مگر بناست کارشناس مملکت داری کند که از کارشناس بپرسند دوم فقط بصورت زنده سوال و جواب شود نه از قبل فیلم پر کنند که دوستانشان بر دهانشان بگذارند یا بنویسند و اینها بخوانند مگر اینجا فیلم سینمایی است ملت باید بدانند اصلا اینها عرضه مدیریت دارند یا فقط بلدند با تهمت و دروغگویی صحنه آرایی کنند
  • تورم شاخص کارامدی IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
    7 0
    تورم در واقع ، شاخص کارامدی ، لیاقت و سلامت مدیران یک کشور است . >>>> تداوم تورم دو رقمی ، نشان میدهد ، تفکرات اقتصادی و شایستگی و سلامت مسنولان ، دچار انحراف و ایراد اساسی میباشد ! .... پای زندگی میلیونها نفر در میان است . ... اشتباهات اساسی در تفکرات و تصمیمات اقتصادی وجود دارد .... >>>>> و مهمترین انحراف : چوب حراج بر صنایع و معادن دولتی بی نظیر و ثروتساز ، در قالب خصوصی سازی سراپا فساد است !!! ... صنایع و معادن دولتی متعلق به خزانه و کل مردم هستند !! .... واگذاری آنها به حیات خلوتها و حتی به سبد پرابهام عدالت یا صندوقهای بازنشستگی ، خیانت به مردم و خودکشی اقتصادی است !! ::: تحریم را بهانه نکنید .... مگر روسیه تحریم نیست؟ ... آیا تورم ۴۰ درصدی دارد ؟!! ...... افغانستان و عراق سالها درگیر جنگ و تروریسم بوده اند ! .... آیا تورم ۴۰ درصدی دارند !! .... پس مشکل از داخل است !! ... مشکل از تصمیمات اشتباه و حفره های اقتصاد است .... چرا در این وضعیت ، چوب حراج بر صنایع و معادن ثروتساز و دلارساز دولتی میزنید ؟! ......چرا دست دولت را خالی میکنید ؟! ...... چرا این همه ارز مسافرتی میدهید ؟! ... چرا قاطعانه با مفسدین و مدیران نجومی فاسد برخورد نمیکنید ؟! .... چرا جلوی رشد قارچی بانکها و موسسات مالی را نمیگیرید ؟! .. چرا جلوی رشد سرطانی شرکتهای دولتی در تهران را نمیگیرید ؟! .. این همه برج و ساختمان در تهران اشغال کرده اند !! ... روز به روز بیشتر هم میشوند !! .. چرا جلوی انتقال کارکنان شرکتها از شهرستانها به تهران را نمیگیرید ؟!! ... چرا با احتکار آپارتمان و مسکن مقابله نمیشود ؟! ...چرا با احتکار خودرو مقابله نمیشود ؟! .... چرا متوجه فشار روی مردم مظلوم نمیشوید ؟!! :::::: راه نجات در اصلاح قوانین ، مبارزه قاطع با فساد اقتصادی ، احیای درامدها و منابع ثروتساز دولت و ادغامهای هوشمندانه شرکتها ، بانکها و ... است ! :::: صنایع و معادن متعلق به دولت ( مردم ) را از ویژه خواران پس بگیرید ! :::: مشکل کسری بودجه و تورم حل خواهد شد .
  • مافیای پتروشیمی کجاست؟ IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
    8 0
    شرکت سرمایه گذاری اهداف // شرکت تابان فردا // صندوق بازنشستگی نفت
    • مدرس م IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
      5 0
      بله دقیقا . تفحص کامل و واقعی از این حیات خلوتها یعنی کشف علل اصلی کسری بودجه و تورم .
  • فرمول مشارکت ایرانیان !! IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
    7 0
    برخورد قاطع با هر فساد اقتصادی بزرگ = یک درصد افزایش مشارکت مردم
  • آنچه در بورس گذشت !! IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
    7 0
    در سال ۹۹ و دولت روحانی ( باند کارگزاران - نوچه های هاشمی ) ، بورس را تا ۴۰۰ میلیارد دلار باد کردند و سهام خودشان را در قیمتهای بالا بر سر مردم مظلوم خالی کردند ! ...... و بورس پس از آن شروع به ریزش کرد تا قیمتها دوباره واقعی گردد و ارزش کل بورس اکنون در کف ۱۵۰ میلیارد دلار است . ... اما گناهش برای دولت رییسی نوشته شد !! .... مفسدین اصلی در اقتصاد و بورس ، کارگزاران بوده اند . ...... همیشه به خاطر داشته باشیم ....... باند ویژه خوار کارگزاران ، محور مفاسد بزرگ اقتصادی و مدافع سرمایه داران ویژه خوار بوده اند !! .... در جناح مقابل هم فساد وجود دارد اما نه به شدت فساد کارگزاران !!
  • مشاور فاسد بدسابقه IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
    7 0
    آقای عبده تبریزی جزو موسسان ( مفسدین ) اولین بانک خصوصی ایران - اقتصاد نوین - و عضو هیات مدیره چند شرکت ساختمانی فاسد است .... پس تا آخر خط را بروید !! ...... جالب است که این مفسدین اقتصادی ، نام دکتر و اقتصاددان را هم یدک میکشند !! .... واقعا آقای پزشکیان چه مشاوران خوشنامی برگزیده است !! ....
    • مدرس م IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
      6 0
      همین آقای عبده ، مشاور عالی جناب آخوندی وزیر مسکن بی خاصیت و پرمدعای دولت روحانی بود !! .... هر دو پر ادعا و منحرف
  • سردار تاراج و تخریب !! IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
    8 0
    هاشمی خدمات خوبی داشت اما تفکرات وی :::: انقلاب را از ریل مردمی و پاکی خارج کرد :::: مدیران را به سمت رفاه طلبی و لذت جویی برد ! :::: قداست وفاداری به همسر و خانواده را در نگاه مدیرانش نابود کرد !! :::: حرامخواری ، حقوق و پاداش نجومی در بین مسنولان را رایج و عادی سازی کرد !! :::: فساد خصوصی سازی و تاراج دولت و بیت المال را کاملا جا انداخت و لذا آغازگر کسری شدید بودجه و تورم بالا بود !! :::: در مجموع کشور ، اقتصاد و جامعه را دچار تفکرات غیر انسانی ، ناپاک و لیبرال نمود !! :::: تورم و مشکلات امروز ثمره تداوم تفکرات لیبرال کارگزاران است !!
  • فاجعه خصوصی سازی IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
    7 0
    خصوصی سازی در اقتصاد نفتی یعنی خودکشی و تورم دو رقمی !! ::: خصوصی سازی در کشورهای صنعتی جواب میدهد نه در اقتصاد نفتی !!
  • پزشکان انسان باشند !! IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
    6 0
    پزشکان انسان باشند !! --- زالو صفت نباشند !! .... بله جامعه به وجود همه متخصصین نیاز دارد !!..... اما دلیلی بر مکیدن خون مردم نیست !! ..... شما مدیون این کشورید !! ..... افاده و غرور خود را کم کنید تا رنگ خوشبختی و آرامش ببینید !! ..... ویزیت و حق عمل پزشکان بسیار گران است !!....... پزشکان رفتار انسانی داشته باشند !! ... به مردم ظلم نکنند !! ....... ظلم عواقب وحشتناکی دارد !! ... این قدر مردم را عصبی نکنند !!! .... انسان باشید !! ..... شاید سالها اذیت شدید ... بعضیاتون هم عقده ای شدید ... ولی خب خودتون رو درمان کنید ... مشکل روانی برای همه هست ... درمان کنید .. گاهی اوقات ممکن است مراجعین یا همراهان جوش بیاورند و زندگیتان به خطر افتد !!.... انسان باشید !! ... به مردم ظلم نکنید !! ..... اینکه ظرف یکی دو ساعت ، با وقاحت و سواستفاده از نیاز مردم ، چند میلیون حق ویزیت بگیرید ، یقینا باید در جای دیگری پس بدهید !! ..... انسان باشید !! ... به مردم ظلم نکنید !! شما با پول همین مردم پزشک شده اید !! .... ممکن است افراد دیگری هم در جامعه پستی و رذالت کنند !! .... اما دلیلی بر رذالت دیگران ( پزشکان و ... ) نیست !!! ....غرور خود را کم کنید تا رنگ خوشبختی و آرامش ببینید !!
  • FR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
    0 0
    تیتر سازندگی ! لابد دولت ملی را هم باید امریکا تشکیل دهد ؟!
  • خانه تکانی تهران !! IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
    6 0
    سبکسازی تهران و خارج کردن قاطع شرکتهای مزاحم از تهران ، یک راهکار عالی برای حل مشکلات تهران و کشور میباشد ..... حل مشکل مسکن تهران .... کاهش آلودگی و ترافیک .... کاهش مخاطرات زلزله های احتمالی و .... ::::: .... بازگشت یا رفتن این شرکتها به محیط عملیاتی.، مطابق تکلیف از سالها قبل .... تبدیل صدها برج و ساختمان آنها به مسکونی یا هتل :::::: فولاد مبارکه ، شرکتهای حفاری. // ایمیدرو // پتروشیمیها // شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران. // پالایشگاهها // کل شرکتهای فولادی // شرکتهای معدنی //
  • IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
    0 0
    خاتمی که سهله تمام دنیا هم جمع بشن پزشکییان رای ریاست جمهوری رو کسب نخواهد کرد ،سازندگی احمق اقلیت شما هستین بیچاره یه سری تو کوچه وخیابون بزنید تا دوزاری کجتون بیفته که اون کذاب بزرگ با مردم وی کار کرده شما از سرتاپا فاسد ودروغگو هستین👎👿🤮🤧
  • فساد بانکهای خصوصی IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
    5 0
    زاکانی : شش و نیم درصد از تورم سال قبل ، مربوط به فعالیت مخرب و فاسد یک بانک خصوصی بوده است !
  • IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
    0 0
    روزنامه هم میهن: طرح نور ما را به سیاهی می کشاند. بدبخت به شما که از نور گریزانید همان بهتر که در سیاه چالهای تاریک بمانید تا به قعر جهنم سقوط کنید شما مثل خفاش هستید که از نور فرار می کنید ، فقط شبها قادر به پرواز هستید خفاشان کور که از نور فراری هستند
  • شفا با نسخه جلاد !! IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
    6 0
    چرا برخی اساتید و مسنولان فکر میکنند نسخه های امریکا از کانال بانک جهانی ، با هدف خدمت به اقتصاد ایران یا دیگر کشورها است !! :::: ابله است کسی که هنوز تاراج جهان توسط امریکا و اروپا را توهم بداند !! ::::: سالهاست امریکا یا اروپا چه در زمان قاجار ، پهلوی و بعد از انقلاب ۵۷ ، همه گونه به دنبال چپاول ، براندازی ، تجزیه ایران و ایجاد اغتشاش بوده اند !! :::: اینها توهم توطنه نیست !! :::: واقعیتهای اثبات شده است ! :::: چرا تا این حد ساده ایم ؟!! :::: چرا نابودی اقتصاد و سرمایه های اجتماعی ناشی از تفکرات غیر انسانی و تجویزی آنها را متوجه نمیشویم ؟!! :::: تفکرات خصوصی سازی ، اقتصاد و اجتماع را به سمت نابودی برده است ! ::: بیدار شویم ! :::: با تعهد به عدالت اجتماعی و اصول انسانی ، جامعه را به سمت بهبود و رضایت ببریم !! ::::: عدالت و انسانیت ، اساس ترقی و پیشرفت است !! ::::
  • میانبر کاهش تورم IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
    4 0
    شاه کلید کاهش تورم }}}}} پتروشیمیها ، فولاد مبارکه و شرکت ملی مس کاملا به دولت( مردم ) برگردد !! ؛؛؛؛؛؛ کسری بودجه صفر و تورم تک رقمی خواهد شد !
  • صداقت ->اعتماد IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
    4 0
    رئیس مجلس گفت: به بازنشستگان این اطمینان را می‌دهم که اراده دولت و مجلس بر اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان است. دولت مجوز قانونی دارد و تامین اعتبار هم صورت گرفته است.
  • خیانتهای ملی !! IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
    5 0
    گرفتن مربی یا بازیکن خارجی در این وضعیت اقتصادی کشور واقعا خیانت و رذالت است !! ....... لطفا مجلس وارد شود .... مردم نان شب ندارند ، بعد چند میلیارد به یک مربی بی مصرف خارجی یا یک بازیکن خارجی یا داخلی میدهید ؟؟!!! .... ننگ بر همه مفسدین !!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس