کد خبر 1616481
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۶
عکس/ دیدار محمدباقر قالیباف با مردم شریف کرج

«محمدباقر قالیباف» نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سومین سفر انتخاباتی خود وارد شهر کرج مرکز استان البرز شد و در جمع مردم این شهر سخنرانی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 18
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    4 19
    در جنوب عرب تهران در شمال تهران در جنوب تهران در همه جا سعی بر جمع کردن رای داشته باشید درتبریز و در هر جا سعی کنید ...زود باسید ....
  • حسین حسین زاده فومنی IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    7 1
    این اصلاح طلبان ( افساد گران ) و نا اعتدالیون در این نتخابات پیش روی برای حمایت از دکتر ساده لوح و بی سیاست و ساده اندیش پزشکیان برای انتقام از انقلاب و نیروهای انقلابی وارد عرصه شده اند و متاسفانه پزشکیان در طناب پوسیده آنان خود را در مهلکه انداخته است و احساس اش بر این است که راه درست را در پیش گرفته . توصیه ام به این اقای پزشکیان این است که شما اصلا در قامت یک رئیس جمهور در تراز جمهوری اسلامی ایران نیستید . تو کجا این مقام عالیه کجا . نه از حیث جسمانی و نه از حیث تقوا و نه از حیث سواد و علم تجربه و بینش سیاسی حقیقتا شایستگی این رتبه والا را ندارید . امید وارم که خدا کمک کند و رئیس جمهور دلسوز و مکتبی و ولائی و انقلابی و دشمن شناس و استکبار ستیز و مدیر و مدبر و میدانی و کار آزموده و مطیع و مجری منویات رهبری و رهرو خط خونین و جاودان شهداء و حامی همه جانبه گروه های مقاومت و..... به ملت ایران مثل جناب دکتر قالیباف مقرر بفرماید .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس