کد خبر 1617986
تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۳

به گزارش مشرق، پزشکان و کادر درمان شاغل در مراکز درمانی کشور در قالب پویش "نسخه حضور" با نوشتن پیام‌ها و متن‌های انگیزشی در نسخه‌های پزشکی خود و انتشار این نسخه‌ها، مردم را به حضور در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری دعوت کردند.

تعداد زیادی از پزشکان فعال در مراکز درمانی سراسر کشور با نوشتن "نسخه حضور" آحاد مردم را به مشارکت پرشور در انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه و حضور در پای صندوق‌های رأی دعوت کردند.

پزشکان، کادر درمان، اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی و خانواده نظام سلامت در قالب پویش "نسخه حضور" طی ابتکاری جالب با نوشتن پیام‌ها و متن‌های انگیزشی در نسخه‌های پزشکی خود و انتشار این نسخه‌ها، مردم را برای حضورپررنگ و منسجم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 8
  • غیر قابل انتشار: 0
  • فرار مالیاتی=تورم IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    5 0
    ( نسبت مالیات به تولید ناخالص ملی - TAX to GDP ) ...... در دنیای امروز ، با هدف ثبات اقتصادی و توسعه بهتر ، درامد و هزینه دولتها از محل مالیات تامین میشود .... میانگین نسبت مالیات به تولید ناخالص ملی در کشورهای جهان ، بیست و پنج درصد است .... اما به علت فرار مالیاتی و قوانین ناکارامد کشور ، این نسبت در ایران پنج درصد است .... این عارضه ، یکی از علل مهم کسری بودجه و تورم بالا در ایران میباشد .
  • IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    3 0
    پزشکیان و داردسته نیویورکی تمام شرکت های دولتی مخصوصا زیر مجموعه نفت را بین امنیتی های هفت تیر کش تقسیم خواهند کرد. نخبگان ادمکشی مثل نجفی شهردارشان و به کسی غیر از حزب اطلاعاتیشان اجازه رشد نخواهند داد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس