کد خبر 1619387
تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۵
تریبون مردمی دانشجویی صدای جمهور

تریبون مردمی دانشجویی صدای جمهور با عنوان انتخاب فنی شتاب دهنده پیشرفت بعدازظهر امروز ۱۰ تیر ماه ۱۴۰۳ در میدان بازار دوم نازی آباد تهران برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    0 0
    رأی به جلیلی نه به دیپلماسی منفعل و التماسی ظریف ، نه به رواج فرهنگ برهنگی و برهنگی فرهنگی در جامعه ایرانی اسلامی ، نه به بازگشت دوران سیاه و نکبت روحانی. نیک بیندیشیم و درست تصمیم بگیریم و انتخابی سعید داشته باشیم
  • تقابل منطق و لجبازی IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    1 0
    رقابت جلیلی و پزشکیان ، تقابل منطق و لجبازی است . . . وگرنه سالهاست مردم از انواع فساد و اختلاس ، تفکرات سرمایه داری غیرانسانی و تاراج کشور توسط باند کارگزاران از زمان دولت هاشمی، منزجر و متنفرند . از سوی دیگر بعضی اشتباهات مسنولان ، تورم ، قضیه برخورد با بی حجابی و اختلاف طبقاتی ، بخشی از مردم را در وضعیت لجبازی قرار داده است . و جالب اینکه برخی ، ابراز مخالفت و لجبازی خود را در رای به پزشکیان جستجو میکنند . اما مساله اصلی و ظریف اینکه اساسا تفکرات کارگزاران ( حامیان اصلی پزشکیان ) و تاراج صنایع و معادن توسط آنها ، خود عامل مهم پایه گذاری اختلاف طبقاتی و تورم و نارضایتی جامعه است .
  • تقابل عدالت و لجبازی IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    1 0
    رقابت جلیلی و پزشکیان ، تقابل عدالت و لجبازی است . . . وگرنه سالهاست مردم از انواع فساد و اختلاس ، تفکرات سرمایه داری غیرانسانی و تاراج کشور توسط باند کارگزاران از زمان دولت هاشمی، منزجر و متنفرند . از سوی دیگر بعضی اشتباهات مسنولان ، تورم ، قضیه برخورد با بی حجابی و اختلاف طبقاتی ، بخشی از مردم را در وضعیت لجبازی قرار داده است . و جالب اینکه برخی ، ابراز مخالفت و لجبازی خود را در رای به پزشکیان جستجو میکنند . اما مساله اصلی و ظریف اینکه اساسا تفکرات کارگزاران ( حامیان اصلی پزشکیان ) و تاراج صنایع و معادن توسط آنها ، خود عامل مهم پایه گذاری اختلاف طبقاتی و تورم و نارضایتی جامعه است .
  • IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    0 0
    روی جوانها و نسل زد متمرکز شدند ...
  • دسیسه غیرانسانی کارگزاران IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    1 0
    دسیسه غیرانسانی کارگزاران .....جمع کردن رای با خیانت و تورم سازی ...... یک ترفند غیرانسانی کارگزاران ( حامیان اصلی آقای پزشکیان که ظاهرا هم انسان ساده و شریفی به نظر میرسد . ) در ماههای اخیر و به ویژه در چند روز قبل از انتخابات ، تحریک قیمت دلار و سکه و دمیدن در شیپور تورم است . اینها با این کار به دنبال بی خاصیت نشان دادن تلاشهای اقتصادی و افزایش نارضایتی مردم نسبت به دولت و جلب رای هستند . این اقدام واقعا غیرانسانی و غیر مردمی میباشد . لطفا کارگزاران ( حامیان اصلی آقای پزشکیان ) از روشهای سالم و انسانی برای جلب رای استفاده نمایند . تورم کمر مردم را شکسته است . بیش از این ، تورم روانی و انتظاری را افزایش ندهید .
  • کاهش اختلاف طبقاتی IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    1 0
    { تورم و فاصله طبقاتی زیاد } به علت ناکارامدی قوانین ، عامل مهم نارضایتی در جامعه است و ضمنا اختلاف درامد خودش یک عامل تفاوت قدرت خرید و عامل تشدید تورم است !! ....... <<< ضمن اخطار به مسنولان کشور به ویژه مجلس : لازم است قاطعانه و سریعا فاصله طبقاتی و تفاوت حقوق در جامعه را کاهش دهید !! .... وگرنه برای کل کشور گران تمام خواهد شد !! ( گرانتر از قبل ) .... در هیچ کشوری چنین فاصله درامدی بین { پزشک و پرستار و سایر کادر درمانی } یا بین { مهندس و تکنیسین و کارگر } وجود ندارد !! //// نیاز به اصلاح قوانین یا اجرای بهتر قوانین است !! .... موضوع بسیار جدی است !! .... { تورم و فاصله طبقاتی زیاد } .... عارضه یابی و سرفصل برنامه ها ی اصلاحی شما چیست ؟!! ....... حقوق یک پزشک معمولی در امریکا حداکثر سه برابر یک پرستار است ... نه مانند ایران سی برابر ، صد برابر یا بالاتر .... اینها ناشی از قوانین ناقص پرداخت حقوق و ناشی از کم کاری رسانه ها است . حل اینها نیازمند قوانین بهتر میباشد .... مجلس باید در خصوص اصلاح قوانین پرداخت عادلانه حقوق و وام در کشور ، حرکت اساسی انجام دهد .
  • طبقاتی کردن آموزش IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    1 0
    خصوصی سازی به ویژه در بخش آموزش ، غیرانسانی ترین و غیراسلامی ترین و مخرب ترین اتفاق در جمهوری اسلامی ایران بوده است !! ......

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس