کد خبر 1638342
تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۵:۰۸

به گزارش مشرق، هر ساله با وجود طرح‌های تشویقی و تنبیهی پلیس راهنمایی و رانندگی استان تهران، برای راکبان موتورسیکلت؛ اما هر روزه در سطح شهر تهران با برخی از موتورسواران روبرو می‌شویم که عابران و رانندگان خودروها را با مشکلات بسیار روبرو می‌کنند.

نداشتن کلاه ایمنی، مخدوش کردن پلاک شناسایی، نداشتن برگه معاینات فنی و تولید آلاینده‌های بسیار، بیش از حجم قابل ملاحظه موتورسیکلت استفاده کردن، عبور از چراغ قرمز و پیاده‌روهای شهری از عواملی است که شهروندان به تکرار با آنها روبرو هستند و همین امر سبب تصادفات بسیار و افزایش درصد مرگ و میرهای ناشی از تصادف می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • Kian m40 IR ۰۵:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۱
    8 1
    متأسّفانه تهران داره تبدیل به پایتختی شبیه کشورهای جنوب شرقی آسیا می‌شه... توی شهرهایی با جمعیت زیاد و تراکم بالا این اتفاقات می‌افتد...!!!؟
  • IR ۰۶:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۱
    12 1
    موتورهای طرح هوندا با اون صدای دلخراش و مضحکشون روح و روان مردم را در روز شب و نصف شب به بازی گرفتند و دریغ از وجود یک آدم عاقل و شجاع که توی سازمان استاندارد و راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی که جلوی تولید این سوهان روح مردم رو بتونه بگیره ، عمر ما با بی توجهی یه عده پشت میز نشین مفت خور و یه عده جوان نادان تازه به دوران رسیده کله پوک نابود شده با این حجم از سر و صدا
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۱
    4 0
    وقتی انقداستقبال از موتور زیاده یه ساماندهی بکنین موتورهای برقی وبی صدا تولید بشه چرا توی این کشورهمه چی معظله
  • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۱
    0 2
    مردم هزینه موتور گرون ندارن.موتور معاوینه فنی نمیخواد.. اگر همین کارو انجام ندن باید قمه دست بگیرن زورگیر بشن گوشی قاپ بی افتن ب جون ناموس مردم
  • IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۱
    1 0
    بسیاری از این موتور سوارها گواهی نامه هم ندارند.اگر موتور وسیله نقلیه است باید سرو سامان داده شود و رانندگان آن قوانین را رعایت کنند. خیلی از این موتور سوارها گذر یکطرفه را خلاف می ایند و اکثرا چیزی برای از دست دادن ندارند. بیچاره به راننده ای که با اینها تصادف کند.اگر چاره ای اندیشیده نشود به زودی امکان تردد در تهران گرفته می شود.
  • ایرانی IR ۰۵:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
    1 0
    تعداد موتور ها را محدود کنید بیشتر موتور سواران گواهینامه ندارند بیمه ندارند کلاه ندارند عجله دارند لایی و تک چرخ و خرابی اگزوز دارند آلودگی هوا و صوتی و روانی ایجاد می کنند باعث تصادفات بسیار و بیشتر در صحنه یا زمان انتقال به بیمارستان فوت می کنند جمع کنید این ها را اعصاب برای مردم و رانندگان نمی گذارند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس