کد خبر 349973
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۲

وقتی زیرمجموعه فرانسوی ب ام و از آقای فرد کروگر (Fred Krugger Betrand) خواست تا یک موتورسیکلت سفارشی را برای آنها بسازد، نمی دانست که در آخر کار باید با چنین موجود عجیب و غریبی روبرو شود . . . !

نام این سیکلت را NURB گذاشته اند؛ طرفداران آلمانی شاید با شنیدن این نام به یاد Nurburgring بیفتند ولی نه! دلیل اصلی این چیز دیگری است. آنطور که آقای کروگر می گوید NURB از ابتدای عبارت Non-Uniform Rational B-spline آمده؛ منظور از این عبارت نوعی طراحی خاصی است که در آن طراح بدون هیچ محدودیتی و حتی بدون توجه به کاربردی بودن یا نبودن طرح، ایده های خود را عملی می کند.
NURB بر پلتفرم اصلاح شده تورینگ های سنگین وزن ب ام و K1600 ساخته شده و همین موضوع نیز کار طراح بلژیکی آن را سخت می کرد، چون باید تمام تکنولوژی های مدرن این سیکلت را در یک ظاهر کلاسیک که با الهام از کافه ریسر های دهه 70 میلادی طراحی شده، قرار می داد.

{$sepehr_album_18050}

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
    0 0
    خداییش خیلی بدفرمه
  • حسین ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
    0 0
    عباس معصومیه؟؟
  • ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۱
    0 0
    چندتا از این موتور ها واسه بسیجیها بخرین موتورهاشون کهنه شده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس