سرویس چندرسانه ای مشرق- در این خودرو، راننده همچنان بخشی از معادله است اما نقش محوری او کمرنگ شده و به مغز متفکر خودرو سپرده میشود. انواع سنسورها، رادار، سیستمهای ارتباطی بین خودروها و بین خودرو و جاده و شبکه، در خدمت این مغز متفکر قرار میگیرند.
اسکنرها و رادار برد بلند، محدوده ای به طول 250 متر را با زاویه 18 درجه و رادار و سنسورهای کوتاه برد، مسافتی تا 70 متر و زاویه 130 درجه را رصد میکنند.
نقاط کور در پشت خودرو نیز توسط دوربینهای دیگری، بررسی میشود. عملکرد خودکار ترمز و فرمان با استفاده از دادههای دریافتی از همین رادارها و دوربینها صورت میگیرد. اطلاعات بین این خودرو با خودروهایی تا شعاع 500 متری، تبادل میشود.
اسکنرها و رادار برد بلند، محدوده ای به طول 250 متر را با زاویه 18 درجه و رادار و سنسورهای کوتاه برد، مسافتی تا 70 متر و زاویه 130 درجه را رصد میکنند.
نقاط کور در پشت خودرو نیز توسط دوربینهای دیگری، بررسی میشود. عملکرد خودکار ترمز و فرمان با استفاده از دادههای دریافتی از همین رادارها و دوربینها صورت میگیرد. اطلاعات بین این خودرو با خودروهایی تا شعاع 500 متری، تبادل میشود.