کد خبر 459037
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴

۱۷ میلیون زن ایرانی هر ساله ۱۰ تریلیون و ۲۰۰ میلیارد تومان برای خرید لوازم آرایشی هزینه می‌کنند.ایران دومین کشور مصرف کننده مواد آرایشی خاورمیانه است و سن مصرف لوازم آرایشی در ایران نیز به ۱۵ سال رسیده و این در حالی است که در کشورهای توسعه یافته تمایل به آرایش بیشتر در بین زنان مسن دیده می شود که طراوت و شادابی پوست خود را از دست داده اند.

فتوکاتور/فاجعه در مصرف لوازم آرایشیکاریکاتورکاریکاتور,لوازم آرایش,رژ لب,لاک,ماتیک,بزک کردن,آرایش,آرایشی,زن,دختر,غرق شدن,مصیبت,قرمز,لاک جیغ,عباس گودرزی,طنز  کاریکاتور,لوازم آرایش,رژ لب,لاک,ماتیک,بزک کردن,آرایش,آرایشی,زن,دختر,غرق شدن,مصیبت,قرمز,لاک جیغ,عباس گودرزی,طنز۱۷ میلیون زن ایرانی هر ساله ۱۰ تریلیون و ۲۰۰ میلیارد تومان برای خرید لوازم آرایشی هزینه می‌کنند.ایران دومین کشور مصرف کننده مواد آرایشی خاورمیانه است و سن مصرف لوازم آرایشی در ایران نیز به ۱۵ سال رسیده و این در حالی است که در کشورهای توسعه یافته تمایل به آرایش بیشتر در بین زنان مسن دیده می شود که طراوت و شادابی پوست خود را از دست داده اند...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس