تجربه رانندگی با 488 روباز هرچه که باشد بیشک این جمله را اثبات میکند که اگر فراری تاکنون برای کنار گذاشتن قوای محرکه تنفس طبیعی مقاومت میکرده دلیلش نه نتوانستن یا موارد مشابه بلکه نخواستن بوده است.


ورود به جمع توربودارها و بهطورکلی استفاده از فناوریهای پرخوران آنهم پس از چهل سال بالیدن به تنفس طبیعیهای پربازده شاید حرکتی باشد که خود «فراری« هم در ته قلبش زیاد با آن موافق نیست و به دلایل متعددی مجاب به انجامش شده است؛ گرچه به محض حضور در کلاس 8 سیلندرهای توربو دار رتبهی اول را از آن خود کرده و بار دیگر چرخ و چراغ رقبا را در حسرت رسیدن به گرد لاستیکهایش نگهداشته است.