سالیانه کلی پول میریزیم تو حلق شرکت های هواپیمایی ترکیه و قطر و دبی
فایده اش اینه که دیگه این پولا از کشور خارچ نمیشه و هواپیما های عتیقه ای که سقوط میکنن از رده خارج میشن
مدیر میانی در ایران هستم و در همه عمرم شاید 10 تا 15 بار هواپیما سوار شده ام . خوب بود دولت به مشکلات صنایع کشور و کشاورزی توجه می کرد . درد بی هواپیمائی شاید مربوط به یکی دو در صد جامعه باشد نه همه کشور .
انگار که اینها بنیان گذار هما هستند . جشن برای چه ؟؟ برای خطی که در طول 37 سال به فرسودگی کشیدید و حالا هم هنوز کار اساسی برایش نکرده اید که پزش رامی دهید .
دوست عزیزی که فرمودید مگه کم با مشکل سقوط هواپیما مواجه شدیم.
اولا توجه بفرمایید ناوگان هوایی مورد نیاز برای کشور به هیچ وجه به تعداد زیادی A380 نیاز نداره بلکه بیشتر نیاز به هواپیماهایی در رده embraer 190 ,175 نیاز داره تا جایگزین اون هواپیماهای فرسوده بشن که از لحاظ قیمتی هم بسیار مناسب تر هستن و بسیار هم با کیفیتن.
در ثانی همون A380 غول پیکر فروش بسیار کمی داشته چون از زمان ورود به خدمت بدلیل نقص سیستم اویونیک سقوط های زیادی داشته و جزو هواپیماهای نا امن شناخته میشه که آمار فروشش هم همینو نشون میده.
کسی با خرید هواپیما مخالف نیست ولی باید اولا اولویتها در نظر گرفته بشه و ثانیا آقایون بخاطر عشق فرانسه بودن پول مملکت رو بیخود به باد ندن.
جالبه وقتی عربها 20 میلیارد دلار تجهیزات نظامی خریدن همه داخل ایران می گفتن چقدر این ها ساده هستند یا وقتی شاه تسلیحات می خرید می گفتن آخه به چه درد می خورند بدون انتقال تکنولوژی ولی حالا میشه افتخار ملی. عجبا؟؟؟؟؟؟