نظر شما
نظرات
- انتشار یافته: 28
- در انتظار بررسی: 3
- غیر قابل انتشار: 2
-
خیلی شهامت میخواد خلبانان جنگنده ابر انسان هستند
-
خیلی هم ترسویه وگرنه زودتر از جلویی نمی پرید
-
ابر انسان که نه ولی از نظر هوش و آمادگی فیزیکی و سرعت واکنش و تصمیم گیری جز بهترین های یک مملکت هستند هنوز عربستان سعودی موفق نشده 200 تا خلبان بومی داشته باشه! خلبانانی که روی ناو هواپیمابر خدمت می کنند بهترین های نیروی هوایی هستند و به لحاظ استعداد ذهنی از دکتر و مهندس فراتر هستند حالا یه عده حسود بیان منفی بدن چیزی از اونا کم نمیشه!
-
نادان 17:12 اگه اول جلویی بپره عقبی کباب میشه. قانونش اینه که اول عقبی بپره...
-
ناشناس 17:12 تو از کجا فهمیدی جت داره سقوط میکنه..!!! به نظرت نمی شه این فرضیه رو هم در نظرت گرفت که مانور میدن..!! این جنگنده به احتمال زیاد سوخو 30 ساخت روسیه باشه.
-
احتمالا برای آموزشه که پریده
-
ناشناسی که گفتی خیلی ترسو هست باید بدونید که اصلا ترتیب اجکت از پشت به جلو هست خودتو بذار جای اونا اولین اتفاق چیه اگر جلویی اول اجکت کنه؟ قطعا میسوزی
-
هواپیما سوخو متعلق به نیروی هوایی روسیه هست. یا سوخو 27 هست یا 30
-
احتمالا جلویی قرار نیست بپره فقط مانوره
-
هواپیما سوخو متعلق به نیروی هوایی روسیه هست. یا سوخو 27 هست یا 30
-
گوگولی اول نفر عقبی باید اجکت کنه
-
عقل کل این مانوره فقط یکیشون میپرن. میخای دوتاشون بپرن جنگنده رو ول کنن بره بپوکه؟؟؟ خخخخخخ
-
این عکس قدیمی است هواپیما سوخو ۳۰ متعلق به نیروی هوایی روسیه میباشد البته به نظر من این عکس تزیینی یا همان فتوشاپ است
-
آقای ناشناس ایشون ترسو نیست چون کابین دوم خلبان همش شده آتش مجبور بوده بپره .
-
اقا من نميفهم مجبور هستيد راجب هر چيزي نظر بديد اين ايجكت قسمتي إز ساخت يك فيلم هست و اين اتش هم شعله هاي راكت صندلي ايست
-
البته اگرچه دیدنیه اما پر از بدبختیه اگه شانس بیاره و تو زمین خودی فرود بیاد باید جواب جنگنده رو بده و اگه نه اسارت و مرگ استقبال میکنه
-
اف۴ دره . اما خلبان جلویی که سوخت بدبخت ، این اجکتش دانجرسه.
-
تو Die Hard خیلی قشنگ تر پرید. واقعا دم هالیوود گرم. نمیدونم اگه هالیوود نبود ما جوانان چطور زندگی میکردیم. مرسی هالیوود.
-
هنگام اجکت 23 استخوان خلبان خورد میشه
-
27 هست...30 پایلون سر بال و در برخی مدل ها کانارد داره
-
کل ملت در کل موضوعات کارشناسن خدا را شکر
-
از یکی از دوستان خلبان شنیده ام وقتی یک خلبان اجکت میکنه دیگه بازنشسته اش میکنن. نمیدونم این حرف تا چه درسته ولی اگر درست باشه اون خلبان یا مجبور به اجکت شده یا دستش خورده یا وضعیت اضطراری بوده. ولی طبق گفته دوست خلبان اجکت مساوی با اتمام کار خلبانه.
-
یعنی اصلأ تو زبون خودمون کلمه ای نیست که این معنی رو داشته باشه؟
-
وقتی شیشه محافظ که یه تیکه هست نباشه جلویی هم مجبوره بپره و هواپیما رو رها کنن
-
آقا من تحقیق کردم این ایجکت مربوط به یه فیلم هالیوودیه
-
به شخصه فکر میکنم اون مهندسایی که اون ناو و اون جنگنده رو ساختن باهوش تر باشن ، انواع هوش وجود داره ، هوش ریاضیاتی و محاسباتی مهندسا بیشتره اما هوش هیجانی خلبان ها بیشتره
-
امان از دست مردم ایران
-
بعداز پریدن, خلبان تا مدت خاصی اجازه پرواز نداره نه اینکه بازنشسته بشه, ضمنا پریدن کار خطرناکیه و معمولاً در شرایط واقعی و جنگی با خطراتی از جمله آسیب های شدید همراهه