کد خبر 1607952
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۶

فیض‌الله عرب‌سرخی استفاده کاندیدها از فرصت انتخابات برای بیان مشکلات راهکارها و نقد وضعیت و رویه‌های موجود برای حرف زدن با جامعه را لازم دانست

به گزارش مشرق، فیض‌الله عرب، فعال سیاسی اصلاح طلب: انتخابات از سوی اصلاح‌طلبان در دستور کار است. هم چهره‌های منفرد اصلاح‌طلب، هم احزاب و جبهه اصلاحات در تلاش هستند که یک چهره انتخاب کنند که احتمال تائید صلاحیتش وجود داشته باشد و بتواند حداقل‌های جریان‌ اصلاح‌طلبی را نمایندگی کند.

در ادامه گفت‌گو فیض‌الله عرب با وب‌سایت جماران را می‌خوانید:

** فیض‌الله عرب‌سرخی استفاده کاندیدها از فرصت انتخابات برای بیان مشکلات راهکارها و نقد وضعیت و رویه‌های موجود برای حرف زدن با جامعه را لازم دانست و گفت: بخش رسمی چنین عملی نیز منوط به این است که یک نامزد حداقل در ظاهر تائید شود که منتقد این سیاست‌ها باشد. هنوز از چند و چون خط مشی‌های اتخاذ شده بی‌اطلاع هستیم. این خط مشی‌ها کار را برای همه سلایق به غیر از نیروی حاکم سخت و هر نوع ورود به صحنه و تصمیم‌گیری را با مشکل مواجه کرده است.

** این فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره تصمیم این جناح سیاسی برای حضور در انتخابات چهاردهم ریاست‌جمهوری، گفت: انتخابات از سوی اصلاح‌طلبان در دستور کار است. هم چهره‌های منفرد اصلاح‌طلب، هم احزاب و جبهه اصلاحات در تلاش هستند که یک چهره انتخاب کنند که احتمال تائید صلاحیتش وجود داشته باشد و بتواند حداقل‌های جریان‌ اصلاح‌طلبی را نمایندگی کند.