کد خبر 1607843
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۴
‌

حقیقت‌پور: هیچکس نباید انتخابات را به شوخی بگیرد. متأسفانه اینکه هر فردی تصور می‌کند که می‌تواند رئیس جمهور نظام جمهوری اسلامی شود، به شوخی‌گرفتن انتخابات است».

به گزارش مشرق، منصور حقیقت‌پور، فعال سیاسی گفت: اینکه هر فردی تصور می‌کند که می‌تواند رئیس جمهور شود، به شوخی‌گرفتن انتخابات است.

در ادامه گفتگو منصور حقیقت‌پور با وب‌سایت فردانیوز را می‌خوانید:

** منصور حقیقت‌پور، در رابطه با اخبار و حواشی درباره ثبت‌نام چهره‌های متعدد سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: «برخی از افرادی که می‌خواهند در انتخابات نامزد شوند، بهتر است در پیش از آنکه وارد عرصه انتخابات شوند، سری به لغت‌نامه دهخدا بزند و ترکیب لغوی رجل سیاسی را پیدا کنند و با دقت معنایش را بخوانند و خودشان را با آن معنا تطبیق دهند و ببینند که واقعا رجل سیاسی هستند یا خیر!

حقیقت‌پور در این گفتگو تاکید کرد: به نظرم درست نیست که برخی افراد که به هیچ وجه در حد ریاست‌جمهوری نیستند شأن جمهوری اسلامی را تا این حد پایین می‌آورند. بهتر است همه اجازه دهند که مفاخر نظام در انتخابات ثبت نام کنند».

** حقیقت‌پور معتقد است: هیچکس نباید انتخابات را به شوخی بگیرد. متأسفانه اینکه هر فردی تصور می‌کند که می‌تواند رئیس جمهور نظام جمهوری اسلامی شود، به شوخی‌گرفتن انتخابات است».

** حقیقت‌پور به نامزدهای خودخوانده هم اشاره کرد و توصیف‌ آنها گفت: برخی افراد می‌گویند هنوز قصدی برای نامزدی در انتخابات نداریم اما خودشان به طور غیرمستقیم نامشان را در رسانه‌ها مطرح می‌کنند که به این افراد می‌گوییم نامزدهای خودخوانده. هنوز مشخص نیست که نفرات نهایی حاضر در انتخابات چه کسانی هستند و نمی‌شود به راحتی پیش‌بینی کرد و باید صبر کنیم و ببینیم که چه پیش می‌آید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    0 0
    تو خودت اصل شوخی هستی با این نظرات عقب افتاده
  • IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    0 0
    اصلاحات در حوزه سبک زندگی هم وارد میشه ....
  • IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    0 0
    بدتر از هرچیزی کاندید شدن اصلاح طلبان رد داده درانتخابات است ایران رئیس جمهور در تراز انقلاب اسلامی مثل شهید رئیسی می خواهد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس