کد خبر 1607952
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۶
‌

فیض‌الله عرب‌سرخی استفاده کاندیدها از فرصت انتخابات برای بیان مشکلات راهکارها و نقد وضعیت و رویه‌های موجود برای حرف زدن با جامعه را لازم دانست

به گزارش مشرق، فیض‌الله عرب، فعال سیاسی اصلاح طلب: انتخابات از سوی اصلاح‌طلبان در دستور کار است. هم چهره‌های منفرد اصلاح‌طلب، هم احزاب و جبهه اصلاحات در تلاش هستند که یک چهره انتخاب کنند که احتمال تائید صلاحیتش وجود داشته باشد و بتواند حداقل‌های جریان‌ اصلاح‌طلبی را نمایندگی کند.

در ادامه گفت‌گو فیض‌الله عرب با وب‌سایت جماران را می‌خوانید:

** فیض‌الله عرب‌سرخی استفاده کاندیدها از فرصت انتخابات برای بیان مشکلات راهکارها و نقد وضعیت و رویه‌های موجود برای حرف زدن با جامعه را لازم دانست و گفت: بخش رسمی چنین عملی نیز منوط به این است که یک نامزد حداقل در ظاهر تائید شود که منتقد این سیاست‌ها باشد. هنوز از چند و چون خط مشی‌های اتخاذ شده بی‌اطلاع هستیم. این خط مشی‌ها کار را برای همه سلایق به غیر از نیروی حاکم سخت و هر نوع ورود به صحنه و تصمیم‌گیری را با مشکل مواجه کرده است.

** این فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره تصمیم این جناح سیاسی برای حضور در انتخابات چهاردهم ریاست‌جمهوری، گفت: انتخابات از سوی اصلاح‌طلبان در دستور کار است. هم چهره‌های منفرد اصلاح‌طلب، هم احزاب و جبهه اصلاحات در تلاش هستند که یک چهره انتخاب کنند که احتمال تائید صلاحیتش وجود داشته باشد و بتواند حداقل‌های جریان‌ اصلاح‌طلبی را نمایندگی کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    0 1
    دروع میگه نیست .... و نمیان ....
    • IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      1 0
      اصلاح طلبان تهوع آور باردیگر به میدان آمده اند تا چنانچه رأی لازم را از ملت غصب کنند، مأموریت ناتمام خود را در به تعطیلی کشیدن کارخانجات، صنایع و تولید و رکود مسکن و بیکاری سرسام آور و گرانی و تورم هفتاد درصدی و کرنش در مقابل غربی ها و دوقطبی سازی ملت و برجام های دو و سه و چهار و ...... را تمام کنند! حالا موفقیت شان بستگی به میزان عوام فریبی دارد!!!
  • IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    2 0
    نه اینکه با روحانی گل کاشتید و تحریمها رو لغو کردید !!! و از جان کری تظمین گرفتید که مردم ایران را به خاک سیاه بنشانید و موفق هم شدید.
  • IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    1 1
    اینکه می‌گویید درسته !!! اصلاح‌طلبان همیشه برای رسیدن به قدرت آماده هستند!!! اما یه مشکل کوچولو پیش آمده!!!! انتخابات زودرس باعث برهم خوردن محاسبات شده!!!! فرصت برای کارشکنی در دولت سیاه نمایی فریب افکار عمومی و معرفی یک مهره بی خاصیت و ناکارآمد ندارند!!!!!!
    • IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      0 0
      اشتباه منفی زدم
  • IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    1 0
    به هیچ عنوان به اصلاح طلبان رای نمیدم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس