کد خبر 1608205
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۵

بسیاری از افراد در داخل و خارج از مجلس که ایشان را می‌شناسند و با توانمندی ایشان آشنا هستند، به دنبال راضی کردن آقای قالیباف برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری هستند.

به گزارش مشرق، احمد دنیامالی، نماینده مردم بندرانزلی: بسیاری از افراد در داخل و خارج از مجلس که آقای قالیباف را می‌شناسند و با توانمندی ایشان آشنا هستند، به دنبال راضی کردن آقای قالیباف برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری هستند.

در ادامه گفتگو دنیا مالی را با فارس می‌خوانید:

** دنیامالی در تشریح جلسه ای که قالیباف با طیفی از نمایندگان مجلس داشته و آنجا مباحثی در خصوص ثبت نام یا عدم ثبت نام قالیباف مطرح شده گفت: در دیدار جمعی از نمایندگان مجلس با دکتر قالیباف، از ایشان در این باره سئوال شد و ایشان نفیاً و اثباتاً سخنی در این خصوص نگفت و اظهارنظر نکرد و برای عدم شرکت در انتخابات ریاست جمهوری هیچ تعهدی نداد.

** احمد دنیامالی در ادامه موضع قالیباف را در خصوص احتمال ثبت نام در انتخابات را اینگونه توضیح داد: از ابتدای مطرح شدن تاریخ انتخابات ریاست جمهوری در ٨ تیر ماه، آقای قالیباف در این باره سکوت و اظهار کرده‌اند که فکر نمی‌کنم که شرکت کنم، البته بسیاری از افراد در داخل و خارج از مجلس که ایشان را می‌شناسند و با توانمندی ایشان آشنا هستند، به دنبال راضی کردن آقای قالیباف برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری هستند.

**دنیامالی در ادامه گفت: در حال حاضر و با توجه به آغاز روند ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، افراد مختلفی از طیف ها و گروه های سیاسی گوناگون برای حضور در انتخابات اعلام آمادگی کرده اند که ان شاء الله بهترین گزینه از بین این افراد رییس جمهور شود.

برچسب‌ها