جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: ۶ متهم به افزون بر ۳۰۰ فقره سرقت با تلاش شبانه‌روزی کارآگاهان پلیس آگاهی در این شهر دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، سردار احمد نگهبان اظهار کرد: در پی گزارش سریالی سرقت‌های شبانه لوازم و قطعات خودروهای سواری در شرق شهر، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی اضافه کرد: طبق بررسی‌های صورت گرفته، متهمان به سرقت در قالب باند سه نفره با استفاده از خودروهای مسروقه و پلاک مخدوش شبانه با پرسه‌زنی در خیابان‌های خلوت با شناسایی خودروهای فاقد تجهیزات ایمنی قطعات و لوازم داخل آنها را سرقت می‌کنند.

وی اظهار کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی مشهد با انجام تحقیقات میدانی سه متهم را که از مجرمان سابقه‌دار و حرفه‌ای هستند را شناسایی و هنگام ورود به مخفیگاه شأن در منطقه خواجه ربیع دستگیر کردند.

وی ادامه داد: یک دستگاه سواری پراید، یک دستگاه موتورسیکلت و تعداد زیادی لوازم و قطعات داخل خودرو مسروقه نیز کشف شد.

نگهبان بیان کرد: متهمان پس از انتقال به مقر انتظامی سه همدست دیگر خود را معرفی کردند، متهمان در بلوار طبرسی شمالی دستگیر و تعداد زیادی لوازم و قطعات مسروقه خودرو نیز از مخفیگاه آن‌ها کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: متهمان در بازجویی‌ها و در مواجهه با مستندات به سرقت چهار دستگاه سواری پراید، یک دستگاه موتورسیکلت، ۸۰۰ میلیون ریال اثاثیه یک خانه در منطقه مهرآباد و ۳۰۰ فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو در محدوده شرق شهر مشهد اعتراف کردند.

وی گفت: خودروهای مسروقه اوراق شده در منطقه «شترک» مشهد و بیش از ۶۰ مال‌باخته در این پرونده شناسایی شدند.

به گفته نگهبان، متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.