مسلمانان پاکستانی امروز پس از اقامه نمازجمعه بار دیگر به خیابان‌ها آمده و در محکومیت جنایات رژیم تروریست صهیونیستی در فلسطین و لبنان راهپیمایی کردند.

به گزارش مشرق، فراخوان گرامیداشت روز همبستگی با فلسطین و لبنان از سوی احزاب سیاسی و گروه‌های مذهبی پاکستان در شهرهای مختلف این کشور داده شد و حامیان جبهه مقاومت فلسطین پس از اقامه نماز جمعه در حمایت از مردم غزه و محکومیت حملات اسرائیل به لبنان به خیابان‌ها آمدند.

سخنرانان در راهپیمایی‌های ضدصهیونیستی در شهرهای پاکستان گفتند: اسرائیل قاتل هزاران نفر از مردم بی‌گناه فلسطین است و با نخست وزیر تروریست خود طی یک سال گذشته تهاجم وحشیانه‌ای به غزه و لبنان تحمیل کرد اما مردم مقاوم فلسطین هرگز تسلیم این جنایات نشدند.

آنان با ادای احترام به شهدای جبهه مقاومت در غزه و لبنان افزودند: پاکستانی‌ها همگام با دیگر ملت‌های اسلامی در برابر اسرائیل، از نبرد فلسطین و لبنان پشتیبانی می‌کنند.

در اسلام‌آباد راهپیمایی حمایت از فلسطین و لبنان به اهتمام حزب جماعت اسلامی برگزار و شرکت کنندگان با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، خواستار واکنش یکپارچه کشورهای اسلامی علیه ماجراجویی‌های اسرائیل در منطقه شدند.