کد خبر 284922
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۱

احمد دنیامالی با پیروزی در مجمع انتخاباتی فدراسیون قایقرانی برای ۴ سال رئیس این فدراسیون شد.

به گزارش مشرق، مجمع انتخاباتی فدراسیون قایقرانی از ساعت 10 صبح امروز (چهارشنبه) به ریاست نصرالله سجادی، معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

بهزاد اتابکی، احمد دنیامالی، ناصر طالبی، علی‌اکبر حسن‌پور، بهزاد عباسی و حسین مطیعی نامزدهای احراز پست ریاست فدراسیون قایقرانی در این مجمع انتخاباتی بودند که پیش از شروع رای‌گیری، اتابکی و مطیعی انصراف خود را اعلام کردند.

در پایان احمد دنیامالی موفق شد از 36 رای ماخوذه، 23 رای کسب کند و برای 4 سال رئیس فدراسیون قایقرانی شود. در این انتخابات حسن‌پور و طالبی به ترتیب 7 و 6 رای آوردند و عباسی بدون رای ماند.

در این مجمع ابتدا سیدنصرالله سجادی سخنرانی کرد و سپس کاندیداهای حضور در انتخابات این فدراسیون هرکدام به تشریح برنامه هایشان پرداختند و بعد از آن رای گیری صورت گرفت که احمددنیامالی با کسب 23 رای از 36 رای ماخوذه به عنوان رئیس چهار سال آینده این فدراسیون انتخاب شد. علی اکبرحسن پور 7 رای و ناصر طالبی 6 رای کسب کردند.

دنیامالی در شرایطی این عنوان را به خود اختصاص داد که قبل از این نیز دو دوره ریاست فدراسیون قایقرانی را برعهده داشت اما در زمان وزیر قبلی ورزش و جوانان از سمتش برکنار شد و مشکلاتی در عرصه بین المللی برای قایقرانی ایران بوجود آمد.

منبع: تسنیم