دل‌مان خوش بود وزارتی ورزشی داریم؛ دل‌مان خوش بود وزیری از جنس ورزش داریم که همه چیز سرجایش می‌رود که غافل از اینکه همه چیز عجیب‌تر از قبل است.

گروه ورزشی مشرق - انسان عاقل دو بار از یک سوراخ گزیده نمی‌شود؛ اما وزیر داستان ما دو بار گزیده شد تا حرف‌های پیش از انتخاب شدنش به عنوان وزیر را باور نکنیم؛ باور نکنیم دموکراسی در ورزش را؛ باور نکنیم هیچ چیز را.

آقای وزیر! در زندگی لحظاتی وجود دارد که بسیار با ارزش است. ارزشی بالاتر از تمام عمر و لحظه مهم زندگی شما انتخابات امروز فدراسیون قایقرانی بود که دستور به حضور فردی دادید که درباره اش ابهام فراوان بود و البته نامه رد صلاحیتش. فردی که به گواه اسناد منتشرشده برای تعلیق قایقرانی کشورش، نامه‌نگاری کرد. پس به ناگاه چه روی داد آقای گودرزی؟

آقای وزیر ورزش! کسی دیگر به یاد ندارد چه ویرانه‌ای را تحویل گرفتید. سرنوشت را لحظه رقم می‌زند و شما لحظه را باختی.

لحظه را باختی آقای وزیر!

آقای وزیر! چه شد که قانون پیاده نشد؟ آیا باید گفت، افسوس که نمی‎شود به شما افتخار کرد؟ اما ... دلمان خوش بود وزارتی ورزشی داریم. دلمان به «نصرالله‌ات» خوش بود که مدیریت ورزشی‌اش برای چند سال اخیر نیست؛ مدیریتش برای سه دهه قبل است؛ اما او هم مثل همان مدل قبلی است. دلمان خوش بود وزیری از جنس ناب ورزش داریم اما ...

آقای دکتر! این چهارشنبه غم‌انگیر را به یاد داشته باش. در تقویم روی میزتان بنویسید و یادتان باشد که اگر روی قانون ایستادگی می‌کردید، دیگر مجبور نبودید در سه سال و اندی که از وزارت باقی مانده، فقط به این روز بیندیشید. مگر قرار نبود قانون فصل الخطاب این وزارتخانه باشد ...

آقای وزیر ورزش! یادت هست در جلسه‌ای با افراد رسانه‌ای به قانون تاکید کردید و گفتید همه باید در مدار قانون حرکت کنیم؟ آن موقع گفتیم نکند رعایت قانون فقط برای دیگران است و حالا می‌گوییم ... به اینکه کدام ارگان روی وزارتت فشار آورد تا فردی که ورزش کشور را به تعلیق برد تا بار دیگر رئیس شود، کاری نیست؛ اما کاش تاریخ را به شکل دیگری رقم می زدید. کاش شما و معاونت امروز قانون را به نمایش می گذاشتید تا در تاریخ بنویسند که ورزش می تواند در اختیار ورزشی ها باشد؛ اما ...

آقای وزیر! مگر خودتان نگفتید نمی‌پسندم به مراجع جهانی شکایت شود؟ مگر تاکید نداشتید باید مشکلات در کشور حل شود؟ چقدر زود همه چیز فراموش شد! یا شاید هم این‌ها را نباید می گفتید و اشتباهی روی داده بود؟

آقای وزیر! حالا باید حواستان به همه چیز باشد. حواستان باشد نگاهی چپ به فدراسیون‌های زیر دستی نداشته باشی چرا که دیگر می‌‌دانند و بلد هستند چه کنند. شکایت می‌کنند به IOC و فدراسیون جهانی. ورزش را تعلیق می‌کنند و بعدش مانند یک فاتح تمام عیار به ورزش بازمی‌گردند.

و شما آقای سجادی! مگر مطابق اسناد موجود که روی میزتان است همه ماجرا را نمی دانید؟ شماکه می‌دانید چه بوده و داستان چیست؟ آری. قول بده که دنیامالی دیگر نامه نگاری نمی‌کند و همه چیز را تقصیر دولت قبلی بنداز؛ اما انسان عاقل از یک سوراخ دوبار گزیده نمی‌شود. قول بدهید دیگر تعلیق نمی‌شویم؛ اما یادتان نرود یک نفر علیه همان دولتی قیام کرد که او را به روی کار آورده بود.

لحظه را باختی آقای وزیر!

حالا دیگر همه یاد گرفته‌اند ورزش را به قهقرا ببرند تا دوباره رئیس شوند. هادی ساعی! تو به فدراسیون جهانی شکایت کن تا بتوانی رئیس شوی. عباس جدیدی! سرت بی کلاه ماندهِ، چرا به فدراسیون جهانی شکایت نمی‌کنی تا کشتی تعلیق شود و سپس رئیس شوی.

ورزش این روزها را با تلخی پشت سر می گذارد و برگه هایی که حکایت از نمره منفی برای وزیر و مشاورانش دارد..


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 21
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    0 0
    آفرین. مطلب خوبی بود
  • بهمن ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    0 0
    این بنده خدا رو اشتباهی آورن اینجا
  • پیژمان ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    0 0
    بی نظیر بود مشرق جان. عالی نوشته. واقعا این وزیر کارش رو بلد نیست
  • ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    0 0
    یکی از بهترین مطالبی بود که خوندم. مرسی از حقایق. مرسی از قلم عالی. مرسی از شفاف سازیتون
  • عبدالله ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    0 0
    جالب است آقای دنیامالی حدود 9 ماه قبل از مردم تهران برای شورای شهر رای گرفت. از شورای شهر استعفانداده رئیس فدراسیون شد و قول داد که استعفا بدهد. ریاست فدراسیون بودن چه مزایای مادی و معنوی دارد که شورای شهر تهران ری شمیرانات ندارد؟ کسی که در دولت قبل عزل شد و با شکایت به فدراسیون جهانی موجب تعلیق قایقرانی کشور شد اگر دو یا سه سال دیگر توسط گودرزی عزل شود چه تضمینی است که شکایت نکند و موجب تعلیق فدراسیون نشود؟ قبلا آقای ساعی هم می خواست از شورای شهر تهران استعفا بدهد برای ریاست تکواندو . دکتر سلطانی هم که از شورای شهر تهران استعفا داد و رفت سازمان میراث فرهنگی بجای نجفی . آقایون در مورد بی احترامی به آرا مردم تهران چه می گویند؟
  • علی ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    0 0
    شما توی هشت سال نشون دادید چقدر بلدید.
  • ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    0 0
    از رويانيان كه اشتباهي تر نياوردنش؟؟؟
  • ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
    0 0
    .... صد رحمت به عباسی.
  • ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
    0 0
    حرف اول و آخر رو توی وزارت ورزش آقای گودرزی میزنه و همیشه میگه چشم.
  • ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
    0 0
    حرف اول و آخر رو توی وزارت ورزش همین آقای گودرزی میزنه.....میگه چشم.
  • ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
    0 0
    واي كه اين ورزش بي پول پردردسر چقدر عاشق خدمت داره!!!
  • ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
    0 0
    سلام مشرق. واقعا با خوندن این مطلب احساسی شدم. چندین بار خوندم و لذت بردم.. واقعا عالی بود. یکی از بهترین مطالبی بود که خودنم.
  • خبرنگار ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
    0 0
    به خوبی درک می کنم برای درج و انتشار این مطالب به حق چه زحمت ها کشیده ای و بعد از انتشار چه حرف ها شنیده ای و بلکه چقدر تخریب ، تهدید شده ای !1 من نیز از جنس تو ام و بارها برایم اتفاق افتاده که واقعیتی را منعکس کرده ام و صرفاً به جهت اینکه آقایان مسئول !! پست و یا سمتشان متحول نشده و میز گرانبها را از دست ندهند فعالیت من و سایتم را لغو کرده اند و چه بسا افرادی را شیر کرده و به تهدید من دست زده اند ولیکن بر حرف و قلم خود پایبند بوده و به لطف خدا فعالیتم هر روز بیش از روز دیگر است و این را مدیون لطف شهدا می دانم چرا که اندک قلمی برای ارج نهادن به ارزش های والای آنها می زنم. موفق و ثابت قدم در راه باشید خبرنگاران واقعی
  • ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
    0 0
    دوست عزیز خبرنگار. من هم مانند توام، من هم خبرنگارم؛ به خودم بالیدم به این قلم زیبا، به شغلم غبته خوردم؛ به اینکه چنین خبرنگارانی با چنین قلم‌هایی وجود دارند که جز حقیقت هیچ نمی‌گویند و جز حرف راست چیزی بیان نمی‌کنند. خطابم با نگارنده است، ای کاش نامت را می‌نوشتی، ای کاش می‌دانستیم تو کیستی. عالی نوشتی همکار و حق گفتی. ضمنا همه می‌دانیم که این آقای وزیر خیلی مانده که کار را یاد بگیرد.
  • رضا ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
    0 0
    هر چه به مذاق شما خوش نیاید فاجعه است ؟!
  • ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
    0 0
    شلوغ بازی در نیارید لطفا، کجاش مطلب قشنگی بود؟؟ یه چیز کاملا عادی بود که هر خبرنگار می‌تونه اونو بنویسه
  • ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
    0 0
    دمت گرم مشرق حرف دل. ما وخیلی از ورزشکارارو زدی.واقعا الکی دلمون به این دولت تدبیر و امید خوش بود.
  • عباس محسني سنگاچين ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    تا كي قراره با اين ديدگاه و اين نظرات سرمايه هاي ملي و جهاني خودمان را زير سوال برده و به نابودي بكشونيم. شناخت عزيزان نسبت به آقاي دنيامالي چقدر است كه اينقدر ساده در مورد ايشان اظهار فضل مي نمايند؟ در كشور چند نفر هستند كه در مجامع جهاني داراي كرسي و منزلت هستند؟ چرا دوستان به اين امر توجه نميكنند كه آقاي دنيامالي توسط مجمع انتخاب گرديده نه انتصاب؟ چرا بعضي اوقات احترام به راي نمايندگان حاضر در مجامع را فراموش ميكنيم؟ چرا حاضريم بخاطر برخي قرض ورزي هاي سياسي چشم بر همه خوبي ها ببنديم؟ آقاي دنيامالي از زمان انقلاب و جنگ و بعد از جنگ، تا كنون در تمام دوره ها در حال خدمت به اين نظام و مملكت بوده چه آن موقع در سنگر دفاع از ناموس و خاك وطن و چه الان در سنگر آباداني و عمران مملكت، شما را به خدا بياييم فارغ از برخي انتقادات سياسي چشم به تمام اين خوبي ها نبنديم اين سرمايه ها را به راحتي از دست ندهيم. با سپاس و تشكر
  • ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    این بنده خدا گودرزی کاره ایی نیست اینجا سجادی نماینده فایزه و ... است
  • ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    آقای عزیز، خوبی؟ آسمانت آبی است؟ سند بلایی که این آقای انقلابی شما سر ورزش کشور آورده و باعث تعلیق و باز شدن پای بیگانگان در ورزش کشور شده در یکی از خبرگزاری های رسمی کشور موجوده. سندی که در اون همین آقایی که برای آبادی کشور تلاش کرده خواستار تعلیق قایقرانی کشور شده. آین همون آقایی که شما میگید از ناموس و خاک وطن دفاع کرده!! اسنادی که چه بالایی سر قایقرانی کشور آورده موجوده دوست عزیز. گویا شما شناخت زیادی از ایشون ندارید. ضمنا کمی در مورد کرسی جهانی ایشون اطلاعات کسب کنید و ببیند این کرسی جهانی چیه که هی همه ازش یاد می کنند. ایشون نفر دوم نماینده آسیا در فدراسیون جهانی. یعنی اگر نفر اول نبود ایشون میره. بعدش حضور این آقا در فدراسیون جهانی به منظور اعلام برنامه های فدراسیون آسیایی است. یعنی یه جور نامه رسون. شاد باشی.
  • محمد ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
    0 0
    من متوجه نمي شم مگه شماها نبوديد كه مي گفتيد بركناري اين بنده اشتباه بوده، حالا چي شده اساتيد سمت كي متمايل شدن، اخ كه بعضي وقتا راست مي گن كه بعضي از خبرنگارا ابروي هر چي خبرنگاره مي برن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس