اما تمدید 10 ساله تحریمهای ایران از سوی مجلس سنا با اکثریت آرای دموکرات و جمهوریخواه غبار خوشخیالی و سادهلوحی که روزنامههای اصلاحطلب در فضای رسانهای کشور پراکنده بودند را کنار زد.
اما اگر به تیترهای دیروز و امروز این روزنامهها نگاهی بیندازیم به خوشخیالی آن روز جراید اصلاحطلب به خوبی پی میبریم البته هدف روزنامههای زنجیرهای از این نوع تیتر زدن بیشتر از آنکه انتشار رویدادها و واقعیات پیرامون کشورمان بوده باشد، تبلیغات سیاسی برای دولت بود. همین روند تبلیغاتی متاسفانه در طی اجرایی شدن برجام تا به امروز ادامه داشت و شاید همین نوع برخورد با بدعهدی امریکاییها باعث جری تر شدن و نقض بیشتر برجام و خنثی سازی آن شد. درواقع این شیوه روزنامه نگاری دو ضرب المثل معروف « مثل کبک سرش را زیر برف کرده است» و «بی مایه فطیر است» را یادآوری میکند که با دنیای حرفهای مطبوعات فاصله زیادی دارد و تنها موید بولتن تبلیغاتی است.
این موضوع به خوبی شیوه نادرست و هیجانی و معطوف به هجمه خبری و پروپاگاندای رسانهای اصلاحطلب را نشان میدهد که تنها در پی انحراف افکارعمومی و گمراه سازی آن با توجیه رسیدن به هدف با هر وسیلهای است.
روزنامههای اصلاحطلب سال گذشته از «صبح بدون تحریم»، «فروپاشی تحریمها»، «پیروزی تدبیر بر تحریم»، «تحریم تمام شد» بدون واقعیت بیرونی سخن گفتند و درواقع آرزوی خود را تیتر کرده و به مردم رویا فروختند تا امروز تشت رسواییشان از پشت بام بیفتد و به ناچار قبول کنند که عهد بدعهدی آمریکاست.