کد خبر 1020538
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۷
کیهان نمایه

بهرام که دانش‌آموز کلاس سوم دبستان بود به ناظم مدرسه زنگ زد و گفت؛ آقای ناظم، بهرام مریض است و امروز نمی‌تواند به مدرسه بیاید! ناظم پرسید؛ شما؟ و دانش‌آموز گفت؛ آقا اجازه! من بابام هستم!

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در گفت و شنود خود نوشت:

گفت : یکی از روزنامه‌های زنجیره‌ای نوشته است استعفای روحانی، هم دولت و هم اصلاح‌طلبان را که طی ۶ سال گذشته کاری از پیش نبرده و به آخر خط رسیده‌اند، نجات می‌دهد!


گفتم: دیگه چی؟!


گفت: نوشته است مخالفت کیهان با استعفای روحانی برای این است که می‌خواهد دولت و اصلاح‌طلبان همین‌طور ضعیف و ناکارآمد بمانند!


گفتم: تا اینجا ۵۰ درصد حرفش درست است و آن اینکه به ناکارآمدی و بی‌عرضه بودن اصلاح‌طلبان اعتراف کرده است و ۵۰ درصد دیگر عوام‌فریبی است، برای اینکه استعفای روحانی هدف اعلام شده آمریکا و متحدانش و نقطه نشان‌شده آشوب شکست‌خورده اخیر است!


گفت: پس یارو کلک مرغابی زده تا کسی نفهمد استعفای روحانی پیشنهاد آمریکاست که برخی از مدعیان اصلاحات تابلوی آن را روی دست گرفته‌اند و عقلشان نرسیده که این پیشنهاد را قبل از آنها آمریکا و اسرائیل با صدای بلند مطرح کرده‌اند!


گفتم: بهرام که دانش‌آموز کلاس سوم دبستان بود به ناظم مدرسه زنگ زد و گفت؛ آقای ناظم، بهرام مریض است و امروز نمی‌تواند به مدرسه بیاید! ناظم پرسید؛ شما؟ و دانش‌آموز گفت؛ آقا اجازه! من بابام هستم!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس