کد خبر 1085776
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷
کتاب در آرزوی گل سرخ - حاج قاسم سلیمانی - کراپ‌شده

در این مراسم با اهداء لوح تقدیر و تندیس سردار شهید سپهبد شهید قاسم سلیمانی از نویسنده کتاب منیره میرزایی و تصویرگر کتاب راحیل تقی‌پور تقدیر و تشکر به‌عمل آمد.

به گزارش مشرق، مراسم تجلیل از پدیدآورندگان کتاب «آرزوی گل سرخ»؛ در فرهنگسرای سپهبد شهید قاسم سلیمانی  با حضور مسئولین سازمان فرهنگی هنری شهرداری، رییس سازمان تبلیغات جنوب­غرب تهران و سردار امامقلی از همرزمان سپهبد شهید قاسم سلیمانی در  برگزار شد.

در این مراسم با اهداء لوح تقدیر و تندیس سردار شهید سپهبد شهید قاسم سلیمانی از نویسنده کتاب منیره میرزایی و تصویرگر کتاب راحیل تقی‌پور تقدیر و تشکر به‌عمل آمد.

این کتاب در خصوص سردار شهید سپهبد شهید قاسم سلیمانی توسط مؤسسه فرهنگی هنری قدرولایت برای گروه سنی «ب» منتشر شده و بیانگر خاطره­ای کوتاه در خصوص آن سردار بزرگوار برای کودکان و نوجوانان است.

در فرازی از این کتاب آمده:

«در مسجد همه نماز می­خواندند. پسر کوچک دیگر صبر نداشت. دلش برای حاج قاسم تنگ شده بود؛ شاخه گل سرخ را برداشت از کنار مادرش بلند شد و پرده را کنار زد و به سمت صف اول نماز دوید. او شجاع­ترین، مهربان­ترین و عاشق­ترین مرد شهر را می‌شناخت ...

مرد دست به قنوت برداشته بود. پسر گل سرخ را به سمت او گرفت. مرد یک دستش را جلو آورد و آرام گل سرخ را از پسرک گرفت. گل سرخ از خوشحالی ذوق کرد و یک گلبرگش در دست پسرک جاماند. پسرک گلبرگ گل سرخ را هم به مرد داد.

گل سرخ به آرزویش رسید.

کودکی او را به مهربان­ترین، شجاع­ترین، و عاشق­ترین مرد شهر هدیه داده بود.

گل سرخ فرشته­ها را دید که دور مرد پرواز می­کردند.

مرد دعا کرد و گل سرخ آمین گفت ...»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس