کد خبر 1092601
تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۰
علت اصلی دور ماندن سپاهان از کورس قهرمانی

سپاهان اصفهان با توقف برابر سایپا نه تنها به طور کامل از رسیدن به صدر جدول قطع امید کرد بلکه جایگاه دومی خود را در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور نیز در حال حاضر در خطر می‌بیند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه پاس قوامین مقابل سایپا به تساوی بدون گل رضایت داد تا موقتا با ۴۱ امتیاز در رده دوم قرار بگیرد و فاصله‌اش با صدر جدول به ۱۲ امتیاز افزایش پیدا کند.

با این نتیجه علنا سپاهان دیگر شانسی برای انجام دادن یک معجزه و رسیدن به پرسپولیس ندارد و حالا جایگاه دومی این تیم نیز در خطر است، چرا که فولاد اگر دیدار عقب افتاده‌اش برگزار شود و به برتری برسد با ۴۲ امتیاز به رده دوم صعود خواهد کرد.

اما چرا سپاهان اینقدر از صدر جدول دور شد؟ دلیل اصلی این ماجرا را باید در همین دیدار آخر پیدا کنیم. نبردن در یک دیدار خارج از خانه. اتفاقی که برای هشتمین هفته متوالی رخ داد و طلایی‌پوشان در خارج از خانه به برتری نرسیدند.

بیشتر بخوانید:

پرواز پرسپولیس با بال‌های سپاهان

شاگردان «امیرقلعه‌نویی» در هشت دیدار اخیر خارج از خانه خود هفت تساوی و یک باخت داشته‌اند و آخرین پیروزی آنها به هفته هفتم برمی‌گردد. جایی که با ۲ گل از سد گل‌گهر سیرجان گذشتند. سپاهان پیش از این دیدار ۲ پیروزی و یک تساوی خارج از خانه به نام خود ثبت کرده بود. در مجموع طلایی‌پوشان فقط یک شکست خارج از خانه دارند اما امتیازهای زیادی را نیز در این راه از دست داده‌اند.

در سوی مقابل و در صدر جدول تفاوت بزرگ پرسپولیس در کسب بردهای خارج از خانه است. پرسپولیس در بازی‌های خارج از خانه ۲۷ امتیاز به دست آورده و سپاهان موفق به کسب ۱۷ امتیاز شده است. فاصله ۱۰ امتیازی که سه امتیاز پرسپولیس بابت دیدار انجام نشده برابر سپاهان است که به حسابش واریز شده است.

حال باید دید چه زمانی طلسم «امیر قلعه‌نویی» و تیمش در کسب پیروزی خارج از خانه خواهد شکست.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس