پنجمین جام در دستان سردار؛ از اصفهان تا سنت پترزبورگ

ستاره تیم ملی فوتبال با قهرمانی زنیت در لیگ روسیه به پنجمین قهرمانی دوران بازیگری‌اش رسید.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال زنیت شب گذشته(یکشنبه) در چارچوب هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر روسیه موفق شد با نتیجه چهار بر ۲ از سد میزبان سرسخت خود کراسنودار بگذرد و ۶۲ امتیازی شود. با این پیروزی زنیت در فاصله چهار هفته مانده به پایان مسابقات، قهرمانی خود را مسجل کند. بعد از پایان مسابقه هواداران زنیت در سطح شهر و همچنین در فرودگاه استقبال فوق‌العاده‌ای از تیم قهرمان داشتند.

زنیت هفتمین قهرمانی خود و دومین جام پیاپی خود در لیگ روسیه را در حالی به دست آورد که یکی از ارکان مهمش سردار آزمون بود. ستاره ایرانی و ملی‌پوش تیم زنیت در این فصل عملکرد خیره‌کننده‌ای داشته و در برابر کراسنودار هم با زدن ۲ گل بهترین بازیکن میدان شد. آزمون با این ۲ گل تعداد گل‌های خود را در لیگ امسال به ۱۳ رساند تا بعد از آرتم ژوبا که ۱۶ گله است نفر دوم تیم باشد.

آزمون برای دومین سال پیاپی به همراه تیم فوتبال زنیت قهرمان روسیه شد. او پیش از این اما سه جام دیگر نیز به دست آورده بود. این بازیکن در فصل ۲۰۱۱-۲۰۱۲ به همراه تیم فوتبال سپاهان قهرمان لیگ برتر ایران شد. همچنین آزمون به همراه تیم زیر ۲۰ سال ایران در سال ۲۰۱۲ در آسیا به مقام قهرمانی دست پیدا کرد و در سال ۲۰۰۹ همراه با تیم زیر ۱۷ ساله‌ها فاتح مسابقات غرب آسیا شد.

آزمون حالا تنها چند هفته دیگر میهمان فوتبال روسیه خواهد بود. او به هر آن چیزی که نیاز بود در این کشور رسید و اکنون وقت آن است تا چالش جدیدی را در کشور جدیدی تجربه کند. البته نباید فراموش کرد که ستاره ایرانی آبی‌آسمانی‌ها فرصت این را دارد تا یک جام دیگر را هم به ارمغان بیاورد. زنیت در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی روسیه هم قرار دارد و سردار می‌تواند با تیمش در یک فصل به دوگانه دست پیدا کند. حریف آنها در این مرحله اسپارتاک مسکو خواهد بود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • جوجه تیغی بدنساز DE ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
    0 25
    کوفتت بشه. چقد من به تو حسودیم میشه. چقد ازت بدم میاد.
  • علی خان IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
    27 1
    یاشا سردار پاشا
  • عبدالناصررحال IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
    23 0
    سرداروطا رمی وبا بقیه بچه میرویم به جام جهانی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس