کد خبر 1107669
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶
واکنش فدراسیون فوتبال به محکومیت در پرونده سرمربی پیشین تیم ملی

فدراسیون فوتبال تاکید کرد در مورد پرونده شکایت سرمربی پیشین تیم ملی هنوز رایی از سوی فیفا به این فدراسیون ارسال نشده است.

به گزارش مشرق، پرونده شکایت مارک ویلموتس از فدراسیون فوتبال ایران و بالعکس هنوز در کمیته انضباطی فیفا در حال بررسی است. این در حالی است که امروز دوشنبه عنوان شد براساس رای فیفا فدراسیون فوتبال ایران محکوم به پرداخت بیش از 6 میلیون یورو به سرمربی پیشین تیم ملی شده است.

به دنبال انتشار این خبر فدراسیون فوتبال با انتشار توضیح کوتاهی اعلام کرد: « با توجه به انتشار شایعاتی مبنی بر صدور حکم فیفا درباره پرونده سرمربی سابق تیم ملی برای تنویر افکار عمومی به اطلاع می رساند هیچ رایی در این باره از سوی فدراسیون جهانی به این فدراسیون واصل نشده است.»

منبع: فدراسیون فوتبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    5 6
    اگه همچین رایی صادر بشه باید خسارت این فاجعه از وزیر نالایق ورزش و کلیه معاونان و رئیسای وقت فدراسیون فوتبال گرفته بشود و به عنوان جریمه تکمیلی به چوپانی گماشته شوند.وزیر ورزش به خاطر تیم محبوبش و اعتراض کی رش به این نا عدالتی مسبب اصلی این فاجعه است. امیدورام مجلس و قوه قضائیه عامل اصلی این فاجعه را که شخص سلطانی فر وزیر ورزش است محاکمه و توبیخ کنند و نه مدیران بی اختیار یا رده چندم.
    • US ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
      3 1
      به وزیر ورزش ربطی نداره. وزارت خونه پول رو می ده. فدراسیون فوتبال بخور بخور هست. تقصیر تاج و داره دسته اش هست
  • دانشجوی شریف DE ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    3 4
    دونه دونه آدم هایی که تو ویلموتس گیت دخیل بودن رو شناسایی کنید و تمام اموالشان را به نفع فدراسیون فوتبال توقیف کنید تا جریمه 6 میلیون یورو جور بشه . تا کسی در آینده چنین شکری نخورد . اگر قرار باشد یک دلار از این جریمه را از جیب مردم پرداخت کنند اوج بی ... خواهد بود .
    • US ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
      1 0
      اموال همه اینها روی هم دیگه نصف این جریمه رو هم پر نمی کنه. بعد تو بچه شریف انقدر ساده ای که فکر کنی اینها به نام خودشون چیزی دارن؟
  • فرید IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
    0 0
    شایعات کاش در فدراسیون با گل ببندید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس