کد خبر 1108422
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷
غکورش

عرضه اولیه غکورش که قرار بود امروز در بورس انجام شود در حالی لغو شده که دلیل واضحی از سوی مقامات بورس در این خصوص اعلام نشده است.

به گزارش سرویس بورس مشرق، در ساعات پایانی سه‌شنبه محمود گودرزی، معاون بورس تهران در پیامی توئیتری از لغو عرضه اولیه غکورش خبر داد. صبح امروز نیز اطلاعیه لغو این عرضه در سایت بورس منتشر شد.

بیشتر بخوانید:

لغو عرضه اولیه سهام شرکت صنعت غذایی کورش

بر اساس اعلام مدیریت عملیات بازار شرکت بورس اوراق بهادار تهران، علت لغو این عرضه «شرایط بازار» عنوان شده است. قرار است در خصوص زمان عرضه این سهم اطلاع‌رسانی شود.

با توجه به سابقه لغو عرضه اولیه غزر که آن هم از گروه صنایع غذایی بوده است، این شائبه به وجود آمده که این بار نیز اعتراض به ارزش‌گذاری و گران بودن غکورش یکی از دلایل لغو عرضه باشد. با این حال توضیحات بیشتری از سوی مقامات سازمان بورس در خصوص عدم عرضه این نماد داده نشده است.

منبع: تجارت‌نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محسن ۰۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
    0 0
    «غکورش» واژۀ بسیار نازیبایی است، حتی نازیباتر از «غـزر» ! . برخی از واژه ها و ترکیب های اختصاری که در سالهای اخیر ساخته می شود خالی از اشکال نیست. مانند: چکِ «صیاد» یا «صیادی» ، که گرچه نازیبا نـیـست اما ذهن شنونده و خواننده را متوجهِ معنای شکار و شکارچی می کند که کاملاً بی ربط است.
  • 57 IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
    2 0
    5 میلیون ادم سر کار گذاشتن نفری 200 هزار تومن از شون گرفتن و 4،5 روز از پولشون استفاده کردن بعدش حاجی حاجی مکه
  • IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    0 0
    جالبه عرضه های کم وبی خاصیت اما سود ده برای شرکتها حالا اگه به شرکت بدهند وبرود سمت تولید بازم خوبه خدایی گذاشتیتمون سر کار

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس