به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در توییتر نوشت: باید از تمامی ظرفیت‌های قانون‌گذاری و اجرایی کشور برای توانمند کردن مردم در فضای مجازی با بر اقتصاد دیجیتال و ارائه خدمات نوین استفاده کرد.


رویکرد مجلس یازدهم در مواجهه با فضای مجازی، تاکید بر فرصت محوری در این فضا به جای تهدیدانگاری است. فرصت ها را بدون سیاسی‌کاری دریابیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • حاج اکبر IR ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
    0 0
    نوبخت معروف شد به آقای همیشه خندان قالیباف هم داره میشه پدر واکنش مجازی.. جان مشرق چاپش کن
  • IR ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
    5 1
    جناب قالیباف چرا اینجوری دوپهلو نظر می دهید که اذری جهرمی به عنوان یکی از عوامل اصلی رها کردن فضای مجازی و واردکردن خسارات فراوانی که از بابت این رها شدگی فضای مجازی به کشور و مردم زده باید محاکمه و مجازات شود شود توییت شما را بازنشر می کند ؟؟!
  • IR ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
    3 2
    فضای مجازی مطلقا یک تهدید است و زمین بازی دشمن است که هرگاه از ما احساس خطر کند آن را می بندد. مثل کاری که با تمام صفحات حاوی سردار سلیمانی کرد پس این حرفهای شیک اما مهمل را کنار بگذارید. زمین بازی ما هیات و عاشورا و اربعین و راهیان نور بود که از ما گرفتند.
    • تک سوار DE ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
      0 0
      یادش بخیر. ۸۸ منم از این نوع کامنت های تندرو و فاقد منطق از طرف سبز ها تو وبلاگشون می زاشتم. عمو این خط تبلیغاتی لو رفته. ما معتقد به استفاده منطقی بر اساس منافع ملی و شخصی از اینترنت هستیم. نه وادادگی و نه ستیز متعصبانه با تکنولوژی. این تکنولوژی رو می خواهیم تا هم ازش پول دربیاریم هم حرف انقلابمون رو به دنیا برسونیم.
    • IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
      0 0
      هردوی این کامنت ها پر از القا به نفع دشمن هستند. حقیقت چیست؟ آیا فناوری اطلاعات اساسا تهدید است؟ (کامنت اول) آیا فناوری اطلاعات اساسا فرصت است؟ (کامنت دوم) خیر. فناوری اطلاعاتی که مدیریتش دست دشمن باشد و هیچ نظام بالادستی خودی بر آن تسلط نداشته باشد، تماما تهدید است، اما باید با اصلاح مدیریت و اعمال پیوستهای فرهنگی اجتماعی حقوقی امنیتی و ... این وضع را به استفاده حداکثری "تبدیل" کنیم . هیئت را می شود در شبکه مجازی داخلی تاسیس کرد. چقدر زرنگ شده است دشمن که یک "دعوای بروجردی" شکل می دهد که هر دوطرفش از خودش هستند!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس