به گزارش مشرق، کانال تلگرامی خبر فوری به نقل از بی بی سی نوشت: فیسبوک، یوتیوب و توییتر در مورد نحوه تعریف محتوای مخرب با تبلیغدهندگان اصلی به توافق رسیدند.
طی این توافقنامه با فدراسیون جهانی تبلیغ کنندگان، شبکههای اجتماعی بر طبق تعاریفی یکسان به مواردی مانند مطالب حاوی نفرتپراکنی، خشونت و قلدری رسیدگی میکنند.
در پی این توافق برندها و تبلیغدهندگان هم برای کنترل محل و نحوه نمایش تبلیغات خود ابزارهای بهتری در اختیار خواهند داشت.
این توافق به دنبال تحریم فیسبوک در اوایل سال جاری است که بیش از هزار شرکت تبلیغاتی از ارسال تبلیغات به فیسبوک خودداری کردند.
*بازنشر مطالب شبکههای اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکهها منتشر میشود.