کد خبر 1146181
تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۱
طاهری:نه به حمایت هفته اول نه به انتقادات دیدار دوم!/ استراماچونی هم 5 بازی نتیجه نگرفت

مربی اسبق استقلال گفت: تازه هفته دوم مسابقات است و محمود فکری نباید به انتقادات توجه کند،هوادار استقلال نباید اینقدر زود تغییر روش بدهد و بعد از حمایت هفته اول بعد از بازی دوم شروع به انتقاد کند.

به گزارش مشرق، بیژن طاهری در خصوص شکست استقلال مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت:  استقلال بازی را واگذار کرد اما نباید فراموش کنید که فولاد تیم ضعیفی نیست. استقلال در این بازی پا به پای فولاد پیش رفت ولی اتفاقاتی رخ داد که بازنده شد.

وی افزود: تازه شروع فصل است و نباید در مورد کادر فنی و بازیکنان عجله کرد و نظر داد. استراماچونی هم ۵ هفته اول نتیجه نگرفت و یا مساوی می‌کرد و یا می‌باخت. هنوز اتفاق خاصی رخ نداده و مطمئن باشید این تیم می‌تواند به بالای جدول برسد.

مربی اسبق استقلال در خصوص اینکه در هفته دوم یک عده در فضای مجازی به فکری و کادر فنی استقلال انتقاد می‌کنند عنوان کرد: این در خون ما است در حالی که هنوز اتفاق خاصی رخ نداده است. وقتی فصل شروع نشده همه می‌گویند حمایت کنیم ولی تا بازی‌ها شروع می شود یک باخت می آوردند همه شروع به انتقاد می‌کنند. متاسفانه یک عده منتظر هستند تیم ببازد تا انتقاد کنند.

بیشتر بخوانید:

رکورد فکری در لیگ برتر شکست

طاهری خاطرنشان کرد: در لیگ برتر که ۳۰ بازی برگزار می شود همیشه نمی‌توان برنده شد. به نظر من فکری به این انتقاداتی که می‌شود اصلا توجه نکند و کارش را با قدرت انجام دهد. هواداران واقعی استقلال هم بهتر است از این مربی حمایت کنند. تا چه زمانی قرار است از همه مربیان انتقاد شود؟

وی تصریح کرد: هواداران استقلال دوست دارند این تیم قهرمان شود و اگر حمایت کنند این تیم می‌تواند به قهرمانی برسد به شرایطی که با فراز و نشیب هایش دست از حمایت نکشند.

مربی اسبق استقلال در خصوص اینکه از نظر فنی چه اشتباهاتی باعث شکست استقلال شد گفت: هافبک های فولاد تمام توپ‌های سوم را از آن خود کردند. هر تیمی در کل دنیا این کار را انجام دهد قطعا به برتری می رسد مگر اینکه تحت تاثیر حوادث بازی نتیجه را واگذار کند.باید بپذیریم فولاد واقعا به استقلال فشار آورد و وقتی این اتفاق می‌افتد بازیکنان زیاد خطا می‌کنند و به حریف فرصت می‌دهند. 

طاهری یادآور شد: هفته اول که استقلال بازی با مس را برد همه گفتند طلسم ۴ ساله شروع لیگ شکسته شد ولی هوادار استقلال نباید اینقدر زود تغییر روش بدهد و فورا انتقاد کند. نه به آن همه تعریف هفته اول، نه به این همه انتقاد بعد از بازی دوم!

وی تاکید کرد: زمانی که با شفر در استقلال حضور داشتیم فولاد را در اهواز ۴ بر یک شکست دادیم، فردای بازی همه انتقاد می‌کردند که شفر دستیار خوب ندارد و او باید دستیاران خوب بیاورد، آن هم بعد از بازی که ۴ بر یک برنده شده بودیم. برای کسانی که آماده انتقاد کردن هستند متاسف هستم. شاکله این تیم حفظ شده و مطمئنا استقلال می‌تواند خود را پیدا کند. جدول لیگ برتر هنوز شکلی نگرفته و نباید به تیم فشار بی دلیل وارد کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    3 0
    روی کیسه از سنگ پا قزوین هم بیشتره
    • یاسر IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
      2 0
      کشتنمون با این استرا اخراج تو ۵ تا تیم بوده اخراج شده از هر ۵ تا غرامت گرفته یک ساله بیکاره داره پولا پرسپولیسو بالا میکشه تنها افتخارش یه هفته صدرنشینی به لطف بازی عقب افتاده بقیه و سه بازی متوالی اشتباه داوری بوده این اگه مربی بود میشد مربی میلان یووه اصلا نه یه تیم تو سطح ۳ ایتالیا !نمیشه چون میدونن چه کلاهبرداریه!البته استقلال ضرری نکرد یه ماه دیگه حداقل ۲ میلیون دلار از پولا پرسپولیسو میزنه جیب
  • IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    0 0
    انتقاد میشه چون تیم فعلی از لحاظ بازیکن بهترین تیم دهه نود استقلاله.توی هر پست دو یا سه تا از بازیکن درجه یک داره. کل تیم پارسال هم حفظ شده فقط علی کریمی رفته. ولی توی بازی دیشب ذره ای از برنامه نبود توی بازی
  • IR ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    0 0
    درسته میباخت ولی خوب بازی میکرد چند هفته اول اما اقایه فکری داره از استرس جونش در میره تیم بی برنامه و تاکتیک‌ و هیچ انگیزه ای تو تیم نبود تو بازی دیروز حتی از تعویض کردن بازیکن میترسه
  • Davood GB ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    0 0
    استقلال در آن زمان خوب بازی می کرد فقط نتیجه نمی گرفت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس