کد خبر 1390546
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۱
دستیار وینفرد شفر در کادر فنی ساپینتو

از باشگاه استقلال خبر می رسد مدیرعامل این مجموعه در نظر دارد همچنان از سرپرست فصل گذشته این تیم در کادرفنی استفاده کند.

به گزارش مشرق، بیژن طاهری بازیکن، مربی و سرپرست سابق استقلال که در ابتدای فصل بیست و یکم به عنوان مدیر تیم استقلال به کادر فنی فرهاد مجیدی اضافه شد پس از پایان فصل گذشته هنوز در شرایط بلاتکلیفی نسبت به ادامه همکاری با مجموعه استقلال به سر می برد.

از نزدیکان به باشگاه استقلال خبر می رسد با توجه به حضور سرمربی خارجی در راس کادر فنی استقلال و تسلط بیژن طاهری به زبان انگلیسی، آجرلو در نظر دارد همچنان از این پیشکسوت استقلالی در این سمت استفاده کند.

بیژن طاهری پیش از این و در سالهای دور همراه با ناصر حجازی در کادر فنی تیم محمدان بنگلادش حضور داشته و از آن زمان به زبان انگلیسی تسلط کامل دارد. او همچنین در فصل هجدهم لیگ برتر همراه با وینفرد شفر، سرمربی آلمانی استقلال به عنوان مربی در کادر فنی حضور داشت و با توجه به تسلط به زبان انگلیسی مشکلی بابت برقراری ارتباط بازی نداشت و اتفاقا طاهری خیلی از مطالب مورد نظر شفر را به بازیکنان منتقل می کرد.

گفته می شود عملکرد مطلوب طاهری در فصل گذشته نسبت به اداره امور سرپرستی تیم استقلال و همچنین ارتباط خوب بازیکنان این تیم با این پیشکسوت استقلالی باعث شده تا آجرلو تصمیم بگیرد همچنان از بیژن طاهری در این سمت استفاده کند.

ناگفته نماند؛ قرار است اخبار مربوط به انتصاب یا تمدید قرارداد اعضای کادر فنی بعد از عقد قرارداد با ساپینتورسانه‌ای شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس