آمریکا یک میلیارد دلار سلاح به مغرب می فروشد

خبرگزاری رویترز از ابلاغ دولت آمریکا به کنگره این کشور مبنی بر تصمیم برای فروش یک میلیارد دلار تسلیحات نظامی به مغرب خبر داد.

به گزارش مشرق، خبرگزاری رویترز از تصمیم دولت آمریکا برای فروش یک میلیارد دلار سلاح به مغرب که بتازگی عادی سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی را اعلام کرد، خبر داد.

بیشتر بخوانید:

درخواست گروه‌های مقاومت فلسطینی برای برکناری مغرب از ریاست کمیته قدس

بر اساس این گزارش، دولت ترامپ تصمیمش برای فروش پهپاد و دیگر تجهیزات نظامی به ارزش یک میلیارد دلار به مغرب را به اطلاع کنگره آمریکا رساند.

این در حالی است که مغرب بتازگی از برقراری رابطه و عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خبر داد.

گفتنی است که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا روز پنج شنبه با انتشار پیامی در صفحه کاربری خود در توئیتر نوشت: «امروز یک پیشرفت تاریخی دیگر حاصل شد».

وی در ادامه این پیام توئیتری افزود: «دو دوست عالی ما اسرائیل و پادشاهی مراکش بر سر [برقراری] روابط کامل دیپلماتیک توافق کرده‌اند- پیشرفتی عظیم برای صلح در خاورمیانه!»

اقدام مغرب در عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی با واکنش مخالف گروه‌های فلسطینی مواجه شده و آن را خیانت به قدس و آرمان فلسطین برشمردند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    3 0
    خدایا صاحب عصر را برسان تا این ابر هیولای وحشی را گوشمالی دهد. از یک سو دارد بخاطر صهیونیست ها غیر قانونی صحرای غربی را به شاه مراکش می بخشد برای خوش خدمتی یه صهیونسستی با این تصمیم مراکش را رام می کند تا با صهیونیست ها صلح کند. با فروش صلاح به شاه مراکش زمینه کشتار مردم صحرا را هم فراهم می کند.
  • IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    1 0
    پیشرفت در صلحی که با سلاح و دوشش شروع شده! مثل گشایش گفتنای بعضیا افعال معکوسه!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس