قصد کاهش وابستگی صنعت خودروسازی را داریم/قیمت ها کاهش می یابد

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص): امروز قطعه سازان مالکیت خودروسازها را در دست گرفته‌اند، این ساختار معیوب باعث هماهنگ نبودن مالکیت و مدیریت است و باعث گران شدن پی‌درپی قیمت خودرو در کشور شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    1 0
    میل لنگ .
  • IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    4 0
    احسنت دکتر. چرا شرکت هایی مثل مپا با اینکه سهامی عام هستند روزبروز پیشرفت دارند ولی خودروسازها زاییده اند؟ دقیقا بخاطر تعارض مالکیت و مدیریت هست
  • IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    2 0
    بهترین روش در خصوصی سازی صنایع وبخصوص خودرو ،این نیست که ما کارخانه های که بخشی از آن در مالکیت دولت است را واگذارکنیم ،بلکه باید به اشخاص حقیقی وحقوقی مجوز بدیم وکمک کنیم تا در زمینه پلتفرم خودروی ایرانی سرمایه گذاری کنند و تحقیق و توسعه انجام بدند و اقدام به تولید خودرو نمایند و قطب سوم ،چهارم وپنجم خودرو سازی ،یا هر صنعت دیگری مثل لوازم خانگی ،یا تجهیزات صنعتی را راه اندازی کنند با کمک شرکتهای دانش بنیان ودانشگاهها و مراکز تحقیقاتی وصنعتی....
  • IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    7 0
    اینجا هم مدیریت انقلابی لازم داریم
  • IR ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    0 0
    بهتره بگید کجای کارشون لنگ نمی رنه !
  • IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    0 0
    مدیریت؛ مدیریت؛ مدیریت ........
  • IR ۰۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    0 0
    جدا بحث تولید، با توجه به شرایط تحریم نامعلوم و فساد مافیایی اگر حاکمیت و دولت قصد رضایت و تامین حداقلی نیاز مردم دارد این پیشنهادها همین امرزو میتواند عملی کند تا شرایط رقابتی شود و انحصار شکسته شود: 1- آزادی واردات خودروی دست دوم با کارکرد زیر ده سال- چه با انتقال ارز یا بدون انتقال ارز 2- باید یک پتلفرم ارزان اقتصادی مثلا سمند جایگزین همه انواع خودروهای سبک در تمام کارخانه ها شود با انواع سواری و وانت با تیارژ دو میلیونی 3- توقف تمام برنامه های اجباری اسقاط خودرو، مگر اشخاص بخواهند خودشان اسقاط کنند و میتواند شرایط تسهیلی ترجیحی مثل وام برای اسقاطدر نظر گرفت 4- بایست یک نهضت و جنبش تامین قطعات و تعمیر ناوگان خودروهای فرسوده انجالم شود و تمامی توام ناوگان خودرویی کشور عملیاتی شود و حتی پیکان پراید 30 سال کارکرده به ناوگان کشور برگردد. چرا شرایط کشور ایجاب میکند از ناوگان قدیمی استافده کرد، بهانه آلودگی و اینها بگذارید کنار. با این کار هم نیاز مردم برطرف و هم سرمایه ها از بخش کاذب دلالی خودرو به سمت بورس و سایر موارد سرمایه گذاری مولد مثل تولیدات کشاورزی و صنعتی و مسکن هدایت خواهد شد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس