این ۱۰ نفر؛ پرسپولیسی‌هایی که از کاشیما تا دوحه تغییر رنگ ندادند

۱۰ بازیکن پرسپولیس در فینال سال ۲۰۱۸ هم عضو تیم بودند و حالا بار دیگر شانس حضور در این مسابقه را دارند.

به گزارش مشرق، تا فرا رسیدن روز بازی پرسپولیس و اولسان هیوندای زمان زیادی باقی نمانده است. سرخپوشان تهرانی به دنبال این هستند تا ماموریت نیمه‌تمام سال ۲۰۱۸ را تمام کنند و برای اولین بار به قهرمانی آسیا برسند و طلسم ۲۷ ساله فوتبال ایران را بشکنند.

۲ سال قبل تیم تحت هدایت برانکو ایوانکوویچ در ۲ بازی رفت و برگشت با نتیجه ۲ بر صفر به کاشیما آنتلرز باخت و به عنوان نایب قهرمانی بسنده کرد. در این فصل اما یحیی گل‌محمدی و شاگردانش با وجود غایبانی که دارند به دنبال این هستند تا نتیجه‌ای بهتر را کسب کنند.

بیشتر بخوانید:

چه چیزی خلاء پرسپولیس در فینال را پر می‌کند؟

از بین بازیکنان کنونی پرسپولیس ۱۰ بازیکن سابقه حضور در تیم ۲۰۱۸ را هم دارند و الباقی تغییر کرده‌اند. از بین این ۱۰ نفر، هفت بازیکن در فینال ۲ سال پیش بازی کردند و سه نفر دیگر تنها روی نیمکت حضور داشتند. سید جلال حسینی، محمد انصاری، سیامک نعمتی، کمال کامیابی‌نیا، بشار رسن، احمدنوراللهی، امید عالیشاه، بوژیدار رادوشوویچ، سعید حسین‌پور و احسان حسینی این ۱۰ بازیکن را تشکیل دادند و حالا باید دید چند نفرشان به میدان می‌روند.

ناآماده بودن انصاری و کم بازی کردن سعید حسین پور، بوژیدار رادوشوویچ و احسان حسینی باعث شده تا حضور این سه نفر در بازی تقریبا منتفی باشد اما ۶ نفر دیگر می‌توانند از ابتدا یا به عنوان بازیکن تعویضی در زمین حضور داشته باشند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس