کد خبر 1166100
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۵
فیلم/ فائزه هاشمی: از رویکرد مسیح علی‌نژاد خوشم می‌آید!

فائزه هاشمی: من دوست داشتم به دلیل فشارهایی که ترامپ به ایران وارد می‌کند او در انتخابات پیروز شود؛ اگر فشارهای وی ادامه پیدا می‌کرد، ایران مجبور می‌شد سیاست‌های خود را تغییر دهد

به گزارش مشرق، وطن امروز نوشت: جریانات و فعالان سیاسی‌ای بوده‌اند که با گذر زمان نسبت به اصول و ارزش‌های خود تجدیدنظر کرده‌اند؛ چه آنها که تجدیدنظرشان باعث شده خاطرات بد گذشته‌شان را جبران کنند و چه آنها که با تجدیدنظر در اصول خود مانع از بر جا گذاشتن نام نیکی از خود شدند، هر دو در اصل تجدیدنظرطلبی با همدیگر شباهت داشته‌اند اما فارغ از مواضعی که نشان‌دهنده تجدیدنظر افراد بوده، برخی مواضع حکایت از برداشته شدن پرده از چهره افراد و جریانات دارد؛ چهره‌ای که آنها در برهه‌هایی و بنا بر مصالح زمانی برای خود تعریف کرده بودند تا در همراه ساختن مردم با خود موفق شوند و اهداف خود را که مغایر با خواست عمومی جامعه بوده، دنبال کنند.

مطالعه تاریخ تحولات سیاسی ایران در دهه90 بدون توجه داشتن به کلیدواژه‌های «تحریم»، «مذاکره» و «دولت آمریکا» امری محال به نظر می‌آید، چه از آن رو که آغاز این دهه با شدت گرفتن «تحریم‌ها» علیه کشورمان همزمان شد و پس از آن نیز جریانی که از سال92 موفق به کسب دولت‌های یازدهم و دوازدهم شد، همه تمرکز خود را بر برجسته کردن این کلیدواژه معطوف کرد تا از قبل آن با شعار «مذاکره» با «دولت آمریکا» رای مردم را تصاحب کند. آنها تمام تلاش خود را کردند تا هر شخص، ایده و نقدی در نسبت با این کلیدواژه‌ها تحریم شود و پس از آن با تفسیر به رای تمام آنها به مانعی در برابر رفع تحریم‌ها، به انزوای منتقدان خود کمک کنند. در این میان جدی‌ترین خط حمله به منتقدان برای بی‌اعتبار کردن انتقادات‌شان بر این مدار پیگیری می‌شد که آنان مخالف برداشته شدن تحریم‌ها و متعاقب آن گشایش اقتصادی در زندگی مردم هستند، تا جایی که حتی رئیس‌جمهور نیز بارها در نطق‌های عمومی خود با استفاده از عباراتی همانند «کاسبان تحریم» سعی در نهادینه کردن این گزاره داشت.

 * کارگزاران داخلی تحریم

گذر زمان و پر شدن پیمانه عمر دولت روحانی آن هم در شرایطی که به گفته مقامات دولتی وضعیت تحریم‌ها در سال آخر دولت به مراتب سخت‌تر از زمان آغاز به کار روحانی است، باعث شده تا اظهارات متفاوت و متناقضی از طرف اصلاح‌طلبان برای فرار از مسؤولیت حمایت‌شان از روحانی مطرح شود، تا جایی که آنها بارها سعی کردند با ترامپیست خواندن منتقدان دولت، آخرین شانس‌های خود برای احیای خط تبلیغاتی سال‌های نخستین دولت را زنده کنند.

 در این میان اما با پایان یافتن عمر دولت ترامپ، برخی مواضع مهم‌ترین چهره‌های حامی روحانی نشان از آن دارد که آنها نه‌تنها تمایلی به کاهش فشار تحریم‌های خارجی ندارند که حتی حیات سیاسی‌شان نیز وابسته به این تحریم‌هاست، به گونه‌ای که می‌توان برچسب «کاسب تحریم» را کامل‌ترین توصیف از حیات سیاسی‌شان دانست.

فائزه هاشمی که چه در جایگاه خانوادگی و چه در جایگاه سیاسی به عنوان یک عضو حزب کارگزاران سازندگی از مهم‌ترین حامیان روحانی به شمار می‌رود و بارها نیز در دفاع از او به سخنرانی پرداخته است، در جدیدترین گفت‌وگوی خود با یکی از رسانه‌های اصلاح‌طلب پرده از هدف بلندمدت خود و کمک ابزار تحریم‌ها به آن برداشت. فرزند حجت‌الاسلام هاشمی‌رفسنجانی در بخشی از گفت‌وگوی خود با سایت خبری «انصاف نیوز» با اشاره به انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و شکست دونالد ترامپ گفت: «من یک جایی قبلا هم گفته بودم که برای ایران دوست داشتم آقای ترامپ انتخاب شود ولی اگر یک آمریکایی بودم به آقای ترامپ رای نمی‌دادم». فائزه هاشمی در پاسخ به خبرنگار که از وی درباره چرایی تحلیلش مبنی بر بهتر بودن انتخاب ترامپ برای ایران سوال پرسیده بود نیز گفت: «به خاطر همین فشارهایی که می‌آورد، بالاخره شاید یک تغییر سیاستی اتفاق بیفتد. مردم هر چه تلاش می‌کنند اصلاحات انجام بگیرد «مرغ یک پا دارد» و هیچ خبری نمی‌شود و برعکس مردم سرکوب می‌شوند، شاید اگر فشارهای آقای ترامپ ادامه پیدا می‌کرد، بالاخره ما مجبور می‌شدیم یک تغییر سیاست‌هایی را داشته باشیم. این تغییر سیاست‌ها حتما به نفع مردم می‌توانست اتفاق بیفتد. دموکرات‌ها کمی شل و ول هستند. یعنی با آمدن دموکرات‌ها این موضع خطای ما بیشتر تقویت می‌شود، امیدوارم نشود ولی چنین چشم‌اندازی دارد!»

این فعال اصلاح‌طلب در حالی صراحتا از فشار بیشتر به کشورش با نیت ایجاد تغییرات سیاسی سخن به زبان می‌آورد که آنها در تمام دهه90 با تعریف خود به عنوان عاملان رفع تحریم موفق به کسب آرای عمومی شدند. اما نکته سیاه این اظهارات آن است که فرزند اکبر هاشمی‌رفسنجانی می‌گوید علاقه‌مند بوده است در آمریکا دونالد ترامپ پیروز انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ شود و تصریح می‌کند دلیل این تمایل این بوده است که فشارهای ترامپ بر ایران تداوم داشته باشد و تشدید شود تا این فشارها منجر به عقب‌نشینی ایران و تغییر در سیاست‌هایش شود. اظهارات فائزه هاشمی‌رفسنجانی به وضوح ماهیت وی و همین‌طور جریان سیاسی حامی دولت در ایران را نسبت به فشارهای اقتصادی و تحریم‌های چند سال اخیر آمریکا علیه ایران نشان می‌دهد؛ جریانی که بقای خود را در گرو فشار آمریکا به ایران و در مضیقه قرار گرفتن مردم و کاهش سرمایه‌های مردم می‌داند و به عبارتی چشم امید به فشار امثال ترامپ بر ایران دارد و از همه مهم‌تر رفتار سیاسی خود را با فشارهای امثال ترامپ بر مردم ایران تنظیم می‌کند. نظیر اقدامی که برخی حواریون اکبر هاشمی‌رفسنجانی و حامیان دولت در سال گذشته انجام دادند و طی نامه‌ای خواستار عقب‌نشینی ایران در مقابل زیاده‌خواهی‌های ترامپ شدند. بر همین اساس این اظهارات یا به عبارتی اعتراف صریح فائزه رفسنجانی به وضوح ماهیت غیرملی و وطن‌ستیزانه جریان غربگرا در ایران را نشان می‌دهد؛ جریانی که متأسفانه طی ۸ سال گذشته به برخی مناصب مهم تصمیم‌گیری کشور نفوذ کرد و منشأ برخی تصمیمات و راهبردهای هزینه‌سازی شد که تبعات این راهبردها و تصمیمات در زندگی مردم ایران و بحران معیشتی فعلی قابل لمس است.

 * گزافه‌گویی درباره قهرمان ملی ایران

فائزه هاشمی در بخشی دیگر از این گفت‌وگو در موضعی ساده‌انگارانه پیرامون سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی نیز گفت: «نتیجه‌ عملکرد آقای سلیمانی و ما به ‌عنوان مقاومت چه شد؟ چه گرهی از مشکلات کشور ما را باز کرد؟ چه مسیری را برای توسعه باز کرده است؟» اتخاذ مواضعی اینچنینی در شرایطی است که پرونده روشن مقاومت در منطقه و دستاوردهای آن برای ایران در راستای افزایش حوزه نفوذ و تقویت قدرت منطقه‌ای توسط دشمنان نیز مورد اعتراف قرار گرفته است. از سوی دیگر کارکرد مقاومت، تأمین امنیت و تقویت بنیه امنیتی ایران و تقویت جایگاه کشور در حوزه دیپلماسی بوده است. در این باره فارغ از عملکرد ضعیف دولت روحانی در بهره‌برداری‌های جانبی از پیروزی‌های محور مقاومت، اظهارات این چهره اصلاح‌طلب را می‌توان یک انتقام هدفمند در نسبت با خشم حاصل شده در چارچوب مشاهده محبوبیت سرداران مقاومت در میان مردم دانست، آنچنان که مواضع پیشین وی نیز نشان از عدم مطلوبیت پیروزی مقاومت برای کارگزاران داخلی تحریم‌های آمریکا دارد. ضمن اینکه شاید به نوعی هواداران ترامپ در دفاع از قاتل شهید سلیمانی، تلاش می‌کنند میراث گرانقدر این شهید را به زعم خود زیر سوال ببرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 547
  • در انتظار بررسی: 33
  • غیر قابل انتشار: 239
  • جباری IR ۰۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    وطن دیروز دیگه چیه؟از این روزنامه زردهاست برای شیشه پاک کردن به درد میخوره چند تا بخرم تیراژشو ببرم بالا؟
    • IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      آره بگسر شیشه عقلتو پاک کن. فکر کنم زیادی جرم و کثافت روش نشسته!
    • IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      70 5
      خود شکن آینه شکستن خطاست!!!!
    • IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      6 1
      دخت هاشمی با بابی نشست/ آثار دیانتش گم شد !!!!
    • کچلک IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      59 5
      رد دادی!
    • امیر IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      48 6
      متاسفم برات نون به نرخ روز خور...
    • IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      6 45
      اره واقعا
    • یاقوت IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      47 3
      بله تا شما سبک سران و خالی مغزان هستید باید کسانی مثل اینها بر شما سوار باشند
    • علی پوراحمد IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      54 2
      شما هم یکی مثل فائزه هاشمی .‌ این جور افراد به دست مردم شکسته میشوند چون آنقدر خود بین و خود پسند هستند که هیچ کسی را قبول ندارند .
    • IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      2 39
      اسمش روشه دیگه، وطن «دیروز»، صاحبش رضابازه فکر کنم.
    • سوخته IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      45 8
      جواب احمق های غرب پرست خاموشیست امثال فائزه لایق جواب دادن نیستند
    • IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      37 1
      شیشه‌های تو اینقدر سیاه و وحشتناکه که با ۱۰من روزنامه شرق هم پاک نمیشه
    • IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      34 0
      متاسفانه اشتباه مثبت دادم به این بیسواد
    • امیرعامیرعلی IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      6 25
      داداش نفست حقه
  • SE ۰۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    این زن رو خیلی بزرگش نکنید الکی
    • رضا IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      او یک خودشیفته است. که فقط دوست دارد دیده شود... عاقبت او خارج نشین خواهد شد و در جبهه ی باطل ریزه خوار... خدا عاقبت مان را بخیر کند.... حرف های این زن، مفت هم نمی ارزد.... ولی شنیدش برای عبرت آموزمان، بد نیست.
    • IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      39 1
      همینها بودند وقتی ترامپ رای نیاورد مومنین را به طرفداری ترامپ متهم میکرند که با امدن بایدن از احیای مثلا برجام نگران هستند
    • IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      11 46
      خودش بزرگ هست
    • کچلک IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      37 3
      این؟این بزرگه؟اگه این بزرگ باشه،من اسممو به زلفعلی تغییر می دم.
    • IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      36 8
      ولی عقلش اندازه عقل نداشته یک مورچه هم نیست
    • علی کرمیان IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      17 37
      ایشان طبق اصل آزادی بیان ، خیلی صادقانه و شجاعانه حرف دل خودش راگفته وهیچگونه ربطی هم به پدرویاخانواده بزرگوارشان ندارد دوستان درتفسیرهاشون دقت بکنند
    • علی IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      33 7
      اره در مقام شیاطین
    • جانباز IR ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      9 45
      فائزه بزرگ هست احتیاجی به بزرگ کردن ندارد
  • SE ۰۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    من به عنوان یک ایرانی بدینوسیله طرح شکایت از فائضه هاشمی نزد دادستان کل کشور مینمایم چرا که این خائن با دشمن مردم ایران همراهی و همکاری میکند. این زن همفکر دشمنانی است که در جنگ اقتصادی با مردم ایران هستند لذا باید به جرم خیانت و ستون پنجم دشمن در جنگ اقتصادی محاکمه و به اشد مجازات محکوم شود
    • IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      11 29
      چدنی
    • علی IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      25 36
      فائزه درست است .
    • ناشناس IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      42 5
      الهی خون سردار شهید دست و پاشو بگیره و به زمین گرم بزنش
    • IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      31 32
      واقعیت گفته
    • IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      8 27
      تو توهم زدی که ایرانی هستی ! یک ایرانی واقعی زیر بار ظلم وجور حکومت نمی رود .
    • علیرضا IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      19 31
      واقعیت‌ گفته‌
    • من IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      7 29
      سوپرمحل روغن میده با کارت ملی،یه نظر دادی وداستان شنید،روغن تموم میشه ها
    • IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      37 5
      احسن از این خائن شکایت کن
    • IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      36 5
      موافقم اون و همه حامياش احمقن بايد مغزشون را كمپلت عوض کنن
    • محمد IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      27 32
      خائن شمایید که فکر میکنید مملکت ارثیه پدرتان است و تو این ۴۲ سال مملکت را با سیاستها و عملکرد مسخره خودتان ویران کردید
    • علی IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      4 27
      کوتاه بیا برادر این روش شما به دوران مشروطه برمیگرده هرکه مخابف است نباید تکفیر بشه مملکت قانون داره ویکی از اصول ان حق ازادی بیانه این قدر کوتاه فکر نباشین ... هرکسی ازاده عقیده شو بیان کنه
    • IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      13 0
      به ۱۱:۵۴ اشتباه مثبت دادم
    • لیلا IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      11 0
      اگراینم مثل ماطعم گرانی روچشیده بودکه بازجرزندگی ومایحتاجشون رو تهیه میکنن اینجورخوش خوشونک حرف نمیزدمنافق
    • علیرضا IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      2 0
      میشه توضیح بدید...
    • سام IR ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      4 8
      هاشمی زنده باد
  • IR ۰۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    واقعا روح و روان سالمی ندارند......آخه دعا برای ترامپ.......
    • جابری IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      27 1
      این فیک نیوزها برای شیطان بزرگ کار میکنند. دعای او از فرط دروغ ودغل حاکمان برای غارت کشور است. وواقعا راست گفته . والا شیطان بزرگ با دزدان واختلاسگران و غارت کنندگان دستشان توی یک کاسه هست .
  • IR ۰۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    94 15
    معلوم شد کاسب تحریم کیا هستن
    • IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      19 0
      از اول معلوم بود همان گرا دهندگان تحریم همان کاسبان دلار جانگیری همان ها که سالها در دولت مالیات بر عایدی سرمایه را معطل کردند
  • یک جانباز IR ۰۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    81 11
    فائزه خانم فرمودند با تحریمها اصلاحات باید صورت میگرفت و نظام را وادار به تغییر موضع میکرد اما بجای آن مردم سرکوب میشوند اگر نظام بخواهد سرکوب کند اولین نفر شما و هم حزبی های دزدتان میباشد که باید سرکوب شوید و سپس اموال نجومی به یغما رفته ملت را که به کانادا برده اید پس میگرفت و زبانتان را هم کوتاه میکرد
  • IR ۰۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    82 26
    آمریکا به زودی متلاشی خواهد شد انشالله
    • IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      4 10
      شتر در خواب بیند پنبه دانه فعلا ما مردم ایران در همه جا نا بود شدیم و..
  • IR ۰۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    29 6
    خدا به خیر کنه
  • مهدی IR ۰۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    81 9
    سلام آفرین فائزه خانم- متشکریم چه زیبا منطق دقیق کاسبان حقیقی تحریم (اصلاح طلبان)را رو کردی دقیقا چنانکه ترامپ علنا ماهیت امریکا را حتی برای ساده لوحان رو کرد ............. از این بهتر نمی شد
  • IR ۰۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    40 9
    برو توبه کن
  • DE ۰۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    36 3
    خدا عاقبت به خیرمون کنه
    • IR ۰۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      40 4
      ما که ان شاء الله عاقبت بخیریم، خدا اینو خانوادشو به راه راست هدایت کنه!!
  • افتخار AU ۰۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    63 9
    نمی دانم علت اینکه دادستان انقلاب در مورد این زن که عملا ستون پنجم دشمن است وارد نمی‌شود؟! آیا شهداو جانبازان ایران اسلامی عزیز جانفشانی کردند که جنین شود؟
    • IR ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      11 37
      عزیزم چند بار نظر میدی!!!؟ بالا با یه ای پی دیگه نظر دادی دیگه کافی نیستش!؟
    • IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      31 4
      واقعا این وطن فروشها اینقدر مردم مردم میکنند ما را مردم نمیدانند
    • ن.ق IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      5 0
      شهدا رفتن جانفشانی کردند که این حکومت از هم نپاشه
    • IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      0 9
      نظرت را به شهدا مرتبط نکن خواهشا
  • DE ۰۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    41 6
    ترامپ خواهد مرد به زودی
  • رضا عباسی IR ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    58 4
    خدا لعنتت کنه وطن فزوش
  • IR ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    42 4
    مریض
  • IR ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    43 4
    این خانم فقط می خواد در صفحات روزنامه ها دیده شود. فقط همین!
    • یونس US ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      1 0
      مریضه
    • رسول مرادی سرکشتی FR ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      0 1
      درس فرمودی ازطرف افراطیون هم این چند سال خیلی آزارش دادند این نتیجه افراط گری عده ای هتاک است که حرمت هیچ کسیرا نگه نمیدارند این خانم هم بسیم اخرزده
  • علی IR ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    14 51
    نظرشو گفته جرم که نکرده
    • IR ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      47 3
      پس چرا نمیزارن ترامپ نظرشو تو توییتر و اینها بگه؟ جرم که نمیخواد بکنه که؟؟!
    • IR ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      22 2
      آزادی بیان در همان غرب هم تعریف خاص خودش را دارد... ما از قاجار به بعد هرچی شکلات از غرب وارد کردیم پوش نداشت!
    • شهروند IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      10 2
      نظرشو نگفته بلکه پرده نفاق رو کمی از چهرش کنار زده. این چه نظریه که علناً خواستار فشار علیه مردم خودشه تا مثلا دیدگاه مقاومت شکست بخوره؟ اینا دارن اینجوری عقده‌هاشون رو علیه رهبر مظلوم و مردم بروز میدن.
    • پری مجرد 43ساله IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      18 3
      تو یکی خفه شو
    • حسن IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      4 9
      پری ۴۳ سالته ومجردی همین کینه های شتریت باعث شده مجرد بمونی :)
    • وطن دوست IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      7 1
      نظرگفتن باوطن فروشی زمین تااسمون فرق میکنه
    • کچل خان IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      12 0
      تو که کینه شتری نداری بسمونه حسن جون.
  • IR ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    76 6
    ناراحتیش از شهید سردار سلیمانی اینه که تشییع میلیونی داشت ولی برای باباش ...
  • IR ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    44 4
    این زن فقط جاه طلب وعقدهای است
  • IR ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    23 3
    کی از سیاست دست می کشند
    • IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      10 0
      اگر سیاست می دانستند اینگونه وارد گود نمی شدند.
  • RO ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    1 0
    . تو ... کی باشی که در مورد سردار اینطوری حرف بزنی.
  • علی IR ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    21 2
    اینکه میگن دعا کنید برای عاقبت بخیری اینه وقتی می بینی خانم فائزه هاشمی به چه گردابی افتادن بیشتر دعا برای عاقبت بخیری برام معنا پیدا می کنه وقتی حتی از درک موضوع مقاومت و حاج قاسم عزیز عاجز هست فاتحه اش رو باید خوند
  • مجتبی IR ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    25 3
    چرا کسانی که نه سوادی دارند نه شعوری نه کاری بلدند باید به صرف اینکه پدرشان جایگاهی داشته جای او را بگیرند؟ مگر سیاست هم به ارث می رسد؟
    • IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      4 0
      دقیقا این بایداز تمام مسئولین پرسید. معزل اقازادگی
  • IR ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    1 0
    خدا شر ترامپ و این مردورای داخلی رو همزمان از سر ملت کم کنه.
  • . IR ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    1 0
    روساي جمهور قبلي و جان بولتن هم چنين فکر ميکرد. اما نشد که نشد
  • نامی IR ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    1 0
    همچی حرف میزنه یکی ندونه فک میکنه دوتا کتاب خونده.
  • سحر IR ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    1 0
    شرمت باد
  • رویا DE ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    11 0
    وا عجب
  • IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    16 0
    حالا رئيس جمهور محترم چه جوابي دارند بفرمايند كاسبان بر جام كي هستش؟
  • IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    16 0
    علی رغم انتقاد به بعضی عملکردها ولی تمایل به ماندن ترامپ و ادامه فشار به ایران جهت تغییرات خیلی احمقاه و رذیلانست
  • IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    20 0
    درس عبرت تاریخ
  • IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    15 0
    چطوربه خودت اجازخ چنین حرفهایی رامیدهی.
  • افشین IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    14 0
    خیلی احمقانه نظر دادن
  • IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    25 0
    با نون بیت المال بزرگ بشی و بعد خودت و برادرت بزنید به ریشه همون بیت المال .
  • امید IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    15 0
    تا کی باید این زن سیاسی را تحمل کرد.
  • امید IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    1 0
    تا کی باید را تحمل کرد.
  • بنده خدا IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    31 1
    این رو زیاد بزرگ نکنید. اینا تفاله های سیاسی هستن. سردار سلیمانی از دهن امثال این خیلی خیلی بزرگتر و والاتره
    • IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      15 3
      خانم فائزه نه خودت مالی هستی نه بابات
    • رضا IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      5 0
      درود ب شرفت
  • IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    1 0
    دیگه مردم چیز ندیده نیستندکه به افکار کلیشه ای و بسته و منجمد شماها احترام بگذارند. سردار سلیمانی را دیده اند. شهید سلیمانی اسطوره فداکاری و عزت ست همیشه
  • 123 IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    6 34
    زنده وپویاست راه ومکتب هاشمی با تحریف وسانسور هاشمی را نمی توان از بین برد
    • ع IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      21 0
      سلام ازقدیم گفتند تربیت هرفرد از مکتب خانواده شروع میشود مکتب غرب گرای از این روشنتر میشوددید
    • IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      9 0
      گیرم پدر تو بود فاضل ، از فضل پدر تو را چه حاصل؟!!!! آیا حرفهای این خانم ، حرفهای یک میهن دوست است؟!!!!
    • علیقلی IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      6 0
      پایان کار اینا تمامه الفاتحه
  • زارع IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    1 27
    توی این مورد که با شما مشرقی ها و کیهانی ها و وطن امروزی ها هم عقیده است
  • IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    20 0
    وطن فروش
    • KR ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      0 0
      آدم باید زنده باشد تا توی وطنی زندگی کند وقتی زنده باشی اما توی کما!! همان بهتر که زنده نباشی وهمه چیز یکسره بشه
  • IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    10 3
    من هم فرمانیه زندگی می کردم ، دلم میخواست ترامپ برنده بشه
  • فداییان رهبر IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    15 2
    با توجه به اختلالات مغزی زیاد گوش نکنین چی میگه
  • IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 2
    نظر همه مردم ایران همینی هست که این خانم میگه
  • IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    14 2
    شما ازاول زیر چتر ترامپ بودید این صحبت‌ها وحرفه دور از انتظار نیست ب وجمع کن خودت را خدا شفا بدهد ترا
  • علی IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    17 1
    حرف زدن بلد نیستی، حرف نزدن که بلدی،!!!!
    • محمدرضا IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      7 0
      حرف زدن بلد نیس حرف نزدنم بلد نیس
  • علی FR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    11 2
    برای رسانه ملی حیف ، که وقتش و وقت مردم را با این حرف های بی ارزش پر بشه اینجور حرفها ارزش مصاحبه هم ندارد
    • IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      5 2
      رسانه ها تو ایران دروغ پردازی زیاد میکنن یه عده بیکار هم هستن پوله مفت از خزانه دولت میگیرن کامنت میزارن
  • امیر IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 1
    دمت گرم
  • محمد IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    2 18
    من هم به جهت خیلی از مسائل با ایشان موافقم
  • گحمد IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    13 2
    شما از سیاست ترامپ در قبال ایران را قبول دارید پس به شهادت رساند ن سردار سلیمانی را حق و حقوق ملت ایران اهمیت نداره شما خیلی خودت خواه و فریب خورده ای خدا منافع طلبهای تحریم رو رسوا کن
  • IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    داره چی میگه؟ شر و ور. بعد یک عده اومدن میگن حرف بیشتر ملته. آخه ملت ما فمیده است و اصلا اعتنایی به امثال این وطن فروشی ها نداره. مردم م فهمی هستند. از طرف خودتون حرف بزنید که تو آلبانی نشستی نه از طرف مردم فهمیم و فداکار ایران
  • IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    13 4
    تو غلط میکنی که در باره سردار دلها حرف بزنی تو غلط میکنی که دوست داشتی ترامپ بخاطر فشار به ایران برنده بشه مگه کسی شما حساب آدم میکنه میشه دهنت ببندی وراجی نکنی تو کودنی ونفهم حیف وصد حیف از اون پدری که تو دخترش باشی عارم میاد که تو یه ایرانی باشی در خدمت دشمنان ملت بزرگ ایران باشی حرفات بوی فتنه می‌دهد
    • IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      2 5
      تو هم خیلی خیلی غلط میکنی که به دختر معمار اتقلاب توهین میکنی
    • یار صدیق هاشمی رفسنجانی IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      8 0
      استاد معمار انقلاب حضرت امام بود هاشمی خدا بیامرز آجر بندازم نبود بعد اینکه خیلی از آدمهای اصلی انقلاب شهید شدن واسه هاشمی جا باز شد آره جیگر
  • IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    4 4
    بهتر هست تعصبات را کنار بگذاریم و انتخاب درست داشته باشیم و به هیچ کس هم توهین نکنیم
  • علی IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    3 0
    سلام به نظرم و اینها مشاهیرشان را از دست دادن باید متاسف بوده این افراد واجدادشان نخبگان سیاسی مملکت بودن واقعا نظراتشان را نباید در روزنامه نوشت واقعا ارزش خواندن و فکر کردن را ندارد کف روی اب...
  • رضا ه IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    6 1
    خاک بر سر منافقان وطن فروش. خاک برسر بی لیقتهای مفت خور. خاک برسر کسانی که حاضر مردمشون رنج بکشن و در سختی غوطه ور بشن و خودشون با پول‌های همین نظام و مردم راحت زندگی کنن. لعنت خدا بر امثال خائنهای پست وطن فروش
  • IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    8 23
    حرف درستی زده آفرین بر این شیر زن
    • وطن دوست IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      5 1
      فکرکنم بعضیا سوزش دارند که ایران مقتدر رو نمیتونندببینند
    • یکی از مردم IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      1 5
      درباره ترامپ درست گفته _
    • IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      1 3
      درست میگه‌
  • بهروز IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    9 1
    میشه خانم بفرمایید کدام کارها رو ایران دست بردارد
  • مرادف IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    8 0
    خاک توی سرت بریزن وطن فروش ترامپ برما غلبه بکنه که چی بشه؟
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    1 0
    خاک کف کفش سلیمانی می ارزد به سر ترامپ و البته اضافه کنم به تن مفت گویان
  • وحید IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    3 0
    وقتی جواب یه ادم مریض رو بدی هم خودت مریض میشی و هم باعث میشی دفعه بعدی بخواد بیاد اراجیف به هم ببافه حالا فهمیدیم بعد رفتن ترامپ بهم خوردن برجام و حصر خانگی یه سری افراد.... منافع چه کسانی در خطر افتاده
  • عاشق ایران IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    9 0
    خدایا جقدر زیبایی با دست خودشان ذاتشان را بر ملا می کنی الله اکبر . آن از برادرش که اسم درس خواندن در انگلسی بود . این از خواهر که برای مرگ سیاسی یا جناینکار شیون می کنه و ..... خدایا عاقبت بخیرمان کن ..
  • US ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    2 10
    اتفاقا میتوان گفت فائزه کم کم دارد به مامردم نزدیک میشود ، شما هستیدکه از ما مردم جدا افتاده وعقب مانده اید! فائزه حرف درستی زد
  • یک فرزندوطن خطاب به فرزندان بی وطن IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    7 2
    ما کی میخواهیم ازشر این کولی سرگردان راحت شویم
  • IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    خخخخ
  • علیرضا IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    2 0
    برو خجالت بکش آبرو برای خودتون نگذاشتید چرا باید ایهمه خدمتی که هاشمی کرد برای انقلاب دنیاخودش را به آخرت فروخت / حنای خانواده هاشمی رنگی ندارد فایزه هم باید برود بقیه عمرش را با دوستانش بسر کنه البته اگر دیگه تحویلش بگیرند چون شده مهره سوخته.
  • احمد IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    10 0
    خدا هر چی خائن به مملکت ،واجنبی پرست مثل شما را نابود کنه ،خاک بر سر شما ،شما کرم های درخت هستید که انشالله با داروی موثر ازبین میرید
    • ناشناس IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      6 0
      ان شاالله
    • عادل IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      3 0
      دقیقا مصداق کرم های درخت هستن انشاالله بعد از ترامپ نوبت اینهاست
  • IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    12 0
    لعنت خدا بر ترامپ باد
  • Mmmrrr IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    11 1
    در اثبات ریختن نه من شیر هاشمی همین بس که خانواده اش راضی اند به هر قیمتی مردم در رنج باشند
  • شیرین IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    1 13
    آفرین بر همتون نظرتونو گفتین خانم هاشمی را سرزنش کردید ولی به این فک نکردید برجام. بمب و هسته ای به چه درد ما میخوره وقتی مردم گرسنه اند تهرانی های محترم نفستون از جای گرم در میاد حرف می‌زنید اما فک نمی‌کنید که ما خونواده هایی را می‌شناسیم که بچه دارن و عیال از وقتی همه چیز گرون شده حتا یه کیلو مرغ برای بچه هاشون نخریدن دولت باید اول صلاح ملتشو بخواد تا بمب و هسته ای، بی طرفم طرف هیچکی رو نمیگیرم خانم هاشمی هم کاخ نشینن امروز که قدرت ندارن تازه به نفع مردم صحبت می‌کنند راست میگید اون زمان که صدر النشین بودید واسه مردم کاری می‌کردید جیب رعیس رعسا پره دیگه مردمو کجای دلشون بزارند که ندارند ولی باعث و بانی های این وضع بدانید که روزی می‌رسد شما میمونید و یک قبر تنگ و تاریک کفنتونم جیب نداره چیزی بزارید توش وارثانتانم هم یه فاتحه براتون نمی خونند حالا هی ظلم کنید آخرش که چی،
    • حامد IR ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      2 0
      کم بباف فارسی نویس.
  • احمد IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    3 0
    البته در اجنبی پرستی شما شکی نیست ولی با این حرفات چهره واضحتری از خودتان نشان دادی
  • جعفری IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    4 0
    این بد بخت محاکمه نمیخواد این گروه کاسب توسط مردم شریف ایران به زباله دان تاریخ خواهند افتاد انشالله در اتخابات ۱۴۰۰ مردم با انتخاب فرد شایسته مشت محکمی بر دهان قاتلین سردار عزیز خواهند کوبید مرگ بر وطن فروشان داخلی
  • علی IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    2 1
    ما از خانواده رفسنجانی بیشتر از این انتظار داشتیم این خانوم آبروی نداشته اصلاح طلبان را برد خاک بر سرش
  • مجید IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    9 0
    میمون هرچی زشت تره اداش بیشتره
  • نوذر محمودی برام IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    2 0
    یکی نیست این خانم را ادب کنه اخر این چه منطقیه که راضی به فشار هم جانبه از طرف یک کشور بیگانه به مردم ایرانه بعد دم از ازادی و دموکراسی امریکایی میزنی در صورتیکه شما براحتی هر خوزع بلاتی را بزبان میاری وکسی کاری بکارت نداره خانم محترم ادم باش
  • الخلج US ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    بعضیا وقتی زیا د بیکار بمانند مغزشان پوک می شود مردم ایران یک روز پشت سرخوانوادهذشماها انقلاب کردند یک روز هشت سال جنگ را متحمل شدند یک روز به خودشان راسردار سازندگی نامیدند یک روز با موسوی همصدا شده و مملکت را تا ورطه سقوط سوق دادند خانم محترم الان برای ملت چه خوابی دیدید یک روز پدر مرحومتان با خاطره گفتن ما را در معرض بد ترین تحریم‌ها قرار دادند چهار دهه حکمرانی ویکه تازی بس نیست
  • IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    افرادی مثل ایشون بخاطرموقعیت اجتماعی پدر رفتار وگفتار نامناسب وخارج ازاصول اعتقادی مردم را انجام می دهند کسی هم برخوردی نمیکند انحرافات فکری که درجامعه ایجاد میشود از حقوق مسلم عامه است اقای رئیسی بسم الله
  • ج ح IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    3 0
    برو ... شو پول مملکت رو تارومار کردی حالا آرزوی ریس جمهور شدن دشمن روداره
  • پرهام IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    2 0
    این خانم با پول مفت بزرگ شده حرف مفت میزنه
  • ناشناس IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    2 0
    چرامحاکمه نمی‌کنند این توفتنه سال 88 خیلی دیده شدوحالا هم چندین بار غلط اضافی کرده و ولی آزادانه میگردد
  • سعید IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    7 0
    توی کاخ نشین چه خبر از درد مردم.. خاک بر تو باد
  • امیر قلی IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    3 1
    امان از مردمی که هنوز این اصلاح طلبان را نشناختند
  • IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    4 0
    لعنتی
  • IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    3 0
    سنگین تر بود اصلا خانم هاشمی میگفتید انقلاب کردیم چه آمریکا بود بهتر بود اصلا چرا سردار خودشون فدا کردند داعش بهتر بود
  • IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    4 1
    این افریطه راضی و حاضره یه ملت زجر بکشند ولی اهداف خانوادگی شان حفظ شود
  • دختر بابا IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    4 0
    حسادت زنانه که در سالگرد سردار دلها این قدر باشکوه ودر سالگرد دختر بابا اسمی از اون نیست
  • NL ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    3 0
    خانم هاشمی. ترامپ مردم مارا فقیر کرد این چه طرزفکریست پول ما ازارزش افتاد. پدرمرحوم شما خیلی زحمت کشیدند. ما نمیتونیم یک کیلو برنج یا گوشت بخریم. خواهشن دست بردارید
  • محفوظ IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 1
    فقط درجواب خانم هاشمی باید بگویم کوبنده تکبیر
  • شهبازی IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    1 0
    بگیرید بکنید زندان
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    1 0
    نمیشه اینو عکسشو حذف کنین چیه ادم میاد گوگل زرت عکس اینو میبینه پشیمون میشه
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    3 1
    بانوی محترم واردسیاست نشوید زیرا صلاحیت سیاست مداری ندارید اندیشمندان جهان درآن ماندان چه برسد به شما که بینشی ضعیف دارید حاج قاسم دلاوری بی ادعابود توراچه به این همه ادعا
  • ایرانی IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 4
    کاش میفهمیدیم که داریم بازیمون میدند فرقی نداره .همشون
  • IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    4 0
    خانم هاشمی ترامپ کاری جز تحریم ظالمانه، ترور و توهین علیه ایران انجام نداد ، این را که متوجه هستی؟
  • IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    2 0
    بخدا ترامپ قمارباز تروریست بر امثال تو شرف دارد،چهل سال است سرسفره انقلاب خوردید وبزرگ شدید وهمچنان می خورید،آخرش هم بفکر براندازی هستید،اما ترامپ حداقل به فکر براندازی کشورش نیست
  • الهام IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    3 0
    گم شو بابا ، کسی ادم حسابت نمیکنه ،هی میخوای خود نمایی کنی ، دزد
  • IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    تف
  • DE ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    3 0
    ما در اروپا از سخنان این خانم تعجب کردیم. یا اینکه میخواسته پول هایش در دنیا بکوک نشود
  • IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    2 0
    وقتی ایران از امثال این خاتوم داره ضربه میخوره
  • متذکر IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    البته که تحریم و فشار برکشور ازطرف اجانب خواست هیچ کسی نیست حتی اگر آرزوی ناچاری خلاف این را اظهار بکنند.ولی این را هم درنظر بگیریم که اگر نظام تن به اصلاحات اساسی ندهد انسان خواه یا ناخواه ازهر عاملی استمداد می کند هرچند که ازضمیر قلبش نباشد
  • علی IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 1
    این حرف ها نشانه کینه‌توزی از نظام است
  • IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    2 0
    واقعأ متاسفم برای این خاندان مخصوصا این زن
  • علی IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    والا سیاست ترامپ بیشرف فقط به ما مردم عادی فشار وارد میکنه تو ک چیزیت نمیشه حالا چ ترامپ میشد چ هر کس دیگه
  • فرزند وطن IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    2 1
    لال شود زبان کسی که زحمت های سردار سلیمانی را نادیده بگیرد اگر سردارمان نبود شما الان اینجا نبودی کهاین چنین بلبل زبانی کنی
  • حسین IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    وطن فروشی که شاخ و دم نداره پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد من جای فائزه هاشمی بودم کمی آبرو داری میکردم،هر چند که.............؟
  • رضا کیانی IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    1 3
    دقیقا فشار بیشتر بر ایران موجب فشار مردم بر نظام وپذیرش اصلاحات میشد ولی حیف که تراپ رفت
  • IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    باید به این خانم گفت، شما دیگه از جان این ملت چی میخواهید، واقعا ایرانی هستی که ازسختی وزیر فشار قرارگرفتن مردم خوشحال میشی... همین افراد باطرز فکرشان کشورمان رو دچار مشکلات کردند.
  • علی قاسمی IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    1 0
    عاقبت کارت به کجارسیدکه پدرت روبنام اکبرخالی وصف الخطاب قرارمیدن..
  • علی IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    2 0
    قوه قضا چرا برحورد نمیکنی وچرا تبعیض؟؟؟؟؟
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    2 0
    یک دکتر نشونش بدین؟؟؟این چی میگه؟؟؟
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    هزارمرگ بر تامپیسم روحش شاداقای هاشمی به فکر مردم طبقه ضعیف بودن ماهم جمهوری اسلامی ووطن عزیزمونودوست داریم ولی بعضی دولتها در نظام سیاسی به فکر رفاه واسایش وتمدن روبه جلو مردم نیستن مردم دارن لحه میشن بین دو طرف
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    الان اگه ما این حرف را میگفتیم دادستان همه بر علیه ما یکپارچه می شدند مخالف نظام ولی کسی کار به فایزه نداره
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    2 0
    خاک بر سرش واقعا امثال فائزه هاشمی تقاص خون شهدا و خیانت به سرمایه مردم را خواهند داد خانم گرام فشارروی قشر زحمت کشه نه مرفه نشین. خدا جای عدلی نشسته
  • ممدی IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    پرازعقده است آمریکاپرستی اوهویدا خودشیفته دشمن نظام و مهره دشمن است دائم خودنمائی می‌کند وبیشترفرومیرود
  • میرزا IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    سلام .این تحلیل خیلی واضح و روشن است .ک چ کسی کاسب تحریم است .انجام اصلاحات را در فشار ب مردم جستجو میکند .پس چطور دلسوزان مردم و نظام را کاسبان تحریم خواندید .مردم این یاوه گویی ها را تو حافظه خود صبط نموده اند و یادشان نمی‌رود
  • علی IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    2 0
    از وطن فروشان توقعی نیست
  • IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    کسی کاری به کارتون نداره وعلناسنگ ترامپ نجس رو به سینه میزنی بدبخت
  • محمد IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    این زن هیچ نیست فقط میخواهد دیده شود
  • Asad IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    این خانم ما رو سرکار گذاشته .بهتره بره خارج
  • مازیار زارعی IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    1 0
    این جور شخصیت های بارو بنه خود را بسته اند خوب هم سرمایه این مردم را خورده‌اند ولی خدا ازشان نگذرد بنده به عنوان. سرباز مکتب حاج قاسم سلیمانی با بدنی زخمی و روحیه شکسته از آسیب جنگ دارای دو فرزند پسر ۲۷ ساله که نه کاری هست نه سرمایه ای راضی هستم به رضای خدا ولی اینها که بقول ما کردها هم از آخور خورده وهم از کهدان چرا چرند راجع به سردار دلها دارند اینقدر مردم را نرنجانید
  • IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    1 2
    عین حقیقت را گفته‌ واقعا دیگه خسته شدیم آخی مگه میشه
    • مجید IR ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      1 0
      اگه خسته شدی برویک قلیون بزن تاخستگیت بپره. وتو هم زر اضافه بعدبتونی بزنی
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 1
    دقیقا مشرق نظرش با نظر شما که دوست داشتید ترامپ بماند هم نطر است
  • علی IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    مثل اینکه آرزوی فشار بر ایران در خانواده هاشمی موروثی است. فشار بر ایران، فشار بر مردم، به نفع کی؟ برای کی کار می کنید خاندان هاشمی؟
  • کرمانشاهی IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    خدایا کشور ایران را از شر دشمنان دوست نما و موافقان فشار بیشتر محافظت بفرما. آمین
  • مری IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    2 0
    عنتر
  • NL ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    2 0
    برو زیادی تو این مملکت جولان دادین بسه چقدر تنفر برانگیز
  • جلیل FR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    2 0
    پیشت
  • IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    1 0
    از فائضه خانم عکس دیگه ای نبود؟
  • خخ IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 7
    پر. بیراه نگفته ولی کوگوش شنوا دست اندر کاران بد برداشت میکنن
  • رضا IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 6
    سلام فقط خانم هاشمی نظرش این گونه بود خیلی ها همین نظر را داشتند بعد ایشان نظر خودش را گفته در همین حد هم ظرفیت شنیدن ندارید
  • IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    2 0
    بابا این مگر کار و زندگی ندارد همش توی فضای مجازی هست برو غذا تو درست کن چکار لین کارها داری شما هم به اندازه خودتون توی این مملکت آقایی کردید دیگه بسه،
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    2 0
    خجالت بکش فائزه با این حرفات کاش دختر آقای هاشمی نبودی.
  • ناشناس IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    4 0
    شما یکی دیگه ساکت باش.
  • H.gh IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    8 0
    خانم تاریخ مصرف شما گذشته است با این حرفا کسی برای شما تره هم خورد نمی کنه بیچاره
    • فرحناز IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      2 0
      خدایا خودت شاهدی که فائزه چی میگه اینا دیگه چه مردمی هستن خون مردم را اصلاح طلبا مکیده اند اینا واقعا کاسبان تحریمند میبینید که چه جور هم خودشان اقرار میکنند
  • جعفر IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    2 0
    خدا روشکر گفته شده در قیامت پرده ها دریده می شود وحقیقت اشکار اما در همین دنیا حقیقت اشکار شد خط دهنده ها به دشمن همین اشغالا هستن امثال فائزه
  • انقلابی IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    2 0
    بی شرم
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    4 0
    ان شاء الله با ترامپ محشور بشه.
  • محمد IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    2 0
    طرفدار ترامپ مثل او کم عقل است چرا بااین صحبت میکنند دشمن
  • DE ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    2 0
    خجالت نمی کشی از یک نژادپرست ، قمارباز ، قاتل هواداری میکنی؟
  • IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    2 0
    خانم هاشمی شما فکر میکنید مردم خیلی دلبسته شماهاست نه اینکه امثال شماها مرتب پوست اندازی میکنید و سعی دارید حمایت همه طیف ها را داشته باشین نه شما نه نخبه هستین نه هم جذابیت دارین خیلی از کسانی هم که زحماتی در انقلاب کشیدن استفاده شم بردن .پس لطفآ بری ملت ناز نکنید ملت خدمتگزاران واقعی را میشناسن ...
  • شاهین TR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    1 0
    از این تحریم‌ها سیاست تغییر نمیکنه فقط بیچاره مردم کمرشون بیشتر میشکنه زیر بار این تحریم‌ها و گرانی ها...
  • حبیب IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    2 1
    چرا قوه قضائیه با این خائنین برخورد جدی نمیکنه،این زن بهائی دوست یادش نمی آید در دوران ریاست جمهوری پدرش هیچ‌کس جرأت اطهار نظر نداشت
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    1 0
    واقعا عجیب است کسی که پدر بزرگوارشان چندین سال فرمانروایی کرده باید دستاورد آن مرحوم را بیان کند وازدزدیهای برادرشان بگوید شما باید جوابگوی خرابکاری هایتان باشید نه مدعی خانم روشنفکر
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    کنجد بخورید برای حافظه خوبه ، تونستی با عسل
  • رضا IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    پدر ترامپ هم بیاد و فشار اقتصادی به مردم رو بیشتر کنه به نفع ما هست .خود کفایی خانم هاشمی رفسنجانی پدرت میبود الان دو سیلی بهت میزد خوب بود
  • IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    3 1
    اینها نشانه خوردن لقمه حرام در سفره پدری است .لعنت
  • مهراب IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    2 0
    از ماست که برماست.با همین آدم های وطن فروش به این روز افتادیم وگرنه امریکا سگ کی باشه.وقتی به اسرائیل سفر کرد،کسی حرفی نزد همین میشه.احتمالا هنوز سیر نشدن.
  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    1 5
    دم فائزه گرم
  • محمد IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    3 0
    این از همون جرگه ناقص العقل هاست.
  • علي IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    3 1
    سلام واقعا به جاي اين افاضات يك كم فكر كن خانم مارپل
  • IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    2 10
    حرف دل همه روزد
    • IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      3 0
      حرف دل وطن فروشهای مثل تو و خودشو زد
  • Arad IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    1 4
    جز اینه؟؟؟؟
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    1 3
    درودبرفایزه هاشمی شجاع.
  • aein IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    4 0
    خوش رقصی برای اجنبی
  • حسن IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    1 3
    حق ملت وبدید،یزید هم حاکم باشه،هم مشکلی نیست،مهم اینکه مایه تیکه نونی دربیاریم،شرمنده خوانواده نشیم.
    • IR ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      18 0
      بیشرف اگه راست میگی برو گوشی چند میلیونی تو دستتو بفروش شرمنده نشی ادم فقیر نه پول واسه بسته اینترنت خریدن داره نت وقت واسه نشستن و نظر گذاشتن
    • IR ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      2 0
      خدا انشاءاللّه به راه راست و درست هدایتت کنه
  • IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    3 1
    تو این وضع اقتصادی خراب که پدر این فرد درست کرده این پیره زن خواسته کمی مزاح کنه دل دوستان شادبشه.
  • محمد IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    3 0
    یک کلام وطن فروش حال و روز ملت به خاطر وجود چنین افرادی در بدنه حکومت به این صورت هست
  • مهدی DE ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    4 1
    خائن وطن فروش که شاخ و دم نداره، همین عفریته یه نمونه واضح.
  • عبدالله ۵۹ ساله IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    4 0
    بامدعی مگوییداسرار عشق ومستی تا اینکه اوبمیرد در عین خود پرستی
  • IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    4 1
    مشنگ شکم سیر بی وجدانه از خدا بی خبر
  • مهدی IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    4 2
    حیف نیست حرف این خانم بی عقل را بعنوان خبر درج میکنند مگر او ازمیلیون ها زن ایرانی بهتر است که حرف او در خبرنامه نوشته می شود
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    3 0
    21إِنَّ الَّذینَ یَکْفُرُونَ بِآیاتِ اللّهِ وَ یَقْتُلُونَ النَّبِیِّینَ بِغَیْرِ حَقّ وَ یَقْتُلُونَ الَّذینَ یَأْمُرُونَ بِالْقِسْطِ مِنَ النّاسِ فَبَشِّرْهُمْ بِعَذاب أَلیم 22أُولئِکَ الَّذینَ حَبِطَتْ أَعْمالُهُمْ فِی الدُّنْیا وَ الْآْخِرَةِ وَ ما لَهُمْ مِنْ ناصِرینَ ترجمه: 21 ـ کسانى که نسبت به آیات خدا کفر مىورزند و پیامبران را به ناحق مى کشند، و (نیز) مردمى را که امر به عدالت مى کنند به قتل مى رسانند، به کیفر دردناک (الهى) بشارت ده! 22 ـ آنها کسانى هستند که اعمال (نیکشان، به خاطر این گناهان بزرگ،) در دنیا و آخرت تباه شده، و یاور و مددکار (و شفاعت کننده اى) ندارند.
  • IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    3 17
    یه مرد تو ایران باشه اونم فائزه است
  • خودی IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    3 0
    به اندازه کافی خانواده اشرافی و خ.... شما فشار به ملت بیچاره اوردن اگر دست سر این ملت بردارید و بروید مملکت شما عربستانه به ما کاری نداشته باشید
  • IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    3 1
    شما حق صحبت نداری خانم هاشمی برو پیش عموت جانکری
  • م ح IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 5
    این حرف تنها این خانوم نیست که غریب بر شصت درصد مردوم ایران است از من کارگر تا بقیه این.
  • سپهر IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    1 12
    این خانم هم نظرشو گفته .مگراضهار نظر جرمه
    • جمشید IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      4 0
      اظهار نظر جرم نیست حرف مفت زدن جرمه
  • جعفر IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 17
    این خانم محترم نظرش واعلام کرده جرمی هم مرتکب نشده حتمآ برای اظهاراتش مستنداتی داره.چه بسا که شاید خیلی از افراددوراندیش با نظراین خانم موافق باشند.
  • IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    2 0
    فکر کنم توهم زده وگرنه رویگفتن این حرفها را حتی یک آدم وطن فروش به این واضحی را پیش نمی کشید
  • گ IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    2 1
    خاکبسرت فایز،حیف از هاشمی که تودخترش هستی .
  • مجید IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    متن مصاحبه کاملا روشن است، مرحوم حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی با دخالت ایران در سوریه مخالف بود و نظرشان این بود که بشار اسد سقوط کند.ولی با دخالت رهبر معظم انقلاب و شهید سردار سلیمانی وووو این اتفاق نیفتاد. ترامپ دستور ترور شهید سردار سلیمانی را داد واین به نوعی انتقام از حاج قاسم بود که محقق شد. برادر ایشان که الان دارند سعی میکنند کاملا حق به جانب همه چیز را رفو کنند که کار درستی هم هست. سیاست یعنی همین!
  • جمشید IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    2 0
    راستی یکی از فائزه خانم بپرسه در دوران جنگ تحمیلی که فرزندان همین ملت از شرف و سرزمین و اسلام دفاع می کردند شما و برادران تان و خیلی از آقا زاده های مثل شما برای این مملکت چه کار کرده اید که امروز حرف مفت می زنید واقعا که امثال شما ........ هستید
  • IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    4 1
    شما چرا ناراحت هستید وحرص میخورید برید ان طرف راحت زندگی کنید هرطور که دلت میخواد بابات برات کم نگذاشته!.
  • IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    1 0
    از فضل پدر تو را چه حاصل از فضل پدر تو را نه حاصل
  • DE ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    4 3
    خاک عالم بر سرت وطن فروش خائن
  • IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    اقای علی اکبر هاشمی رفسنجانی کسی بود که به رهبر فرمودند من عاشق رهبرم. فرزندشان باعث شد والا روزنامه های ان وقت از ایت ال رفسنجانی تمجید می کردند که واقعا وانصافا زحمت هم کشید برای انقلاب. ورهبر فرزانه برای ایشان از پروردگار غفران خواستند. هیچکس منکر فعالیت ایشان نبود. بلاخره سردار سازندگی در زمان خودش حرف برای گفتن دارد. ملت شهید پرورجنایات بنی صدر خائن را فراموش نمی کند
  • IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    5 2
    ...این زن راه منافقین را داره ادامه میدهدو باید بداند خیلی در اشتباست و حیثیت بزگانش را زیر سئوال می برد ....)
  • IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    3 3
    لطفا خفه شو
  • IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    3 0
    آخه تو کیستی نظر میدی ۲کلاس سوادتو از پارتی گرفتی اومدی نظر میدی تحلیل میکنی اون کسی اینارو پخش کرده از تو بی سواد تر بوده
  • IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    4 1
    این بیشعور تو این چهل سال از فرهنگ مقاومت هیچی نفهمیده که هر چی دشمن وحشی تر باشه ملت شجاع ایران مقاوم تر میشوند .لعنت خدا بر دشمن سردار دلها
  • تابان IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 5
    واسه حرفه ای مسخره ی طریقی بیسواد هم وقت بزارید. پست تر از مشرق نیوز وجود نداره
  • IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 1
    واقعا این حرفها از ته مغز نگارنده خبر امده
  • DE ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    3 0
    چهل سال هست در تحریم هستیم زمانی که هیچی نداشتیم در مقابل ابرقدرتها ایستادیم و یک وجب از خاک عزیزمان را به دشمن ندادیم حالا که قدرت اول منطقه هستیم بزرگتر از ترامپ هم هیچ غلطی نمی تواند بکند .فائزه خانم ما در تحریم و فشار بزرگ شدیم وروز به روز قدرتمندتر هم می شویم ما امام خامنه ای عزیز را داریم که مثل کوه جلو استکبار ایستاده است تا امام خامنه ای را داریم استکبار هیچ غلطی نمی تواند بکند
  • IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    2 19
    درود بر شرف فایزه هاشمی حرف دل اکثریت مردم همینه. ضمنا ترامپ، مردم ما را فقیر نکرده علتش را همه میدونیم
  • هدهد PL ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 3
    باید گفت سال ۲۰۲۴ ترامپ انتخاب خواهد شد
    • FI ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      1 0
      اگر تا اون موقع زنده باشد
  • محمد IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    3 0
    ازخانم فائزه هرحرف وانتظاری جزاین نمیرفت چون بارها ثابت کرده انداینها که یاباید قدرت تمام دست ماباشه ویا کشور روهم به هم بزنن ابایی ندارن دقیقا کپی خودترامپ
  • IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    3 1
    واقعا چنین حرفایی رو زده؟ !!!!
  • بینام IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    4 1
    جزو خاندان هاشمی باشی معلومه تحریم روت اثر نداره
  • IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    5 0
    کینه اینا نسبت به انقلاب به سالها پیش بر می گرده
  • IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    اگر چنین فکر داشتی خونه مادر بزرگ جای برای تو نداره.
  • مهدی IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    1 0
    اگه افرادی مثل شما در داخل ایران نبودند ،که به اجنبی ها گرا بدن .عمرا آمریکا حماقت ترور سردار ما رو نمیکرد.حالا معلوم میشه چرا در دوران احمدی نژاد با اینکه تحریم بین المللی بودیم وضعیت بدین گونه نبود. عاقل به یک اشاره........
  • حسن IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    2 1
    به نطرم شرم و حیا چیز خوبی بوده و هست
  • حسن IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    1 4
    تا کور شود هر آنکه از نسل هاشمی را نتوان دید.
  • سپهر IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    خیلی واضح داره گرا میده به رئیس جمهور جدید آمریکا که اگر مثل ترامپ و حزب جمهوریخواهان عرصه را بر ایران تنگ کنید و مردم ایران را در تنگنا و فشار اقتصادی و تهدید نظامی قرار دهید به خواسته های نامشروع تان خواهید رسید ...
  • فری IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 3
    عین واقعیت هست دمش گرم بلاخره یکی حرف دل مردمو گفت راست میگه تا کسی تو ایران بخواد علیه یه چیزی اعتراض کنه فورا میندازن زندان هنوز با دموکراسی خیلی فاصله داریم
  • حسن IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    4 1
    یه احمق به تمام معنایی، هر چه بدبختی می کشیم از دست امثال شماست...
  • محمدآف IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    3 1
    این چرا همه اش دستش توی دهن ش می کنه
  • ولی IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    فائز خانم پیشتر گرفتید که پدرم روحانی را ریس جمهور کرد حال هم روحانی این بلادر سر مملک آورد امسال شما داروها مملکت را خراب کرد و باعث دورشدن انقلاب از اهداف ش شده برو جارو بکش
  • IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 3
    چرانظرمنتقدین رونمیزارین؟؟؟ ظرفیتتون همینه!!! پدر جهان سومی بسوزه که باید.....
  • IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    3 1
    ای کاش خانم فائزه واونهاییکه ازش حمایت کردن به اندازه بز فکر داشتند
  • IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    بخاطراحترام به پدرش کاریش ندارن
  • IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    2 0
    فرزندان ما الگویشان حضرت زهرا سلام الله علیها است ونمیتوانندمثل تویی را الگوی خودشان قرار دهند
  • حبیب IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    1 4
    دمش گرم حرف دلشو زده مگه جرم کرده
    • IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      2 0
      ترامپ هم حرف دلش رو می زد مگه جرم بود که بستنش
  • زهره IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    4 1
    یعنی این فائزه کلا رد داده
  • محمد سیفی GB ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 3
    واقعیت اینه که مردم ایران هم مثل سرکار خانم هاشمی فکر میکنند . دوست دارند ترامپ باشد تا به نظام فشار بیاورد
  • IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    5 0
    عقب مانده یا بیش فعال
  • علی IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    3 0
    خوبه اینادارن چهره ی واقعی خودشون وخانواده وهم حزبی هاشونو نشون میدن۰خدایاببین مملکت دست کیا اداره میشه کسانی که هدفشون راحتی مردم نیست که بماند بادشمنان دست دوستی دادن برای بدبختی مردم۰تفکر شما وهمراهانتون همراه خودتان نابودمیشه وعزت وبزرگی به مردم برمیگردد اینو مطمّنم
  • IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    3 0
    این خانم تاریخ انقضاء نداره باید تاریخ انقضا براش زد و ممنوع تصویر شود ۳ سال که مردم او را نبینند دیگه نمی شناسنش
  • IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    4 1
    حیف‌‌که‌نمیش‌حرفای‌زشت‌بزنی‌چون‌ممنوع‌وگرنه‌برات‌داشتم‌وتن‌فروش
  • IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    3 0
    فايزه هاشمی غلط کرد و تمام کسانی که از او حمایت میکنند انشالله یکی از خزیزانشونو از دست بدن بر اثر تحریم
  • حسن IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    3 0
    بشکند دهانی که مورد سردار حرفی بزندوکورشودچشمی چپ به عکس سردار نگاه کند چه بر سر نسل می آورد لقمه حرام
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    3 0
    بنده خدا یک مقدار کم داره تلاش میکنه مطرح بشه شما توزمینش بازی نکنید یک بچه نوجوان بسیجی هم چندبرابر این زن نمک خورده و نمکدان شکسته ارزش انفلاب را می‌فهمد
  • AU ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    4 1
    بنده خدا میخواد جلب توجه شود
  • IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    3 0
    ماکی از دست این خائنین و ام الفسادها رهامی شویم خدا می داند.
  • محمد IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    3 0
    عجب نمک نشناسی ، پدر تورا دموکرات ها رو کارآوردند وهر مقام وثروتی دارید از دمو کرات هاست
  • ی DE ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    3 0
    امثال شما ها از قبل این ملت فربه شدین حالا دهنت علیه این مردم نجیب باز میکنی امثال تو از کجا آوردن که باید بتوانند بروند سفر امریکا و ...
  • ایرانی IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    3 0
    نتیجه مصرف صنعتی و سنتی این میشه دیگه ....
  • IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    1 0
    پسر نوع با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد سگ اصحاب کهف پی نیکان گرفت و مردم شد
  • نیما IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    1 0
    میگم چرا یه عکس بهتر از این بنده ی خدا فائزه هاشمی نذاشتین .عکاس هم شکار لحظه ها انجام داده ها
  • IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    3 0
    این آرزویی است که به گور خواهد برد
  • شهرام IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 6
    درود بر خانم فائزه هاشمی تنها مرد واقعی در بدنه سیاسی و سیاست ایران!
    • IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      2 0
      وسط زبون ات چاک نخوره خیلی فابریک شدی ها
  • پارسی IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    3 0
    کسی از شما اولین سارقان به بیت المال نظر خواسته خاندان هاشمی اولین دزدان بیت المال بعداز انقلاب درضمن پدر شما دریکی از انتخابات مجلس تقریبا نفر اخر بود
  • IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    3 0
    خیلی از وطن فروش ها و خائنا ومنافقا دوست داشتن ترامپ رای بیاره ولی خدا داغ به دلشون گذاشت اینایی که فکر می کنن با مردمن ولی دشمن مردمن همین مارهای در آستین و اجنبی پرستاری داخلی از ترامپ و امسال اون بدترن
  • ایرانی IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    4 1
    یکی این زنیکه رو خاموش کنه
  • IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    2 0
    میگن، باباش هم خط فکریش راازاین بنده خدا جدا کرده بود، خدا همه رابه را است هدایت کند.
    • IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      2 0
      خدااصلاحش کنه به فرموده سرداردلها اگرمقاومت نبود اینطور خانم امنیت نداشت
  • محمد IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    1 0
    هاشمی خدا تورو بیامرزه چی کاشتی اخه بسم الله نگرفتی
  • بهروز IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    3 0
    مرگ بر ترامپ و خواهان ترامپ مرگبر وطن فروش درود برهبر ایران و مردم ایران
  • احمد IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    3 0
    کی خاندان رفسنجانی دست از این مملکت بر می دارند ما خودمان داریم پروبال بهشون می دهیم ...
  • IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    3 0
    فائزه خانم شما و پدر به اندازه کافی ...ی کردید شما فرقی نمیکنه که کی رییس جمهور بشه
  • ... IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 14
    خب درست گفته دمش گرم.....
  • فرشید BE ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    3 0
    فائزه هاشمی یک زن عقده ای هست
  • IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    3 0
    شاید چیزی زده
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    3 0
    وای به دانشجویی که این استادش وخاک بر دانشگاهی که هیات علمی مثل اینا داره
  • ب IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    3 0
    خفه
  • حسین کریمی DE ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    3 0
    میگن ترامپ بازداشت شاید خانم هاشمی ناراحت ای بازداشتی ترامپ وصلش داده به تحریم
  • ایرانی IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    3 0
    خدایا ریشه وطن فروش رو ریشه کن کنه الهی آمین
  • ایرانی IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    3 0
    تا کی باید به این ها بهاء بدند و حرفهای مفت بزنند. از ترامپی که خود مردم امریکا هم قبول ندارند دفاع کنه. خائن...
  • ف IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    2 0
    بعد میگن اقای هاشمی سکته کرد اینجور بچه ناخلف سکته میاره
  • حسین IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    3 0
    این زنه دیوانه است به حرکات و نوع صحبت کردنش توجه کنید کاملا مشخصه نرمال نیست
  • بهروز IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    3 0
    این خانم زیاد خورده زبانش درد مکنه
  • IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    1 11
    البته شاید راست بگه شما که از درد مردم عادی خبر نداری نمیدانی که یک سال گوشت نخری ویک سال یک شام بچه هایت را تا خیابان نبری چند سال لباس کهنه به تن بچه هات بپوشانی برای خرید یک جفت لاستیک پراید گریه ات میاد چند کیلو میوه در ماه نخری بچه هایت بزرگ شدند وبیکار همه افراد خانواده سرخورده یعنی چه انوقت در کوچه ومحله تان افرادی میبینی به ظاهر حزب الهی وبازنشسته ارگان نطامی دوباره در معدن به همراه افراد زیادی از خانواده اش ویا همکاران بازنشسته اش در معدن فلان جا مشغول اینها همه دردند دردند دردند اقای مشرق اقای مشرق اینهمه ظلم ظلم ظلم بی عدالتی را به کجا کجا کجا ببریم انوقت چسپیدید دنبال منافع حزبی میدانم که پخش نمیکنی ولی این بغضی است که فقط انهم اگر قیامتی باشد جواب میدند ومیدی که احتمالا این افراد بهتر از ما میدانند واین قیامت وروز الحساب جور دیگری است
    • بازنشسته US ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      0 0
      عین واقعیت رافرمودید
  • محمدرضا IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    3 0
    تو نجس قبل ازاینکه راجب قاسم سلیمانی حرف بزنی باید دهنتو آب بکشی قاسم سلیمانی حداقل حرف میزد خودشم خط مقدم بود نه مثل پدر بی شرف تو جوونهای مثل گل این مملکت تو چند سال جنگ به کشتن داد اونوقت موقع جنگ خانوادش تو اینگلیس مشغول تحصیل بودن. وجود افرادی مثه تو برای این کشور سم.
  • حمید IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 3
    من هم بافایز موافقم
  • احمد IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    3 0
    فائزه هاشمی عامل فتنه ،88 اکبر هاشمی عامل اشرافی گری و البته حامی فتنه .برادرش رشوه بگیرشرکت نفت وعامل تحری و فشار اقتصادی برم دم .خواهرش فاطمه خانم عامل ومروج بی‌حجاب وطرفدار حجاب اختیاری وورود زنان به استادیوم ها .برادران دیگرش بورژواهای اقتصاد ازبابان ثروت .پس دیگر از هاشمی چه مانده .پیشنهاد میکنم همه شون از کشور برن تا مردم نفس بکشند
  • ن IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    3 0
    وقتی داعش میامد وسط ایران قتل عام راه مینداخت وترامپ دیوانه تو ایران پایگاه میزد.این حرفارو نمیزد.
  • علی IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    3 0
    این خانم دیوانه است زیاد به حرفهایش اهمیت ندین
  • IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    2 0
    آیا مردم حق دارند نظرات خود بگویند ؟ آیا برای همه حق بیان قائلید؟
  • IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    4 0
    این چندین سال خانواده هاشمی مملکت را خوردن حالاچی میخوان حالا فشاربرمردم رامیخواهید شما باوجود این مردم به همه چی رسیدین بی وجدان
  • ابوالفضل فتوحی IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    1 0
    من فکر نمی کنم فرزند آن مرد بزرگ اینقدر حقیر وبدبخت باشد ومثل دشمنان ایران حرف بزند.واقعاحیف
  • ن IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    1 0
    از آن بترس که روزی حمل دوچرخه شود ؟؟؟
  • IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    4 0
    ترامپ اینقدر ما رو تحریم کرده ، هرکی از چنین آدمی پشتیبانی کنه ، جز خیانت کرده ؟ اونایی که میگن فائزه دمت گرم و ازش طرفداری میکنن ، پس خیلی تحریم رو دوست دارن ؟!!
  • IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    3 0
    مرگ بر امریکا و پاچه خوارهاش
  • خ IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    2 0
    خاک بر سرت،مثل پدرت خائن هستی
  • IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    شما لطف کنید تشریف ببرید داخل آشپزخانه و آشپزیتونو کنید سنگین تر هستید
  • علیر ضا صالحی IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    به نظر اینجانب اولین دستاورد سردار سلیمانی دفاع از ناموس در ان سوی مرزها بود قبل از اینکه درداخل ایران اتفاق بیفتد چون استکبار هدف اصلیشان ایران بود ولی در نطفه سردار ایران خفه شان کرد دیدیم که چگونه ناموس کشورهای همسایه را دزدیدند ایشان هم خودش یکی از هزاران ناموس ایران است باید بداند چگونه قضاوت کند
  • ایرانی IR ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    3 1
    روانی
  • IR ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    1 6
    تنها شیر زن ایران درود
    • IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      0 0
      خدا همه ما را به راه راست هدایت کنه و همچنین دختر مرحوم آقای رفسنجانی را از هموطنان میخوام دشنام ندن
    • IR ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      2 0
      خخخخخخخ
  • IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    به نظر من تو خانم هاشمی زیادی سیری که این حرف زدی
  • IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    بنظرم واقعیت گفته
  • IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    3 0
    خدا رو شکر نظام در حال استفراغ نخاله هاست ،خون سردار زباله های داخلی رو هم برای ابدیت در زباله دان تاریخ ثبت خواهد کرد ،کسانی که برای رسیدن به اهداف کثیفشون خواهان فشار بر ملتی بزرگ و شریف هستند
  • سید مرتضی دیلمی IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    بنام حضرت احدیت،بدینوسیله بنده بعنوان یکی از خ معظم شهداءاعلان واظهار میکنم فائزه یک خیانتکار بوطن وشاید هم جاسوس دشمن باشد وحضورش و کلام منحوسش برای جامعه بسیار مضر چونان سم به بدن است وباید او هرچه زودتر دستگیر ویا حتی مانند زن فتنه گر دوران حضرت امیرع تبعید گردد،خطر فعلی وی جدی است ،ما منتظر میمانیم یک فتنه.گر دیگر را تبعید کنید،اینان سعه صدر نظام را بحساب انفعال وضعف گذاشتن،آقا یه نفربگیرد موی وی را وبه دم اسب ببندد!!
  • عزت اله IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    فائزه ؛ چرا همش دنبال خودنمایی هستی کسی تره برات خورد نمیکنه خیلی عاشق و دلباخته ترامپی برو پیشش حرف شما بیشتر مناسب اشپزخانه است
  • جانباز IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    _ چه بانوی وطن پرست و دلسوزي!!!
  • IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    3 0
    هرچی آدم فاسده طرفدارترامپه
  • IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    ان شاالله روزی در سرزمینی دیگر گرفتار داعش بشی تا قدر سردار سلیمانی را بدونی از نظر من یه آدم مریض وحسود هستی که چشم دیدن عزت وافتخار سردار سلیمانی را نداری
  • IR ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 21
    بنده اصلا این نوع تحلیل را قبول ندارم وقتی عیناً دروغ وبی عدالتی ودزدی رانتخواری وحیف والمال سرمایه ملی را میبینم چرا باید منتظر توجیه بی اساس شما باشم پس حق فایز هاشمی رفسنجانی است که از درد سخن بگوید
    • IR ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      3 0
      ای کسانی که حق به جانب این خانم میدهید سئوالم این است که این دردها وبلاها راچه کسی برسر این مردم آورده جزاین آقازاده های بیدرد ومفت خور هستند؟ چون سیرشده اند ودردگرسنگی ورنج بی لباس ومعیشتی را نکشیده اندآب رابه آسیاب دشمن می ریزند.
  • حجی IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    1 3
    جواب ندارید که نقد کنید چرا از ادب خارج میشوید۶۲۷۹
  • رضا IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    سلام این خانم عقلش نمی رسد که فقط مردم عادی از این تحریم و فشارها متضرر می شوند این جا جای تسویه حساب نیست این قدر خود خواه وفقط به فکر خودت نباش
  • IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    بابا این خائن هم دنبال ترامپ میدوه که کلفتیشه کنه .فعلا یه تو پوزی محکمی خورده این زنیکه
  • IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    1 4
    خوب گفتی دمت گرم
  • IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    می شود این غیر ایرانی را اخراج کرد
  • فرجی فرد IR ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    یک مثل ترکی میگه توچه خبری داری که مردم چه میکشند
  • احمد IR ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    اصلا تورا کسی حساب میکنه که اظهار نظر مکنی برو پهلو عمو ترامپت
  • IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    امریکاتازمانی مثل فایزه هاشمی داردغم ندارد
    • مجید IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      1 0
      فائزه اینقدر زشته که از بی شوهری عقده ای شده فکر میکنه با کمک ترامپ شوهر پیدا میکنه
  • رنج دیده از ظلم IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    تا ملت و مملکت دوستانی همچون خانواده هاشمی و همفکرانشان را دارد ، دیگر نیازی به دشمن و یا حمله آمریکا و نوچه هایش،ندارد.
  • نام آشنا IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    این خانم تواینه به قیافه خودش نگاه کرده؟
  • IR ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    اینقدر اینها وابسته بقدرت شدند بخاطر ازدست ندادن قدرت حتی حاضرن کنار امریکا واسراییل علیه ایران بجنگند
  • Ali IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    دندونش رو کرم خورده
  • ش IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    ادم باید یه چیزی برای اخرت جا بگذاره من نمی دانم ما برای اخرت چیزی را گذاشته ایم یا نه سردار حاج قاسم سلیمانی همیشه در دل ما و یاد ما خواهد ماند او یک شهید زنده است اول ما باید یه حرفی را که می زنیم خوب فکر کنیم بعد به زبان بیا وریم الله اکبر مرگ بر امریکا
  • IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    3 0
    ان شاءالله تو و داداشات هرچه زودتر برید پیش باباتون.
    • شمامت IR ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      2 0
      دمت گرم ایشالاهمشکن
  • IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 2
    خبری حیا کن انقلاب مدیون هاشمیه .شرم آوره با این تیترت
  • مرتضی IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    2 0
    احمقتر از احمق
  • جانم به فدایت علی IR ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    1 0
    اری خیلیا دوست داشتن ترامپ برنده شه فکر میکنی برای چی چون او زبان دیگران و
  • ا.ع IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    حیف ازمجاهدت وشکنجه هایی که مرحوم رفسنجانی قبل ازانقلاب متحمل شدوباسوق دادن ایشان توسط فرزندانشان به اشرافیگری ووادارکردن مرحوم هاشمی به گفتن سخنانی که ازجنس خودش نبوددرموردچنداتفاق درچندسال آخرعمرشان،کاررابه اینجارساندندکه دختر ناخلف شون،رنج ودردمردم براثرتحریمهای ظالمانه راخواستارباشه اگه این یکی ازمسئولان اصلاح طلبی هست،تکلیف بقیه شون مشخصه،چون ملت ازسراجباروسردشدن ازاصولگراهابه این قشرروی خوش نشون دادند
  • تیام IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 11
    توهم مثل پدرت. دل شیر وچشم باز هستی. امیدوارم روزی برسه که سرنوشت مملکتو دست بگیری و از چنگال شوغالها نجات بدی مردم را. من یه شاطرم پیش تنور کار میکنم اما دانشم علم وسیاست شمارو قبول داره ومتوجت هستنم. یه جون دارم فرش راهت میکنم بجنگ که برنده توهستی به امید خدا
  • مهراد IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 10
    سخن دل مردم را گفتی زنده باد
  • IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    ایکاش این هاشمی هرچه زودتر به پدرش ملحق شود واز شراو راحت بشه ملت بزرگ ایران
  • جعفر IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    دختر مرحوم هاشمی،تو حتم داری ایرانی هستی؟چه تغییر سیاستی؟مگه ایران جز دفاع از خودش کاری میکنه؟متاسفم واست،پدرت کلی برای نظام زحمت کشیده،پس چرا صحبتهای تو خوندم،حس کردم بی بی سی دار بلغور می‌کنه!؟؟؟؟
  • شهروند IR ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 7
    با درست و غلط نظراتش کاری ندارم، ولی خدایش زن شجاعی است و ریاکار نیست و آنچه که تو دلش هست را راست و حسینی میگه. از این نظر تو جمهوری اسلامی مانند او نداریم یا کم داریم.
  • ا IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    سلام خانم رفسنجانی خجالت بکش پدرت کسی بود وطن پرست نه مثل شما که خودتو به ترامپ فروختی خودفروشی از شماها شروع شد
  • DE ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    12 1
    ازاین کشور بیندازید بیرون
  • سمی IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    9 0
    .... اسم سردار به زبونه ....ت نیار . من هنوزم اشک می ریزم واسه اون بزرگ مرد
  • بنده ی خدا IR ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    1 0
    به نام خدا سلام در کشور ما بیشتر کسانی که دستی درمدیریت ، سیاست‌، قتصادوفرهنگ دارند وبطور کلی بر سرسفره پهن پرزرق وبرق آقا وآقا زادگی نشسته اند بخاطر حفظ خود بر سر این سفره ی بسیار پر پیمانه آنچه راکه دردل دارند به زبان نمی آوردند ولی خوب سرکارخانم فائزه هاشمی رفسنجانی بدلیل دختر اکبر هاشمی رفسنجانی بودن وهمچنین ویژگی های شخصی خودش بخش قابل توجه ای از واقعیت هایی که در دل داردرا به زبان هم می آورد وبه نوعی مردتر از دیگران است زبان با عمل یکی نباشد می شود «نفاق» که براساس آموزه های دینی مااز کفر بدتر است حواسمون باشد شاخص خدا برای خوب یا بدبودن انسان با شاخص ما انسان ها متفاوت است او به باطن ما نمره ی خوب یا بد می دهد ولی ما مخلوقات او بدلیل نداشتن اشراف بر باطن دیگران به ظاهر آن ها نمره ی خوب یا بد می دهیم خدایا به همه‌ی ما انسان ها کمک کن که ظاهرمان با با طنمان، برونمان بادرونمان، زبانمان با عمل مان در تناقض نباشد. یا علی/ با سپاس
  • حاج مهدی سخنگو IR ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 13
    من به عنوان یک راننده اتوبوس داخل شهرتهران،روزانه باصدهانفرارتباط دارم ودقیقا خانم هاشمی،حرف دل همین مردم رو زدن...الکی به صورت مسئله گیرندین...اصل مطلب رودریابید...ببینیدچه کردین که مردم اینومیگن.هرچندمیدونم پیام منوچاپ نمیکنید...
  • حاجی IR ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    8 0
    بیشرم عقبه منفور شما را ملت سالهاست شناخته این حرفها بیشتر از سر ناتوانی و نادانی در راهبرد جریان اصلاحات ان شالله بزودی سفره شماها از کشور جمع آوری میشود باش تا صبح دولتت بدم زنیکه معلوم الحال
  • من هم قاسم سلیمانی هستم IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    1 0
    خدا بامزه احمدی نژاد رو اون موقع به بابای این بنده خدا و اموالش گفته بود آب بریز اونجا که میسوزد بنظرم به ایشون هم باید گفت آب بریز همونجا ترامپ جونو لولو برو کاسبی شما هم انشاالله تمومه
  • فرشاد IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 12
    آفرین به تو شیرزن
  • مرتضی IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    عزیزم از پدر خدا بیامرزت هیچی به ارث نبردی ..آب این مملکت و میخوری و نگران آمریکایی ؟کثیف تر از آمریکا خودشه و کمتر از کمتر خیانت کارهایی امثال تو که خون این مردم رو دارن میمکن...چادرت رو از سرت بردار چون اون چادر حرمت داره....
  • مهدی IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 13
    احسنت برتو شیر زن.حرف حق خیلی ها رو میسوزونه
  • حسین IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    چرا دست به دهن عکسشو چاپ کردین!!!؟
  • مهربان IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    توی عکس دختر بابا انگشت به دهانه ، چه معنی میده؟
  • حسینی IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    5 0
    باسلام ودورد برخونین کفنان جبهه حق هر کسی به اندازه شخصیت و خاصیت درونی نظر میدهد اما اگر سردار دلها حاج قاسم سلیمانی ویاران او نبودند همان میشد که در عراق و سوریه با ناموس مردم شد خجالت بکشید از خون شهدا
  • IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    3 0
    بااین مجلس انقلابی کشور تازه داره جون میگیره اره فائزه خانم که حامی اصلی کاسبان تحریم هست بخاطر ازدست دادن غارت اموال مردم وکشور دلش بدرد اومده امثال اینها جایشان فقط زباله دان تاریخ هستش اینها همکاسه های شاهان قاجارند.
  • اکبر IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    پدرش خیلی بزرگوار بود
  • نیما IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    3 0
    این خودفروخته ی خائن که نه پدرش خیری داشت نه خود ... اگه سردار سلیمانی نبود داعش الان خانوادت رو با لودر خاک می کرد بی چشم ورو تو که به درد نمی خوری ولی اون برادر محسن ریس شهر مرکز همین کشوره بفهم وبدون ناراحتی چادرت بکن وبرو کانادا راحت باشی
  • خانلی IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    8 0
    هرکس طرفدار ترامپ بی دین باشه خودش از اون بد تره شهید حاج قاسم ناموس پرست بود وطن پرست بود به خاطره ماها شهید شد تا قطره خون راهش را ادامه میدهیم قربون دست و پای حاج قاسم بشم شهید حاج قاسم یعنی قهرمان جهان
  • سحر IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    این خ.....که تو هر آب گل آلودی ماهی میگیره وشناگر ماهری هست یه خورده تو خانواده هم شنا یادشون بده
  • داود ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 1
    باسلام .حاج خانم روح پدر در چهارمین سالگرد عروجش ناراحت میشود از اینکه شما از ترامپ که ریاست جمهور امریکا نشد دفاع کردید من حاج محسن رادر شوراء شهر داردممیبینم در رسانه ها برای ایران خدمت میکند خوشحالم امیدوارم شما هم که دختر آیت الله هاشمی رفسنجانی هستید انتظار دیگری داریم احتمالا از پدر بزرگوارتان یادی آنچنانی نشده از روی عصبانیت این چنین گفتید خدا به شما وخانواده محترمتان صبر عنایت بفرماید.آقا محسن پیش شماست انقار دور از جانش خوده پدر پیش شماست خداوند خانواده شمارا حفظ بفرماید یا علی یک شهروند ایرانی
  • IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 11
    سلام ایکاش یک نفر انسان بی طرف را شما بفرستید داخل مردم خبر تهیه کند و آن را برای خودتان تحلیل کنید چون مردم نظراتشان باشما خیلی فرق دارد شما اصلا متوجه نیستین که 90درصد مردم خواسته دیگر دارند ولی شما اینطور وانمود میکنید که مردم همراه شما هستن. این است که کشور روی غلتک نمی‌افتد.
  • سلام IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    مگر ملت مظلوم م ستمدیده ایران چه گناهی دارند که امثال این اشخاص اینگونه عذاب می دهند. گیرم تمام دنیا از ان شما. ولی انسانیت چه می شود. کمی انسان باشیم. کمی به دور بر خود نگاه کنید بقیه هم هستند مگر چن. سال می توانید زندگی کنید. این نکبت است. به مردم ظلم نکنید. خود خواهی بس. با مردم مهربان باشید. طفل خداییم و برادر همه. را مد نظر قرار دهید. خدمت به این مردم صبور عزیزتان می کند. دشمن را رها کنید که خوار می شوید.
  • منیره IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    1 4
    عامل ۴۰ سال زجر ملت ما تندروها هستند خدا نبخشدشون.
  • IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    8 0
    باسلام کسیکه از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی این طوری بگوید فرزند این مملکت نیست خدا نابودش کنه
  • IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    7 0
    فائزه هاشمی= اشرف پهلوی
  • GB ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    فائزه هاشمی رو با اون قیافه ی زشت...
  • محمدجانکی IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    فایزه وروحانی وخاتمی یک سیاست رادنبال میکنندباهدف تضعیف نظام ومقاومت وایجاد شرایط مصالجه با استکبار
  • بلال IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    2 0
    خانواده هاشمی را تهرانیها با رای دادن به محسن هاشمی بزرگ کردند اگه به اونا وحزبشان رای ندهند کوچک میشوند .دشمن ایران خانواده هاشمی هسن.
  • GB ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    هرچه میمون زشتره ، ادا اطفارش بیشتره
  • IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    17 0
    فائزه خانم خفه شو دهنتو آبکشی کن بعد درمورد حاج قاسم حرف بزن.
  • شکلات IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    4 0
    مرگ بر ضد ولایت فقیه درود بر رزمندگان اسلام سلام بر شهیدان مرگ بر آمریکا مرگ بر انگلیس مرگ بر منافقین وکفار مرگ بر اسراعیل
  • IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 11
    کاسبان تحریم ودلواپسان در نظر مردم همان اصول گرایان هستند فرا فکنی نکنید.شماها مگر همراه احمدی نژاد نمی گفتید تحریم ها نعمت است.حالا مانندافتاب پرست رنگ عوض نکنید مردم هوشیار هستند
  • IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    3 0
    فائزه خانم این آرزو را هم خودت به گور می بری هم دوستان احمقت که اینقدر کشته مرده دشمن هستند حداقل اگر دین نداری به خاطر مرحوم پدرت غیرت داشته باش که ان هم نداری راستی با چه نانی بزرگ شدی که اینقدر عاشق دشمنی
  • IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    بیراه هم نگفته
  • IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    حاج خانم شما باید با سیاست و قدرت خداحافظی کنی دوران خاندان هاشمی تمام شد
  • OM ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    سلام فقط همین بس که بگوییم پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد
  • حسن IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    ترامپ لعنتی قاتل است انشالله به یاری امام زمان محاکمه اش کنیم وطناب دار به گردنش بزنیم یا مثل صدام بشه واما در مورد فایزه واقعا اگه این حرف ها رازده باید اسمش عوض کنیم به نظر من این مباحث برجسب سیاسی است که خرابش کنند
  • IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 12
    کاملا حرف حق زده.چراحق انقدر مظلوم شده توی جامعه امام زمان؟ چرا هرکی انتقاد میکنه میشه شیطان. قبول کنیم که اشتباهاتی در اداره کشور هست.
  • IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    ایشان نظرشون اعلام کردن ونظرشان محترم کلا رسانه ها چه داخلی چه خارجی باید به نظر ها احترام بگذارید ومنفی پراکنی نکنید واژه آب گل آلود ماهی نگیرید
  • مسعد IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    5 0
    امام خمینی و امام خامنه ای و سردار سلیمانی و شهدا و مبارزین خیلی کار کرده اند که از تعداد آن انسان گیج خواهد شد اگر پیشرفت کم است بخاطر فشار حداکثری است که استکبار برای از بین بردن استقلال ایران۴۰سال است هزینه می کند برای همین کارهای کمرنگ است یک تنه در مقابل شیاطین برای همین افراد کم تحمل یا کم سواد یا با بینش پایین یا مطالعه سطحی اسلام و قرآن بیش از این نمی توان انتظار داشت
  • ژیانی IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    3 0
    حالم بهم میخوره از این
  • IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    2 0
    حاضری برا خوش خدمتی به ظالمین عالم و پست مقام، خودت رو اونقدر پست بکنی که آرزوی زجر و فشار بر هموطنای خودت رو داشته باشی
  • غلامرضا IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 7
    من هم ترامپو بیشترقبول دارم
    • IR ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      3 0
      با هم محشور شید..
  • ایلیا IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    2 0
    گم شو زنیکه
  • IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    2 0
    سلام به همه دوستان نظرهمه شماهامتین ولی عزیزانم خودتون راخسته نکنیداین کارهافقط درحدیک سرگرمی هستش که ادمهای بیکارمثل شماهابشینن جنگ اعصاب درست کنیدواسه خودتون
  • IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    1 0
    این رو ببرید تو باغ وحش
  • م.فتاحی.خ.ع.نیشابور IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    دست تو مماقت نکن بده..بعدمیگن ننش تربیت نکرده..ازدماقش درمیاره میخوره..دخمله بد خدایا رحم کن به ملت ازدست اینا
  • IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    4 0
    این کوتوله زمانی می تواند نتیجه زحمات سردار سلیمانی عزیز را درک کند که به دست داعشی ها بیفتد و بین آنان دست به دست شود
    • IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      3 0
      دروووود
  • S IR ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 1
    حالا چرا یک عکس از خانم هاشمی گذاشتی که یه نوع توهین به انسانیت محسوب میشه .مثلاً خوبه یکی هم از تو یه عکس بزاره که بهت توهین بشه
  • میرزایی IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    3 0
    من نمی‌دونم چطور به وطن فروش اینقدر بها میدن اینو باید دربارش چیزی نگی پرو میشه
  • جانم فدای رهبر IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    چراپیام منو توی سایت نیاوردید؟گلچین میکنید اونجا؟ یا ده بیست سی چهل؟
  • محمد از تبریز IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    بازبان بی زبانی اضمحلال اصوگرایان را آرزوست چراکه به پدرش پایه انقلاب ظلم شده؟
  • IR ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    1 0
    تقریبا بر هیچ کس پوشیده نیست حیف و میل های خاندان هاشمی از بیت امال ولی اینا اینقدر پررو هستن که فشار برملا را برای اثبات ایدئولوژی خود ترجیح می دهند
  • پرهامم IR ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    6 0
    اگر ضد شعدری مانند فائزه هاشمی نباشد ارزش شعور در برای ما معلوم نمیشود
  • ابراههیم IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 1
    کاش تکه کلام وحدت کلمه امام را بخاطر بیاوریم
  • IR ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    1 0
    این هم یکی مثل هاشمی
  • Javad GB ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    پدر ... بهترین اصطلاح است برای این مرفهین بی درد
  • IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    1 0
    این هم یکی مثل هاشمی
  • الخلج IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    1 1
    اگر کوتاه آمدن خوب است چرا پدر مرحوم تان بر طبل جنگ می کوبید چهار سال جنگ بی هوده و اینهمه شهید
  • طاهزاده IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    1 0
    پس چی فکر کردین این خانواده در ۸۸با پولهای دانشگاه آزاد وبا شازژکردن میر حسین کشور را تا لبه پرتگاه بردند منافقین وطنی ویا دشمنان داخلی یا مواجب بگیران امپریالیسم
  • منصور IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    واقعا متاسفم که توکشورهیچکس نمیتونه نقد یامخالفتی کنه یااگه حرفی مثل الان تو این خبر بزنه چاپ نمیشه بلخره هرکسی نقدی دارهحالا خوب یا بد هرکسی میتونه برداشتی داشته باشه تاکشورما اینطورباشه وبگیم همه خوبن وهمه کارها درستن به حایی نخاهیم رسید خاهشا حرف وانتقاد های مردم چاپ کنید همه خوبن همه عالی هرکسی سر جای خودش هست میشه همین حرفم سر این سخن هاشمی نیست فقط میبینم که هیچکس انتقاد پذیرنیست واگرکسب حرفی بزنه یا انتقادی باشه فقط بایدجواب وسخنان تند عده ای رابشنوه یعنی فقط سخنان وحرفهای عده ای چاپ میشه
  • ابوالمعصومی IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    1 0
    فائزه یک خائن هست به نظرم باید محاکمه شود،
  • علی IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    1 0
    اگر پدرش نون حلال بهش میداد....
  • رضا زارع IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    1 0
    بابا تو دیگه کی هستی، نمیدونستم ترامپ هوادار محجبه هم داره، اونم در حد دختر سردار سازندگی. عاقبت زبونش سر درونش رو انداخت بیرون. خدایا شکرت.
  • کارگر قانع IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    1 0
    مهره سوخته م حرفش مهم نیست.ترامپ ما را ازخواب خرگوشی وشعار همه چیز خودمان داریم بیدارکرد تاتلاش کنیم وبطور واقعی وابستگی را قطع کنیم والبته دست خیلی ازدزدها رو شد وگرفتارشدن.پس هربدی یک خوبی هم دارد
  • IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    3 0
    اینهاامثال همین خانم فائزه هاشمیها از نوادگان اقاخان نوری هستندکه نوکرانگلیس بودوغربزده که امیرکبیر را اول عزل کردندوسپس کشتند.
  • مفتخری IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    8 0
    فائز ه فتنه گر است حیف آن چادر که بر سر این افریته قرارداد بهتر مثل سایر زنان فتنه گر او نیز به غرب پناهنده شود تا بتواند راحت برهنه شود
  • IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    1 0
    کل کامنتها رو خوندم...مردم نه از نظام و انقلاب متنفر هستند نه از کسانی که خالصانه و مخلصانه برای مردم زحمت کشیدند و رفتند و چه کسانی که در این مسیر تلاش میکنند و خواهند رفت.مردم عزیز کشور ایران اسلامی و بزرگ انسانها و عاطفه مند ترین و با غیرت ترین مردم روی زمین تنها و تنها از خیانت به آن چیزی که حق شان هست چه از مادیات چه از معنویات و چه ارزشهای این مملکت ناراضی هستند و امثال این خانم آب در هاون می کوبند چون فطرت پاک کسی را نمیتوان به یغما برد و مردم پاک و نجیب ایران نه تنها به این انقلاب بلکه به هر دوره ای و به هرکسی که برای این مملکت خدمت کرده دعا وفا دار بوده و عاطفه ها خرج کرده اند و مضیقه ها را به جان خریدند هرچند که حق این ملت بزرگ بیش از این حرفها و نوشته هاست و نظرات هست که باید در سرتاسر وجودشان موج بزنه...مطمئنا روزی خواهد رسید که حقشان را از دنیا و روزگار خواهند گرفت....ملت امام حسین زیر بار هیچ ظلم و زوری نخواهد رفت و امثال این نا اهلان ایرانی بدانند که مردم ما اهل ایرانند و هرکس که اهل کسی و یا جایی یا جمعیتی نباشد ترد خواهد شد همانطور که خداوند به حضرت نوح علیه السلام فرمود پسر تو اهل تو نیست و غرق شد....پاینده باد ایران و ایرانی اهل ایران با هر نژادی و مذهبی
  • دوست علی عجولی IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    1 0
    کسی که در کاخ شاه بزرگ شده باشد بیشتر ازاین نیست
  • IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    1 0
    آره شکم پر خبر از شکم سیر نداره.
  • IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    1 0
    خیلی بیجا میکردباتو وامثال تو که همتون برصد خون شهدا موضع وارید چون ازبرگت این نظام بارتان رابسته اید
  • Zahra IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    3 0
    یه گوشه از جیبش خالیه میخواد با دزدی بیشتر پرش کنه. هر چی ما میکشیم از دولت اینا بوده و هست. مرگ بر ضد ولایت فقیه...
  • عباس IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    1 0
    خانم هاشمی به شما میگویم که وطن پرستی چیز خوبیه.اینقدر بیشرف نباش.البته ماهیت خودتونو به مردم نشان دادید.حالا به محسنتون بگو زیاد همش نزنه.دیگه حنای امثال شما برای ما رنگی نداره.بستن شمشیر از رو دیگه فایده نداره.
  • IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    ای کاش یه کم سیاست بابات رو داشتی /
  • IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    1 0
    س خانم هاشمی اینجا ایران است شما الان باید پیش ترامپ باشید اینجا چه کار می کنی
  • IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    3 0
    نون حرام خورده بیشتر ازش انتظار نیست
  • S IR ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    3 0
    به فرموده امام حسین علیه السلام، وقتی شکم آدم با حرام پر بشه دیگه حرف حق تو سرش نمیره ، برای این افریته متاسفم
    • بیرانوند IR ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      1 0
      بله فرمایشت درسته خانم جناب عالی دوست نداری تحریمها برداشته بشه / حساب شخصی شما وامسال شمات که با این تحریمها ده برابر شده ،بایدم از برداشته شدن تحریمها راضی نباشین .
  • محمد IR ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    3 0
    انشاالله مردم یروزی چنان به رشد آگاهی برسند که دیگه اشخاصی مثل این و امثال این جرات حرف زدن نداشته باشند....
  • ایرانی IR ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    تمام حرف های ایشان درست است، به شرطی که ایرانی نباشه
  • اسحاق IR ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    4 0
    از نگاش معلوم دنبال یچی دیگه .....
  • سیاوش IR ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    1 0
    این که با بهایی ها رابطه دار چه توقع ای داریم شلوار جین پوشیده میخواد بره اونور آب روسری شو بردار
  • IR ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    1 0
    فائزه آمریکایی
  • IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    2 0
    این خائن وطن فروش باید محاکمه بشه چرا قوه قضائیه به این گستاخ کاری نداره
  • علی ابن قاسم IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    1 0
    دختر آدم بزرگی هستی ولی حیف خیلی.......هستی مرگ بر آمریکا والسلام.
  • حسین IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    2 0
    عقده تمام سلول هاش رو گرفته
  • مسعود ابوالقاسمی FR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    چند دفعه روی خبرهای شما نظرمو گذاشتم ولی هیچ وقت منتشرشون نکردین. از کامنتهایی که زیر خبرهاتون میذارین هم معلومه فقط هر پیامی که براتون به به و چه چه میکنه رو پخش می کنید. ولی من بازهم نظرمو میدم. اگر چه هاشمی رفسنجانی هم مثل خیلی از کسانی که الان هم در قدرتند یا نیستند، بخاطر عملکردش باید به تاریخ و ملت و افکارعمومی پاسخ بده ولی من هم با نظر این خانم موافقم و ایشون الان داره حرفهای درستی میزنه
  • IR ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    مازوخیسم
  • بی نام IR ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    1 0
    با سلام خدمت دوستان، فائزه کجاش بزرگه، ما که از او و خانواده محترمشان اصلا خیری ندیدیم
  • مرادی IR ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    5 0
    خاک بر سرت
  • IR ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    5 0
    وطن فروشی تو روز روشن!
    • الهام IR ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      3 1
      مطمئنم باش که ایران سیاستش رو هم عوض کنه آمریکا هم روشش رو برای زمین زدن ایران عوض میکنه
    • امیرعلی سربازولایت IR ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      3 0
      بصیرت را ازآمریکایادبگیریدترامپ زد به خاکی ، وزرا ومشاورانش استعفا دادند وتنها شد و طرفدارانش را محکوم کردوسال ۸۸خواص ما اعلام برائت نکردندوبعداز ۱۱سال این هنوز خوابه و...
    • علی IR ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      2 0
      این هم بک وطن فروشه مانندتمام اقازادهها
    • حسین IR ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      0 15
      آفرین به این شیر زن مردهاشون که جرات نداشتن این حرفهارو بزنن اما این زن بدون ترس از این تندروهای آدم کش حرفش رو زد درود به شرفت فائزه هاشمی بمب اتم و هسته ای و محور مقاومت و میخام چی کار وقتی نون واسه خوردن نداریم
  • IR ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    1 0
    ترامپ نامرد از روی نامردی سردار دلها سلیمانی شهید کرد و این خون شهید سلیمانی بود که گریبان ترامپ گرفته فکر می کنم حالش خوب نبوده که چنین حرف های زده
  • عاشق ولایت فقیه IR ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    متاسفم برای چنین افرادی که به کشورشون خیانت میکنند و شکست کشورشون باعث خوشحالی اوناست
  • IR ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 9
    حرف حق جواب نداره .درود بر شیر زن ایرانی
  • IR ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    1 1
    اگر رحمت الا. هاشمی بود با مشت میزد تو دهن فاعزه که دیگه از این غلت ها. نکنه
  • ناشناس IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 9
    چرا دلگیرید از فائزه او حرف بسیاری از مردم عادی را زده
  • IR ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    1 0
    بر خودت و بر روح پدر که ای مثل شما را ...
    • گرشاسب DE ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      2 0
      برادرش جوابشو داده سیاست این بی ظرفیت بر وطن فروشی است
  • علیرضا آزادی IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    4 0
    یه جای کار خیلی مشکل داشته آقازاده شده کاسه داغ تر از آش دشمن تر از دشمن خب البته میگن گیاه روی ریشه می روید ... انصافا دختر حامیان و بانیان فتنه هستش و فتنه گری توی ذاتشه
  • IR ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    3 0
    حیف از وقت که با چرندیات این زن هدر میره ولی برای عبرت گرفتن شنیدن حرفاش خوبه چون بیشتر رذالت درونش رو نشون میده . جیغ های بنفش اینا از سر عقدس
  • IR ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    1 0
    واقعا این دختر و برادرش رو هر چی خائن ه سفید کردن
  • علی IR ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    5 0
    کلا خاندان مریضی هستند
  • حمید IR ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    8 0
    خاندانه هاشمی هم مثل ترامپ به زباله دان تاریخ سپرده خواهند شد و تاریخ درباره خیانت آنها به کشور قضاوت خواهند کرد
  • IR ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    3 0
    خدا هدایتمون کنه اگه این حرف رو زده باشد کم لطفی به ملت ایران و کشورشده
  • علی IR ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    با این جور حر فها و ادا ها هیچی عوض نمیشه نمی تونید توجه مردم رو به خودت جلب کنی شما دیگه مردید
  • IR ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    8 0
    باسلام این را به داعش باید داد ده دلار بفرشند هرچند پس می دهند تا آدم بشود
  • IR ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 11
    ما باید یاد بگیریم به دنیا احترام بگذاریم تا به ما احترام بگذارند
    • IR ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      3 0
      برو یاد بگیر
    • شریفی IR ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      4 0
      جای تاسف داره از ترامپ قمارباز که خودآمریکایی ها یه جوری برداشتنش حمایت کرد
  • احسانی IR ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    4 0
    وقتی سردمدارآن فتنه 88 را که مسبب قتل دهها نفر هستند با کمترین مجازات آزاد کنند طبیعی اینگونه لجن پراکنی می کنند. خداوند ظالمین به این ملت و چپاول گران منابع کشور را از مرده و زنده لعنت کند .
  • ملت IR ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    2 0
    واقعا دختری ناخلف ترو موجودی خبیث تر از او پیدا نمیشود.
  • IR ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    3 0
    بی بصیرتی وحرکت فکری خانم فا زه هاشمی همه چیز را درمورد دل به بیگانگان اثبات کرد که با عذر خواهی پا ک نمی شود
  • امید IR ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 4
    من حق به خانم هاشمی مردم چون هرجا میرم از بازار.تا کوچه آشنا تا غریبه واقعا ملت دیگه از دروغ وعده دادن مسولین بی کفایت خسته شدن فقیرها فقیر تر شدن و ثروتمندان ثروتمندتر
  • جعفر DE ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    2 0
    ای مردم از مکافات عمل غافل نشو گندم از گندم بروید جو ز جو
  • IR ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    2 0
    فکر کنم دوباره یک چیزی زده اون هم مدل سنگینش.
  • IR ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    3 1
    اصلأدستگاه قضایی اینجورآدماروچرامحاکمه نمیکنه،اینهاروبایدازنطام تردکرد‌وحتی ازکشورانداخت بیرون،خائنین......
  • سیدمحمدمسعود IR ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    دوستان.برجام بی.برام. من.نمیتوانم.خیلی.مطالب.را.بنویسم.جبهه. کفرهوشیار.می.شود.اینها.پیروان.آمریکا.هستند.ازدرون. از درک ایمان مردم عاجزند.
  • IR ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    یعنی تو واقعا راضی بودی که هموطن هات تحت فشار تحریم ها قرار بگیرن؟؟ این اگه خیانت نیست پس چیه! فقط خدا میدونه که پشت پرده چه خیانت هایی که در این باره برخی نکردن وقتی انقدر جرات داری که علنا دم از خیانت میزنی . در ضمن تو کی هستی که در مورد سردار شهید ما حرف میزنی. اگه سردار سلیمانی نبود داعشی ها زنده زنده میخوردنت و اینجا نبودی که چرند بگی . این علنا داره از خیانت حرف میزنه یعنی هیشکی نیست جلو اینو بگیره؟ برو آشتو بپز خانم تو کی هستی که در مورد سردار سلیمانی نظر میدی
  • سیدمحمدمسعود IR ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    باز.یک.مطلب.را.خواندم.ناراحت.شدم.دوستان.ملت.ها.برای.شرف.خودشان.همه.کار.میکنند.مختص.ما.هم.نیست. مگر.در.مبارزه.با.شاه.کشته.ندادمی. مگر.درمبارزه.با.انگلیس.کشته.نشدیم.این.مبارزه.است.ولا.زندگی.با.بردگی.بی.معنا.است.موفق.باشید.یک.صدا.باشید.تا.دزدها.را.نابود.کنیم
  • داود حمزه IR ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    لقمه چه کارمیکنه
  • منصور IR ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    چه انتظاری دارید ...امان از لقمه ....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس