کد خبر 1172502
تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۹
ده‌ها پلیس ساختمان کنگره به کرونا مبتلا شدند

رییس اتحادیه افسران پلیس کنگره آمریکا روز یکشنبه اعلام کرد که نزدیک به ۴۰ تن از نیروهای پلیس پس از هجوم حامیان تندرو ترامپ به کنگره به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

به گزارش مشرق، "گاس پاپاتاناسیو" به روزنامه واشنگتن پست گفت: بیشتر افراد مبتلا شده به بیماری کووید ۱۹ میان افسران و سرپرستان هستند.

پاپاتاناسیو در مورد هجوم به ساختمان کنگره افزود: در این حادثه همه در کنار حضور داشتند و زمانی که ما از گاز فلفل استفاده کردیم همه به سرفه افتادند و ترشحات گلوله همه جا را فرا گرفته بود.

ابتلای افسران کنگره به بیماری کووید ۱۹ در حالی منتشر می‌شود که پیش از این خبرگزاری رویترز از مثبت‌ شدن آزمایش کرونای صدها نفر از اعضای گارد ملی آمریکا در مراسم تحلیف جو بایدن خبر داد.

یک مقام دولت آمریکا که نخواست نامش فاش شود، افزود: تعداد نیروهای گارد ملی که آزمایش کرونای آنها مثبت شده ممکن است در روزهای آینده بیشتر شود. زیرا به گفته وی این میزان تنها بخش کوچکی از ۲۵ هزار سربازی است که در چند روز گذشته در واشنگتن مستقر شده‌اند.

در پی یورش ۶ ژانویه (۱۷ دی) حامیان «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری پیشین آمریکا به ساختمان کنگره، دولت ایالات متحده اقدامات امنیتی بی سابقه‌ای از جمله نصب سیم خاردار و گشت بازرسی در این شهر اعمال کرد. 

گارد ملی در بیانیه ای اعلام کرده است که در خصوص موارد مبتلا به ویروس کرونا صحبتی نمی‌کند، اما پرسنل طبق دستورالعمل های مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) اقدامات پیشگیرانه را انجام می‌دهند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    0 0
    برای این جنایتکارهای ادم کش ک ملیون هانفرتاحالاکشتن این بیماری اندک کمه.. بایدطاعون یاسیاه زخم. قدیمی بیافته داخلشون وداروشونم جواب نده تقاص جنایتهاشون بالاخره روزی بایدبدن. من پیش بینیم. اینه ک کره شمالی تلفات بسیاری ازاین امریکاخواهدگرفت کی وچه موقع زمان مشخص میکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس