کد خبر 1176204
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۴

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس درباره رد کلیات بودجه در توییتر نوشت: متأسفانه دولت علیرغم تعاملات مجلس، اراده‌ای برای اجرای بودجۀ اصلاح‌شدۀ ضد رانت و تبعیض نداشت.

تنها راه پیش روی نمایندگان برای هدایت دولت به سمت اصلاح لایحۀ تورم‌زا و رانتی، رد کلیات بودجه بود. امیدواریم دولت با استفاده از راهکارهای تخصصی کمیسیون تلفیق، لایحۀ اصلاح‌شده ارائه کند.

توضیح قالیباف درباره علت رد کلیات بودجه ۱۴۰۰

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    6 11
    احسنت به مجلس انقلابی درود بر سردار قالیباف
  • حمید IR ۰۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
    0 0
    درود بر آقای قالیباف و مجلس انقلابی، بله جناب قالیباف کاملا درست می گویید و زدید تو خال، دولتی که به بهانه ی اینکه کشور ما در تحریم است و ما نمی توانیم نفتمان را صادر کنیم و فروش نفت ما روزانه به زیر یک میلیون بشکه و کمتر رسیده است و اگر هم صادر کنیم پولش رو نمی توانیم بیاوریم داخل، پس به همین دلیل در بازار منابع ارزی کم داریم و همین باعث بالارفتن قیمت دلار در بازار آزاد شده است و آن هم باعث افزایش قیمت اجناس شده است. حالا چطور شده که ادعای فروش دو و نیم میلیون بشکه در روز می کند و می تواند دلارهایش را هم انتقال دهد و وارد کشور کند، پس آقای روحانی و آقای نوبخت، تحریم ها چی شد، پس معلوم است که آن حرف هابی که در مورد نبودن منابع ارزی که آن را سبب بالا رفتن قیمت ها می دانستید دروغ بوده است.بالاخره هیچوقت آفتاب پشت ابر نمی ماند.از قوه ی محترم قضائیه خواهانم که به این موضوع ورود کنند و مسیله کمبود ارز ادعایی دولت در این چند ساله را که باعث فشار استخوان خورد کن بر قشر مستضعف جامعه شده است را رسیدگی کنند.
  • غلامعلی بارانی IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
    0 0
    احسنت به جناب آقای دکترقالی باف مردعمل ماقشربازنشستگان فقط دعاخیرش میکنیم
  • مجتبی IR ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
    0 0
    ایول

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس