واکنش‌ها به درگذشت علی انصاریان

درگذشت یکی دیگر از چهره‌های مطرح ورزش ایران بر اثر ویروس کرونا با واکنش‌های متعددی رو به رو بوده است.

به گزارش مشرق، علی انصاریان، مدافع اسبق تیم‌های استقلال و پرسپولیس تهران، امروز (چهارشنبه) بر اثر ابتلا به ویروس کرونا، در ۴۳ سالگی درگذشت. 

انصاریان که از هفته گذشته به دلیل درگیری با بیماری کووید-۱۹ در بیمارستان بستری شد از روز گذشته تحت درمان به همراه دستگاه تنفسی تهاجمی قرار گرفت و به کما رفته بود.

او وضعیت ناپایداری داشت و افت اکسیژن و همچنین درگیری صد درصد ریه‌هایش با این ویروس در نهایت یکی از ستاره‌های اخیر فوتبال ایران را آسمانی کرد.

علی انصاریان

او به همراه مهرداد میناوند و به دلیل درگیری شدید ریه و ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری شد و در فاصله یک هفته، هر دو ستاره اسبق فوتبال ایران جان خود را از دست دادند.

درگذشت انصاریان همانند میناوند جامعه فوتبال و اهالی این رشته ورزشی را همانند مردم ایران داغدار کرد تا واکنش‌ها و بازتاب‌های گوناگونی در این مورد شکل بگیرد. واکنش‌ها به درگذشت انصاریان را در ادامه مشاهده می‌کنید:

20:15 - توییت جالب توجه عارف غلامی، مدافع استقلال تهران

01568889

20:10 - پیام تسلیت فدراسیون فوتبال

فوتبال ایران باز هم سوگوار شد

بازیکن ارزنده فوتبال کشورمان دارفانی را وداع گفت تا پس از فوت مهرداد میناوند فوتبال ایران در فقدان یک چهره ارزشمند دیگر سوگوار شود. علی انصاریان پس از تحمل دو هفته بیماری کرونا امروز در بیمارستان فرهیختگان تهران درگذشت. وی متولد 14 تیر 1356 بود و در تیم‌های فوتبال فجر شهید سپاسی، سایپا، پرسپولیس، استقلال، استیل آذین، استقلال اهواز، گسترش فولاد تبریز، شهرداری تبریز و شاهین بوشهر به فوتبال ایران خدمت کرد. فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران ضایعه درگذشت این بازیکن اسبق فوتبال ایران را به جامعه ورزش کشور و خانواده داغدار وی تسلیت می‌گوید.

20:02 - پست علی کریمی که از روز گذشته با حضور در بیمارستان فرهیختگان پیگیر وضعیت مرحوم انصاریان بود.

واکنش‌ها به درگذشت علی انصاریان

19:27 - پیام تسلیت باشگاه شهرخودرو مشهد

تمامی ارکان باشگاه و اعضای تیم شهرخودرو خراسان حالا در بهت فرو رفته اند و خود را در این ضایعه تلخ شریک غم مادر گرامی اش و خانواده او و دوستداران علی انصاریان می دانند. باشگاه فرهنگی ورزشی شهرخودرو خراسان ضمن عرض تسلیت مجدد به همه مردم ایران ،از خداوند بزرگ و منان طلب غفران و آمرزش روح آن مرحوم، و برای خانواده محترم و مادر داغدار علی انصاریان صبر و بردباری مسئلت می نماید.

photo_۲۰۲۱-۰۲-۰۳_۱۸-۳۳-۵۷

19:22 - ابوالقاسم‌پور: علی انصاریان در کنار پدرش به خاک سپرده می‌شود

بهنام ابوالقاسم پور، در زمان خروج از بیمارستان فرهیختگان اعلام کرد: قرار است علی فردا در قطعه‌ای کنار پدرش در بهشت زهرا به خاک سپرده شود. همچنین تعدادی از اهالی فوتبال برای انجام هماهنگی های لازم مراسم تشییع به منزل وی رفتند. مادر علی انصاریان هم دقایقی پیش از بیمارستان مرخص شد.

19:09 - استوری تسلیت سیدحسین حسینی از استقلال

666

19:02 - بیانیه خانواده انصاریان

در پی درگذشت علی انصاریان پیشکسوت محبوب و مطرح تیم فوتبال پرسپولیس و تیم ملی فوتبال کشورمان، خانواده این فوتبالیست فقید بیانیه‌ای صادر کردند. در این بیانیه ضمن تشکر از کلیه اهالی فوتبال، هنر و همه مردم قدرشناس کشورمان بابت دعا در روزهای اخیر برای بهبودی و شفای کامل علی انصاریان، از همه مردم درخواست می‌شود تا فردا در مراسم خاکسپاری این پیشکسوت فوتبال حضور پیدا نکنند. این درخواست خانواده علی انصاریان جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از شیوع ویروس کروناست. خانواده انصاریان از همه مردم درخواست کردند تا ضمن قرائت فاتحه برای این فوتبالیست فقید تازه درگذشته و به جهت جلوگیری از ازدحام در مراسم خاکسپاری فردا حضور پیدا نکنند تا بعداً اتفاق ناگواری رخ ندهد.

18:56 - علی کریمی: برادرم را از دست دادم

پس از اعلام درگذشت علی انصاریان، علی کریمی مسئولیت اطلاع رسانی این خبر را به مادر این مرحوم بر عهده گرفت. مادر انصاریان پس از مطلع شدن از مرگ فرزند خود دچار وخامت حال شد و بلافاصله وی را به اورژانس بیمارستان فرهیختگان منتقل کردند. پس از این اتفاق علی کریمی پشت نرده های بیمارستان آمد و ضمن تسلی دادن به مردم گفت من فردی را از دست دادم که مانند برادرم بود اما از شما می‌خواهم برای اینکه فرد دیگری به این ویروس مبتلا نشود محل را ترک کنید. در این میان علی کریمی به گلایه های برخی افراد نسبت به نحوه اطلاع رسانی گوش کرد. تجمع کنندگان پشت درهای بیمارستان فرهیختگان با شعار «خداحافظ علی انصاریان» به روح آن مرحوم ادای احترام کردند.

18:50 - پیام تسلیت مدیرعامل استقلال

احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال، در خصوص درگذشت علی انصاریان به سایت رسمی این باشگاه، گفت: عمیقا بابت درگذشت مرحوم انصاریان ناراحت هستم و به نوبه خود درگذشت ایشان را به جامعه ورزش و خانواده ایشان تسلیت می‌گویم.

18:46 - واکنش‌های هادی عقیلی، رحمان احمدی، عزت پورقاز، مصلح و نژادمهدی در پی درگذشت علی انصاریان

18:40پیام تسلیت باشگاه نساجی مازندران

انا لله و انا الیه راجعون

خبر تلخ و غم‌بار درگذشت پیشکسوت ارزنده فوتبال ایران زنده‌یاد علی انصاریان، جامعه ورزش را عزادار کرد.

ضمن عرض تسلیت به اهالی فوتبال و خانواده محترم انصاریان، از خدای رحمان، غفران الهی را برای این عزیز فقید مسئلت می‌نماییم.

و همچنین آرزوی صحت، سلامتی و طول عمر برای همه پیشکسوتان و افتخارآفرینان ورزش کشور داریم‌.

18:35 - علیرضا جهانبخش، ملی پوش ایرانی تیم برایتون انگلیس یکی دیگر از افراد سرشناسی است که از دایرکت‌های پرمهر مرحوم انصاریان پرده برداشت.

واکنش‌ها به درگذشت علی انصاریان

18:34 - پست اینستاگرامی فرهاد مجیدی: جمله‌ای برای تسکین پیدا نمی‌کنم

واکنش‌ها به درگذشت علی انصاریان

18:33 - شایان مصلح، بازیکن اسبق پرسپولیس درباره درگذشت انصاریان نوشت: چقدر گریه کردم با گریه های مادر علی انصاریان. خدایا هیچ مادری داغ فرزندشو نبینه. علی انصاریان از بچگی برای من نماد یه فوتبالیست بود که با جون و دلش برای تیماش بازی میکرد یادمه بچه بودیم بهش میگفتن سلطان بخیه فوتبال ایران انقدر که بدنش آسیب می دید توی فوتبال.

روحش شاد

18:24 - بهنام ابوالقاسم‌پور، پیشکسوت فوتبال و از نزدیکان مرحوم انصاریان در جمع افرادی که حوالی بیمارستان فرهیختگان تجمع کرده بودند حضور پیدا کرد و گفت: علی کریمی به سختی قبول کرد تا خبر فوت علی انصاریان را به مادرش بگوید. از مردم می‌خواهیم مقابل بیمارستان تجمع نکنند.جزئیات مراسم تشییع تا پایان امشب اطلاع رسانی خواهد شد.

18:23 - پیام تسلیت محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان

متن پیام تسلیت محمدرضا ساکت در رابطه با درگذشت علی انصاریان  پیشکسوت اسبق تیم ملی جمهوری اسلامی ایران به این شرح است:

و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انا لله و انا الیه راجعون

اینجانب به نمایندگی از باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان، درگذشت علی انصاریان پیشکسوت تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران را به خانواده آن مرحوم و جامعه فوتبال کشور تسلیت عرض می‌نمایم.

از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت، غفران الهی و برای بازماندگان علی الخصوص مادر ایشان صبر جمیل مسئلت می‌نمایم.

محمدرضا ساکت

پانزدهم بهمن‌ماه سال ۱۳۹۹

18:22تسلیت رییس دفتر رییس جمهوری در پی درگذشت علی انصاریان

محمود واعظی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: درگذشت علی انصاریان، فوتبالیست محبوب و ارزشمند کشورمان غم بزرگ دیگری را بر غم‌های این روزهای‌مان افزود. افسوس که تلاش‌های پزشکان و دعای میلیون‌ها هموطنی که لحظه به لحظه پیگیر سلامتی‌ او بودند، کارگر نیفتاد و تقدیر و مشیت الهی بر این قرار گرفت که راهی دیار باقی شود.

18:20 - گفته می‌شود مادر علی انصاریان بعد از شنیدن خبر فوت پسرش در اورژانس بیمارستان فرهیختگان بستری شد. 

واکنش علیرضا حقیقی

حقیقی

پیام تسلیت باشگاه پرسپولیس

در بخشی از پیام تسلیت باشگاه پرسپولیس آمده است:« این باشگاه در پیامی با اندوه و تاثر فراوان درگذشت پیشکسوت فوتبال ایران و پرسپولیس و هنرمند سینمای ایران را ناباورانه و از صمیم قلب به خانواده وی، به ویژه مادر بزرگوارش، خانواده بزرگ پرسپولیس، اهالی ورزش و فوتبال و جامعه هنر تسلیت می‌گوید. برای ما نیز باور این دو حادثه پیاپی بسیار سخت و دشوار است.»

پیام تسلیت باشگاه تراکتور تبریز

درگذشت جانکاه "علی انصاریان" بازیکن اسبق تیم ملی و گسترش فولاد تبریز را به خانواده انصاریان و جامعه ورزش کشورمان تسلیت عرض می‌نماییم. 

روحش شاد و یادش گرامی ‌باد

پیام تسلیت وریا غفوری، یحیی گل محمدی و خداداد عزیزی

IMG_20210203_174357_579

IMG_20210203_174429_716

IMG_20210203_174305_165

پیام تسلیت کمال کامیابی نیا، سیدمهدی رحمتی و وحید شمسایی

IMG_20210203_173218_868

سردار آزمون: خداحافظ بهترین من

سردار آزمون که برای سلامتی دوباره انصاریان ابراز امیدواری کرده بود در پستی اینستاگرامی درگذشت او را تسلیت گفت.

IMG_20210203_173138_893

پیام تسلیت وزیر ورزش و جوانان

در پیام تسلیت دکتر سلطانی‌فر برای پیشکسوت فوتبال آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الذین اذا اصابتهم مصیبه قالواانالله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت بازیکن ارزنده و محبوب فوتبال ایران، علی انصاریان موجب تأثر و تألم فراوان شد. ضایعه درگذشت این بازیکن سابق دو باشگاه استقلال، پرسپولیس و تیم ملی ایران برای بنده بسیار ناگوار و ناباورانه است. ضمن طلب مغفرت برای این ورزشکار مردمی و دوست‌داشتنی، امیدوارم روح بلندش مشمول رحمت واسعه الهی قرار گرفته و برای مادر گرامی ایشان، خانواده محترم و جامعه ورزش کشور صبر و شکیبایی مسئلت مینمایم. 

مسعود سلطانی فر

پیام اینستاگرامی علی دایی و علی پروین

واکنش‌ها به درگذشت علی انصاریان

IMG_20210203_171648_873

پیام تسلیت باشگاه فولاد

متاسفانه باخبر شدیم علی انصاریان بازیکن سابق تیم ملی ایران دارفانی را وداع گفت. باشگاه فرهنگی ورزشی فولادخوزستان این ضایعه ناگوار را به جامعه ورزش ایران و خانواده محترم انصاریان تسلیت عرض نموده و از خداوند سبحان برای آن مرحوم مغفور رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر و شکیبایی در این مصیبت طلب می‌کند.

پیام تسلیت باشگاه استقلال

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت علی انصاریان پیشکسوت فوتبال ایران که سابقه بازی با پیراهن استقلال را هم در کارنامه خود داشت را به جامعه ورزش، هواداران باشگاه استقلال و پرسپولیس و خانواده ایشان تسلیت می‌گوییم و برای آن مرحوم خواهان غفران الهی و برای بازماندگان صبر جزیل را از خداوند متعال خواهانیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 30
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 16
  • IR ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
    30 43
    خدا رحمتش کنه. ایشون هم مثل بقیه عزیزانی که بر اثر کرونا فوت کردند. دیگه اینقدر خبر و اطلاع رسانی لازم نیست. همه عزیزانی رو دارند که وقتی از دستشون می دن ناراحت و غمگین می شن.
    • مریم IR ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
      29 0
      بله ،مسلم همه عزیزانی دارن ولی وقتی یک مردازخودش دردوران زندگیش مرام ومردانگی به یادگار میزاره وقتی ازدنیا میره ،داغش بیشتر
    • مینا IR ۰۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
      16 10
      علی اسطوره تمام خوبیا بودعضو یه خانواده نبود دل خانواده بزرگ پرسپولیس شکسته میلونها پرسپولیسی عذادار شد
    • مبینا IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
      2 0
      عزیزم سال سنگینی بود برای همه سخت بود آقا انصاریان هم چهره محبوب با رفتنشون شوک وارد شد به همه خیلیا دارن میرن از پیشمون و اوضاع خیلی خیلی خرابه
    • SE ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
      0 0
      شماها چرا با همه فرق میکنین ؟ً! همین تفاوت طرز فکر شماهاست که منفورتون کرده .
  • DE ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
    38 27
    چرا یکی از افسادطلبها یا از اعضای پاکدست دولت یا یک ژن برتر یا فرزندان مظلوم وزرا سقط نمیشه؟ کرونا برای این عده نیست یعنی؟
    • دلم گرفته IR ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
      21 12
      دقیقا از وقتی کرونا اومده چشم باز کردیم فقط انسانهای خوب رفتن ساده پاک صادق
    • IR ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
      7 7
      واع خوب فوتبالیست بوده .چهره بوده.
    • IR ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
      11 1
      دقیقا سوال منم همینه.چراااااا؟
    • مریم IR ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
      14 1
      موافقم
    • ۶۶۶ GB ۰۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
      17 19
      چون خدا فقط زورش به دمای پاک سالم میرسه
    • DE ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
      23 3
      متاسفانه ما یاد نگرفتیم حتی با مرگ یک عزیزی ی تلنگری ب خودمون بزنیم ک گناه نکنیم شاید فردا نوبت ما باشه.. این بر گرفته از ایمان ضعیف ماست
    • مریم IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
      2 1
      خب خدا آدمایی رو که خیلی دوس داره زودتر میبره مانمیدونیم شاید اون دنیا بهتر از اینجاست که آدمای خوب همه اونجان
  • IR ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
    21 12
    خدا رحمتت کنه.خدا ان شاالله به حق امام زمان(عج) و اهل بیت علیه السلام به مادر بزرگوارت صبر بده.همیشه در قلب مردم ایران زنده خواهی ماند علی آقا.
  • استقلالی IR ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
    21 0
    علی انصاریان حتما خدا جای بهتری از این دنیا برایت در نظر گرفته روحت شاد
  • ایران IR ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
    10 0
    خدا همیشه گل ورچینه فقط به مادرش صبر بده
  • 1818578328 IR ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
    6 0
    علی رفتی ولی چرا روز مادر امیدوارم مادرت رو خداوند رو سفید و کنار بیبیه دو عالم مهشور و عاقبت بخیر کنه با رفتنت معنی مادر را یادمان دادی برای ماهم دعا کن
  • حسن IR ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
    5 0
    خدا بیامرزه
  • م.ز IR ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
    8 1
    خدا بیامرزدت خیلی باحال بودی
  • IR ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
    27 7
    درد وغم ازدست دادن عزیزان دراین ایام کرونا دردناک هست. اما خیلیهادراین طول یکسال مبتلابه کرونا وفوت کرده اند.ازفامیل ما۳نفر فوتی و۳نفرهم مبتلابودند.ولی اینقد به همه اطلاع رسانی نکردیم. احوال تمام کسانی که در کرونا عزیزشونو ازدست داده اند٬تعریفی ندارد. پس ارواح تمام رفتگان کرونایی شاد
  • IR ۰۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
    3 0
    خدا رحمت کنه همه رفتگان مخصوصا علی انصاری خندههای قشنگی داشت تو برنامه ها کاری می کرد مردم بخندن . روحش شاد
  • ناشناس IR ۰۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
    4 1
    واقعا دلمون شکست خدا رحمتش کنه
  • IR ۰۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
    3 0
    روحش‌شادویادش‌گرامیباد
  • IR ۰۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
    3 0
    واقا 2 سال همش انگار ا زاسمون عم میباره تسلیت به جامعه فوتبال و همه دوستداران
  • گمنام IR ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
    5 0
    روحش شاد
  • قاسم سلیمانی ام IR ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
    8 0
    روحش شاد
  • فائزه IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
    7 14
    توی همچین دنیایی مرسی که انقدمامان تومی پرستیدی اینویادخیلیادادی آنقد که به مادرت عشق ورزیدی خانوم فاطمه زهراروزولادتش توروتوآغوشش گرفت آسمانی شدنت مبارک❤
  • مهدیه IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
    3 0
    خدارحمتش کنه مرررررررررررد بود .....
  • منصور IR ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
    0 0
    روحش شاد
  • طرفدار باران کوثری از بهمن ۹۹ برای همیشه IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    0 0
    روحش شاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس