وریا غفوری سیدجلال حسینی

قطعا این موضوع که کاپیتان نماینده سرمربی درون تیم و زمین مسابقه است را بارها شنیده و دیده ایم ولی این موضوع در این مدت در دو تیم سرخابی دو فاز کاملا متفاوت داشته است.

سرویس ورزش مشرق – بروز پاره ای اتفاقات در دیدارهای اخیر استقلال که یکسر همه آنها وریا غفوری بوده است باعث شد تا با قیاس رفتارهای دو کاپیتان استقلال و پرسپولیس به تفاوت های فاحش این دو نفر در جمع و جور کردن حواشی تیم و البته بر هم زدن نظم و انضباط تیمی بپردازیم.

فرق کاپیتان سید جلال با کاپیتان وریا!/ توهین و لطمه بزرگ غفوری به تیم استقلال

*سید جلال حسینی؛ تیم جمع کن!

سید جلال حسینی در نیم فصل اول لیگ برتر بیستم در ۱۳ بازی (منهای یک دیدار عقب افتاده برگزار نشده) به مدت ۱۱۷۰ دقیقه در ترکیب پرسپولیس به میدان رفته که ۳ گل هم برای تیمش به ثمر رسانده است. یکی از ۳ گل پرسپولیس روبروی شهرخودرو(۰-۳) و دو گل ۳ امتیازی روبروی تراکتور و مس رفسنجان بخش فنی و اثرگذاری این مدافع میانی باسابقه پرسپولیس در این تیم است. علاوه بر این سید جلال حسینی همواره درون زمین پایان دهنده اغلب جنجال ها و آرام کننده بازیکنان جوان تیمش است که بعضا در لحظات هیجانی مسابقه از کوره در می روند.

این تنها بخشی از کاریست که سیدجلال حسینی در پرسپولیس انجام می دهد و بُعد دیگر اهمیت حضور این بازیکن در پرسپولیس وقتی به چشم می آید که او در تمرینات و روزهایی که تیم بازی ندارد چطور تیم را کنترل می کند. چطور مصاحبه بازیکنان درباره مشکلات مالی کنترل شده و روی حساب و کتاب انجام می شود. بازیکنان پرسپولیس برعکس بازیکنان استقلال خیلی بیشتر و با اغلب رسانه های ورزشی و غیرورزشی حرف می زنند ولی کسی علیه باشگاه یا در جهت تخریب کادر مدیریتی باشگاه حرفی به میان نمی آورد و اگر جایی لازم باشد خود حسینی است که درباره مسایل مالی یا معضلاتی از این دست حرف می زند. تیمی که به اذعان مدیرعاملش بازیکنان آن تا نیم فصل فقط ۲۰ درصد دریافتی داشته اند. او نه تنها تیم را با این قبیل رفتارها به حاشیه نمی برد بلکه حاشیه های اطراف تیم را سرکوب کرده و جوی مطلوب را برای کار کادر فنی ایجاد می کند.

فرق کاپیتان سید جلال با کاپیتان وریا!/ توهین و لطمه بزرگ غفوری به تیم استقلال

*وریا غفوری تیم بهم زن!

این اتفاقات در حالی در حوزه کاپیتانی تیم پرسپولیس رخ می دهد که در تیم استقلال وریا غفوری به عنوان سردمدار و پرچمدار اعتراض ها همواره رو به دوربین های تلویزیونی ایستاده و از یکی درخواست می کند دوربینش را خاموش کند و در گفت و گو با دوربینی دیگر از بی پولی، زمین بد، عدم رسیدگی به بازیکنان و مسایلی ریز و درشت حرف می زند و این اجازه را به سایر بازیکنان تیمش هم می دهد که در حرکتی خودجوش همگی در یک راستا و علیه باشگاه حرف بزنند. او که در نیم فصل اول در ۱۳ بازی به مدت ۱۱۳۶ دقیقه به میدان رفته ۴ گل هم زده که مهمترینش گل به نفت مسجد سلیمان بود که استقلال را از شکست نجات داد تا یک امتیاز بگیرد.

وریا غفوری درون زمین مسابقه نه تنها در حین بروز درگیری های هیجانی تیمش را آرام نمی کند بلکه بطور نمونه در مجادله با جوانی به نام امید نورافکن اینقدر با او درگیری های ریز و درشت ایجاد می کند که خود و تیمش را عصبی کرده و تمرکز همه را بر هم می ریزد. او در دیدار با نساجی توپ را به بیرون شوت کرد و کارت زرد گرفت و دقایقی بعد با دیدن تابلوی تعویض با بی حرمتی به بازوبند کاپیتانی که بر دستان منصور پورحیدری ها، ناصر حجازی ها و امثالهم بوده با لگد زدن دوباره به توپ و تابلوهای تبلیغاتی از سمت دیگر بیرون رفته و بدون هماهنگی با کادر سرپرستی راهی منزل می شود. با دیدن این وضعیت چه انتظاری می توان از عارف غلامی و سایر جوانترهای تیم داشت؟

فرق کاپیتان سید جلال با کاپیتان وریا!/ توهین و لطمه بزرگ غفوری به تیم استقلال

*دو کاپیتان کاملا متفاوت!

با کنار هم قرار دادن این مسایل که البته در وصف هر دو کاپیتان بیش از اینها می توان نوشت ولی در حوصله این مطلب نمی گنجد به سادگی می توان تفاوت وریا غفوری با سید جلال حسینی را فهمید.

یکی دغدغه تیمش را در سر دارد و به چیزی غیر از این فکر نمی کند، دیگری به جای تمرکز روی تیم و بازیهای حساسی که برای هواداران مغموم استقلال اهمیت بالایی دارند در حدفاصل مسابقات دنبال پست گذاشتن در اینستاگرام و اظهارنظر غیرتخصصی در هر موردی است تا برای شبکه های خارج از کشور خوراک جمع کند!

فرق کاپیتان سید جلال با کاپیتان وریا!/ توهین و لطمه بزرگ غفوری به تیم استقلال

*اینستاگرام یا فوتبال؟

قطعا سید جلال حسینی هم مانند سایر سلبریتی ها دغدغه مردم و هموطنانش را دارد ولی او به درستی می داند که به عنوان کاپیتان تیمی با ۳۰، ۴۰ میلیون هوادار هرگونه رفتاری خارج از محیط فوتبالی می تواند به کل تیمش لطمه وارد کند و این رفتار را در صفحات اینستاگرام اغلب بازیکنان پرسپولیس هم می توان دید، همانطور که بعضا شاهد بوده ایم بازیکنانی مانند محمد رشید مظاهری و امثالهم در استقلال با تأسی از کاپیتان شان به جای پرداختن به مسایل فوتبالی، در صفحات اینستاگرام شان خود را غمخوار مردم و دغدغه دار مسایل معیشت یا واکسن جلوه می دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 104
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 38
  • بنویسیم سید جلال بخوانیم سوپر من IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    71 27
    طبعا هر کسی وظیفه اش را بداند و آن را درست انجام بدهد بهتر و سر بلندتر است مثل سید جلال.نه مثل وریا غفوری که جای این که وظیفه ی خودشو (به حاشیه نرفتن تیم و جمع کردن آن برای موفقیت)درست انجام بده به مسئولین گیر میده. تو این مملکت هر کسی وظیفه اش رو درست انجام بده مشکلات حل میشه والا...!!!
    • IR ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
      6 18
      آقای غفوری باید به فکر فردای زندگی اش باشد یا نه.
    • IR ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
      12 20
      همه دارند از فضای مجازی برای پیشبرد اهداف شان استفاده می کنند آقای غفوری تنها نیست البته مقاومت آقای سیدجلال هم روزی تمام می شود.
    • IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
      4 5
      اینکه ایشان در موارد غیرتخصصی خودش اظهار فضل می‌کنه و البته اغلب هم حرفهای صد من یک غاز میزنه و از طرف دیگه وظایف تخصصی خودش در تیم رو انجام نمیده، یعنی به فکر فردای خودش هست؟؟؟ شاگرد خاتمی هستید. انتظار استدلال بهتر از این از شما نیست.
  • حمید IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    63 65
    خوب معلوم شد سایت شما توسط چه کسایی اداره میشه.وریا غفوری بد هستش چون حرف دل مردم رو میزنه وگرنه شما به خاطر مسائل فنی اونو نمی تونی خرابش کنی این وسط هم میای اونو با جلال حسینی مقایسه میکنی که فقط طرفدارای دوتا تیم و بیندازی به جون هم
    • IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
      49 14
      مردم همونهایی بودند برای شهادت نماد مقاومت و امنیت و اقتدار و قدرت و قدمت و اصالت و دین و ایمان ایران زمین در برابر مستکبران دنیا و پشتیبانی از مظلومان و ستمدیدگان فلسطین و لبنان و سوریه و عمق استراتژیک مرز پرگهر تا هزاران کیلومتر اطراف ان ده ها میلیونی جمع شدند و روز ها سیاه پوشیدند و سالها میگریند و هنور تصویر نورانی و ساده و مردمی و خاکی او را بر ماشین و منزل و مغازه حفظ کرده اند اما برا امثال وریا بعد ازحالاااااااا 120 سال 20 هزارجمع نخواهند شد و 2 ساعت از کار و زندگی خود نخواهند گذشت تا او را از پنت هاوس و ماشین ده ها میلیاردی اهدایی بیت المال تا خانه اخرت بدرقه کنند پسسسسسس پشت مردم خود را پنهان نکنید و نسخه اربابتان را به اسم انها غالب نفرمایید لطفا
    • رضا IR ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
      54 17
      این چه مردمی بودنیه که ۱۴ میلیارد از بیت المال میگیره و علیه بیت المال حرف میزنه؟
    • IR ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
      39 15
      آره خداییشم...... قوریا غم مردم رو می‌خوره!!!! حتما با اون قراردادش که رسوای عالم شد اما بازم از رو نمی‌رسد!!!!
    • IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
      27 7
      آخه اگه وریا ذره ای دلش برای مردم می سوخت هی زندگی لاکچری خودش رو به رخ مردم نمی کشید رسول خطیبی بود فکر کنم می گفت یه روز پشت ماشین میلیاردی خودش پشت چراغ قرمز توقف کرده بوده می بینه یه پسر رهگذر به پدر خودش میگه اگه عرضه داشتی همچین ماشینی می خریدی خود خطیبی میگه بعد اونروز فقط با خودروهای معمولی میاد بیرون تا کسی حسرت نداشته های خودش رو نخوره حالا وریا میاد خونه میلیاردی و ماشین لاکچری و ثروتهاش رو به رخ مردم میکشه و از اونور مثلا حرف از مردم میزنه و حتی بارها حرف های جدایی طلبانه هم در فضای مجازی زده
    • ف IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
      7 3
      مظلوم زیاد تو ایران هست. چشاتو باز کن.
    • IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
      23 2
      حمیدجان !! واقعاً فکر میکنی وریا با دریافت 14 میلیارد تومن در عرض دوسال فوتبالیست مردمیه ؟
    • IR ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
      2 9
      آقای غفوری با یک تیر دو نشان می زند بخاطر همین حساسیت ایجاد شده،
    • IR ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
      8 0
      منافقین کنار صدام با ایرانیان می جنگیدن می گفتن برای آزادی ایران می جنگیم.
    • IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
      8 2
      اولا ایشون وظیفه اش کاپیتانی تیم محبوب بنده است نه حرف زدن از طرف مردم!!! در حالی که با کاپیتانی پرحاشیه و افتضاح ایشون تیمی که اکثر نیم فصل در صدر جدول بود داره به رده سوم سقوط می‌کنه. در ثانی من به عنوان یکی از آحاد مردم یادم نمیاد به ایشون (که از حداقل های سواد و فهم هم تهی هست) وکالت داده باشم از طرف من حرف بزنه؟؟ چی میزنید با این طرز تفکر؟
  • رضا IR ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    6 24
    این که فشار رو مردمه تو تحریم که تو کوچه خیابان همه میزنند حالا یکی معرف تره یکی نیست ...دلیل محکمی بر اعتقاد به حرفش نیست چون خودش از همین بیت المال داره حقوق چند میلیاردی میگیره....آدم فوتبالی اگر هم میخواد سیاسی بشه خارج از بحث لباس آبی و قرمز خوب خیلی خوبه نه فقط تبلیغ برای تیمش ...تو عمل هم باید سیاسی باشه به همراه آحاد ملت..چه موافق چه مخالف
  • IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    40 15
    وریا غفوری در حد و اندازه استقلال نیست.
    • IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
      11 17
      ی4 تا کلمه هم از یک لنگی. هر چی بیشتر سوزش شما رو میبینیم بیشتر تو مسیرمون ثابت قدم میشیم
    • IR ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
      6 7
      آقای غفوری در حد و اندازه استقلال هست یا نیست فعلا می تواند مربی برکنار کند.
  • IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    43 18
    فقط سید جلال♡♡♡ خدا حفظش کنه واسمون وریا خیلی جوگیره معلوم نیس فازش چیه
  • سرور کیسه کشا IN ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    33 12
    عالی بود. ممنون از نویسنده
  • انسان IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    22 40
    وریا غفوری انسان با شرفی هست نباید تو این فوتبال کثیف وارد بشه . که اینطوری همه ضد شدن. دروود بر تو وریا
    • IR ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
      8 0
      آقای وریا خیلی خوب در فضای مجازی می تازی
    • IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
      3 2
      چی؟؟؟ فوتبال رو کسانی کثیف کردن که یواشکی و دور از چشم رسانه ها و مردم زد و بند میکنن و مبلغ قراردادشان را تغییر میدهند. ایشون خودش عامل کثیفی هست. اتفاقا اگر از فوتبال خارج بشه، فوتبال پاکتر میشه.
  • IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    35 8
    درود بر مردانگی سید جلال دوست داشتنی.
    • IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
      7 7
      کجا دیدی؟
  • IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    28 18
    من استقلالی هستم ولی از وریا غفوری دل خوشی ندارم ،ایشون بیشتر بهش میخوره بلندگوی یه عده اونطرف آبی باشه تا دلسوز مردم وگرنه ۸ میلیارد تومان برای یک فصل توپ شوت کردن اون هم از بیت المال اصلا قابل توجیه نیست.
  • جواد IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    9 24
    سید جلال همان هست که بخاطر پول بیشتر به هر تیمی رفته پس زیاد بزرگش نکنید الان هم ایکاش میشد دریافتی واقعی این رو بگن تا بفهمید چرا عاشق تیمش هست بعد هم که امسال کمتر ولی تا پارسال دوتا داور وسط بود وقتی سید جلال بازی میکرد وداور اصلی بیشتر ننخودی بود
    • پرسپولیس ایرانن IR ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
      9 0
      هیچکس بدون پول کارنمیکنه حالا یکی کم یکی زیادولی دغدغه مردم بامن فوتبالی نیست هرکس کارخودش انجام بده دوما سیدجلال ووریا هردوکاپیتان هستن وظیفه شان مشخصه نه می تونند درکارمربی دخالت کنن اگه مربی تشخیص داد ازاول بازی توترکیب نباشه نباید ازمربی ایراد بگیره این نشانه خصلت یه شخصه من بین وریا وسیدجلال سیدجلال را بهترمی دانم واقعا درزمین غیرازاینکه غیرتی بازی میکنه سکانداری تیم درزمینه
  • BE ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    17 12
    پیامتان رسید. مطیع و حرف گوش کنا بهترن!!
  • IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    7 14
    بعداز بابا مسعود بیا مقایسه کن .روزشمارپایان بابامسعود مرداد۱۴۰۰کمتراز۶ماه
  • IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    8 15
    فرقش در بابا مسعوده
    • IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
      8 3
      فرقش اینه که سرورتون سه میلیون دلار درآمدزایی کرده تو آسیا دستش تو جیب خودشه شما بدردنخورها آویزون دایی مسعود و ضرر ده هستید
    • IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
      10 5
      سه میلیون دلاری که فصلی 2 میلیون دلار برای 4 فصل فقط دادن به دلال کروات. بقیه بازیکنا بماند. باید ببینیم بقیه اینهمه پول رو از کجا اوردن فقط 8 میلیارد دلار دادن به دلال کروات و برادرش و بیقیه کادر فنی
  • کامبیز ملکاری IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    17 29
    وریا و سید هردو خوبند اما وریا یک سرو گردن بالاتره
    • IR ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
      6 2
      بلال مردمی هستش
  • IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    20 6
    اسطوره باشگاه پرسپولیس و ایران رو با بچه باشگاه استقلال که هنوز با پیراهن تیم استقلال رنگ سومی بهتر رو نچشیده مقایسه نکنید .
    • IR ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
      5 4
      اسطوره باشگاه پرسپولیس نه ایران
  • صادق IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    8 1
    غفوری علاوه بر یک بازیکن تیم به هم زنه
  • ابوالفضل IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    6 16
    زنده باد وریا غفوری
  • ایرانی IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    11 10
    با فرهنگ شمال وشمال غرب مانند حسینی و داش کریم باقری را با یه ادم معمولی مقیسه نکن
  • Amir IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    4 16
    وریا غفوری هرچقدر هم ک شما پشتش رو خالی کنید مردم پشتش ایستادن و ازش حمایت میکنم
    • IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
      9 2
      دقیقا جماعتی همچون وریا دنبال ساده لوحانی چون شمان. میلیارد میلیارد بابت فوتبال پول میگیرن و هیچ کار خاصی هم انجام نمیدن اما با چهارتا حرف جماعتی همچون شما رو همراهشون میکنن و در پستو به همتون و سادگیتون میخندن. ما هم استقلالی هستیم و واسمون فقط موفقیت استقلال مهمه . بازیکن باید فوتبالشو بازی کنه ، ولی متاسفانه بازیکنایه ایرانی بیشتر از تمرین تو اینستاگرامن. حالا شما جماعت هی پشتش باشید و هی استقلالو بدبخت تر کنید التماس تفکر
  • امیر IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    9 3
    بیش از صد بازی ملی سید جلال و دو سه بازی ملی وریا یاد مقایسه علی دایی و محمود فکری حدود پونزده سال پیش افتادم.
  • م IR ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    7 4
    چرا فکرمیکنید هرکسی حرف ازمشکلات مردمش رو بزنه ضدانقلاب است لابد همین مردم هم همه شون ضدانقلاب هستند میدونیدچرا امثال وریا این مشکلات رو میگویند؟؟ چون امثال شما ها که وظیفه تون شده به به و چه چه گفتن. پس شما ها وظیفه تون رو به درستی انجام بدید دیگه سایر مردم به حرفه شما وارد نمیشن .البته فکرنکنم شهامت چاپ این متن رو داشته باشید
  • IR ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    6 0
    من استقلالی ام و با اینکه فکر میکنم که غفوری شاید بازیکن خوبی باشه اما لایق کاپیتانی استقلال نیست. زمانی نکونام و رحمتی و آندو و حیدری و ابراهیمی و... کاپیتان استقلال بودن الانم ایشون. استقلال نیاز به بازیکن داره نه هوچی. کاش جای میلیچ ، غفوری قهر میکرد میرفت.
  • IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    7 0
    فرق تیم با غیرتیم توی همین چیزاس!!!!!!!!!!!
  • علی IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    2 1
    کاری به وریا ندارم
  • عشق IR ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    7 0
    پرسپولیس سکو پرتابه نه مثل استقلال تله انفجاری علی کریمی یادتون هست بماند تارمی چطور پرسپولیس سرورتونه
    • IR ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
      3 6
      میگم ارسلان و قایدی بیاد ها
    • دوچرخه سواران شیش چرخ IR ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
      6 2
      خیلییییی خوشحالم که کیسه کشان حسود و راپورتچی اعراب به این روز افتاده عاقبت حسود وشیاطین همینه به جای این که به فکر پیشرفت و رقابت مردانه باشند دائم شیطنت و بابا بابا و وزیر وزیر میکنند بکشید این زهر و که حاصل کارهای بد خودتان هست
    • شیش تایی های لنگ و عبده IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
      1 1
      ما کجا حسودیم حسود شما جام ندیده های بی هویتین خجالت بکشین که تیم داغون شدتون با بابا مسعودتون میبره واسه ما اعراب معراب نکنین خودتون هم قطری هستین موسس شما قاتل پهلوان تختیه حالا هم میای از اصالت میگی لنگی
  • Mohammad IR ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    1 6
    وریا حذف نشدنی است
  • مرتضی IR ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    5 1
    این رو زیاد آدم حسابش نکنین
  • IR ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    2 2
    گفتن اینکه مردم تحت فشارن میشه نظر غیر کارشناسی؟کارشناس میخواد گفتن این؟
    • امیر IR ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
      0 0
      مرد مومن ، ساده نباش کسی که ۸ میلیارد واسه یه فصل پول گرفته چجوری میتونه از مشکلات مردم حرف بزنه ؟ وقتی یه نفر مشکلات مردم رو نداره چه درکی داره از این قضیه که اونو فریاد بزنه ؟ اون اگه به فکر مردم بود خونه و ماشین لاکچریشو به مردم پوز نمیداد اونهم در این شرایط سخت اقتصادی که اکثر مردم باهاش درگیر هستند، آخه حرف و عمل باید یکی باشه یا نه؟ اینکه عمل ،شرقو میزنه و حرف ،غرب رو میزنه یعنی اینکه از این حرفها جز برای کسب منافع شخصی هدف دیگری نداره ،یه ذره فکر کن اونوقت متوجه میشوی که این ننه من غریبم بازی ها واسه چی هستش! التماس ذره ای تفکر و تعقل !!!
  • میثم IR ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    5 0
    آقایان استقلال، شما دغدغه تیم را داشته باشید . وبازی تان را انجام دهید. بقیه مسائل به افرادش مربوط است.
  • کیسه کشون IR ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    6 0
    این یارو بیشتر یه دلقکه تا کاپیتان!اصلا نباید جایی که اسم سید جلال هست درکنارش اسم هر ننه قمری رو اورد‌.همینطور درجایی که اسم با اصالت پرسپولیس میاد نباید اسم عثدقلال رو اورد. بین ماه من تا ماه گردون تفاوت از زمین تا اسمان است!!!
  • میثم IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    6 0
    مشکل استقلال کاپیتان ش است. واقعا حیف از بازوبندی که بر بازوی وریا بسته می شود. وقتی بازوبند به یک بی لیاقت داده می شود نباید انتظار موفقیت داشت. کاپیتان یعنی سنگ صبور تیم. نه خودش عامل تشنج و اعتراض باشد. بنظر می رسد تا این آدم در تیم هست استقلال همین است. و چه بسا وضع بد تر هم شود.
  • محسن IR ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    7 0
    کنارهم گذاشتن این دو اسم قیاس مع الفارق است . تفاوت از زمین تا آسمان است .
  • محسن IR ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    6 11
    چرا بدتون از وریا میاد ؟ چون حقاقیت جامعه رو میگه !! مثل سید جلال دست به سینه باشه خوبه ؟؟ مردم همه قدرت تحلیل ندارند !! و فقط شما درست تحلیل میکنید !
  • IR ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    6 5
    ای آدمی که داری کاپیتان تیم پرسپولیس را با کاپیتان تیم استقلال مقایسه می کنی. سید جلال حسینی بیش از صد بازی ملی دارد و غفوری دریغ از یک بازی ملی درثانی استقلال از بی کفایتی سرمربی و بی کسی غفوری را کرده کاپیتان والا او را چه به کاپیتانی دریغ از یک جو غیرت.
  • سید IR ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    1 3
    واقعا یه فوتبالیست چرا باید به جای اینکه فکرو ذهنش رو تیمش باشه بخواد از مردم حمایت کنه این چه جور مقایسه کردنه تیم شما شخصیت نداره برادر کجای کاری
  • IR ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    3 7
    کاک وریا عشق است
  • عبدالله IR ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    6 2
    غفوری خیلی بی ادبه.تو هر چیزی هم که تخصص و اطلاعاتی نداره دخالت میکنه.همچی اشخاصی رو اصلا نباید به تیم دعوت کنن.کسی که بر تلاف آرمانهای شهدا وراجی میکنه.
  • ناشناس IR ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    11 0
    دو کاپیتان متفاوت احسنت به این تیتر به این نویسنده، خدا قوت.
  • IR ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    1 4
    با اینکه پرسپولیسی هستم ولی از این تحلیل خیلی ناراحت شدم.... اگر به غفوری نقدی دارید بدون قیاس با کسی نقدش کنید که تاثیر بیشتری خواهد داشت
    • ناشناس IR ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
      0 1
      آقای وریا غفوری مسلط به قواعد سیاسی است، بخاطر همین با بازی متوسط توانسته قراردادش را چند برابر و تمدید کند.
  • عباس IR ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    1 0
    گور پدر فوتبال که بودجه مردم مستضعف صرف این مزخرفات میشه.دلالان و.‌‌.‌جیبشون پر میشه و سفره ضعفا کمرگتر و جوانان ساده لوحی که برای تیمها زنده باد ومرده باد میکنند.سردر اون فوتبال رو باید نجاست ریخت که بیت المال رو که سهم میلیون ها انسان کم بضاعت رو به این ها تقدیم میکنه.چه استقلالی باشن چه پرسپولیسی و هر تیم دیگه.اکثرهم لا یفقهون...
  • سجاد عبدالهی IR ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    5 2
    احسنت با این گزارشتون.واقعا عالی بود اینجا فرق بین کاپیتان با تعصب واقعی و کاپیتان قلابی معلوم میشه.احسنت خسته نباشید.
  • IR ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    1 0
    من یک پرسپولیسی هستم ولی وریامرد مرد
  • IR ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    2 3
    وریا عالیه با این حرفام چیزی ازش کم نمیشه دمش گرم مرده . قابل مقایسه با هیچ بازیکن ایرانی هم نیست.
  • پریسا IR ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    1 3
    اهایی لنگی که این گزارش رو نوشتی غفوری واقعیت ها رو میگه مث کاپیتان شما دورو نیست
  • احمدی IR ۰۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    1 1
    کلی صحبت غیر فنی وجانبدارانه شنیدیم ولی اصل قضیه اقای کاتب برمیگرده به اینکه اونا پرسپولیسن یعنی نود درصد فدراسیون وکسان دیگر حامی اونا هستند بهترین هزینه براشون میشه بهترین مدیریت وبازیکنا رو میگیرن ولی تو اسیا هیچی نمیشن اونطرف استقلال همه بر علیه اون هستند ولی بازم غیرت دارن وهر امتیازشون چند برابر دیگران ارزش داره استقلال نه مدیر دلسوخته ای داره نه بودجه داره وادمهای خودنما وخودخواه وبدون دانش فوتبال رو بالای سر خودش میبینه
  • شهرام IR ۰۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    0 1
    غفوری باتر از حسینی است
  • عیسی حسنی IR ۰۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    1 1
    متاسفانه اونقدر مغرضانه صحبت کردید که کاپیتان محبوب دلها را با بچه غرغرویی وزیر که هیچی از خودش ندارد دارید مقایسه می کنید از این قیاس شما خلق به گریه انگشت به دهان می ماند
  • IR ۰۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    1 0
    یه تازه به دوران رسیده بی ریشه و بی اصالته
  • IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    3 1
    انصافا وریا درست گفته. شما زورتون میاد حرف حق را بشنوید. شما همیشه اناالحق هستید.
  • وسیم IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    1 0
    بیشتر متن ها رو خوندم و به این نتیجه رسیدم که شما فقط دارید حاشیه رو بزرگتر میکنید و مردم رو میندازید به جون هم چیزی بیشتر از این نیست
  • مسعود IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    0 0
    این افراد به خاطر مشکل سیستماتیک کشور اینطور بزرگ شده و مثل قورباغه قور قور میکنند.این افراد باید بدونن که اگر در مورد شهدا و نظام واصول کلی نظام بخوان حرف بزنن از عامه مردم تو دهنی میخورن چون عامه مردم هم یک خط قرمز هایی دارند.بدبخت آخه تو رو چه به اظهار نظر سیاسی آخه تو اصلا دیپلم هم معلوم نیست داشته باشی .
  • IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    0 0
    ووریا به درد کاپیتانی تیم نمی خورد
  • محمد IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    0 0
    کاپیتان دایی باقری مرحوم حجازی بودن نه این.کاش یک هزارم قردادهای ایناروبه ندارهای مملکت بشن چی میشودازاین خوبتر
  • RO ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    1 0
    بهترین وریا
  • سحراحمدی IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    3 1
    خفه شوتاحالاکدوم کاپیتانی مقل وریاغفوری صادقانه خدمت کرده؟!!چون حرف دل مردمومیزنه به ضایقتون خوش نمیاد؟الان اگه اونم مثل بعضیادستش با خودتون توکاره بودکه ازش تعریف تمجیدمیکردید ...!!!
  • علیرضا IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    2 1
    آقا این همه وریا کار خوب انجام میده برای تیم جون میده حالا یه بار اینکار کرده شده تیم به هم زن اگه حسینی هم پول نمی گرفت زمین خوب برا تمرین نداشت اونم از این کا ها می‌کرد برو جمع کن خودتو با این خبرای چرت و پرت
  • Ashkan695 IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    2 2
    درود بر وریا غفوری
  • افشیت IR ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    2 1
    دیگه دستت رو شده، وریا غفوری
  • نفس IR ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    2 0
    واقعا که از یه بازیکن خوب این انتظار ها نمیره خوب...در حد استقلال حرف زده دیگه فقط پرسپلیس سرور استقلال
  • تاج IR ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    0 4
    به هیچ وجه نمیشه آقای غفوری رو با جلال حسینی مقایسه کرد بخاطر اینکه جلال حسینی یه آدم پاچه خوار و خودشیرین هست.ولی آقای غفوری حرف دل مردم رو میزنن ایشون یه انسان اجتماعی هستند و برای مردم عادی هم ارزش و احترام قائل هستند.
  • فرشاد IR ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    2 0
    خدا نکند سید ما که وطن پرست و طرفدار ایران واحد است با وریا که وطن فروش و طرفدار گروهک جدایی طلب و خواهان تقسیم ایران معروف به وریا پژاکی یکی باشد و مقایسه شود خائنین به ملت و وطن باید رسوا شوند
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    0 0
    مقایسه مغرضانه و بی ربطی است ، وریا غفوری بازیکن ارزشمند و خوبی است و با این حرفها چیزی از این بازیکن استثنایی کم نمی کنه، مهمترین ویژگی کاپیتان وریا علاوه بر ویژگیهای تکنیکی فوق العاده اش، شجاعتش هست که نویسنده با توضیحات جانبدارانه آنرا نادیده گرفته است
  • Bahman IR ۰۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    0 0
    شما تشخیص میدین کدوم بهتره بزن به چاک دیگه غیر حرفهای .....هیچی نیستی فضول باشی شدی...
  • امیر حسین IR ۰۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    0 0
    اقای ووریا غفوری از شما انتظار نمیرفت این حرف ها را بزنی من پرسپولیسی هستم اما حرف حق میزنم اقا ووریا غفوری شما به نظرم مغرور.حسود.شده اید
  • فرشاد فکوراصل IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    0 0
    حرف حق چ بلایی سرتون اورده کاپیتان مردمی تا کاپیتان دولتی اینم میزدین تا تیترتون خوشگل تر میشد
  • IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    0 0
    من که طرفتار کاپیتان جناب اقای سیدجلال حسینی هستم خداپشت پناهت عزیزم من دارم میرم داخل ۱۲سال من به شدت طرفتارپرسپولیس هستم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس