ایثارگری مردم و خانواده شهدا راز ماندگاری انقلاب اسلامی هستند 

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه راز ماندگاری انقلاب اسلامی ایثارگری مردم و خانواده شهدا هستند، گفت: اگر پس از ۴۲ سال مردم پیروزی انقلاب را جشن گرفتند از برکت خون شهداست.

به گزارش مشرق، سعید اوحدی عصر چهارشنبه در آیین نکوداشت شهدای فاطمیه حادثه ۳۰ بهمن ۹۶ خیابان پاسداران تهران که همراه با رونمایی از کتاب ایستگاه هفتم و اهدای آثار شهدای ناجا به موزه شهدا بنیاد شهید و امور ایثارگران همراه بود، افزود: یاد شهدای انقلاب اسلامی بویژه شهدای قیام ۲۹ بهمن مردم تبریز را گرامی می داریم و امروز توفیق داریم در موزه شهدا در خدمت خانواده معظم شهدای فاطمیه هستیم. 

وی افزود: همزمانی سالگرد شهدای ناجا با سالروز قیام ۲۹ بهمن تبریزی های محترم بسیار گرامی است، پیروزی انقلاب اسلامی ایران در دوره معاصر با همه انقلاب ها تفاوت بسیار دارد. انقلاب اسلامی از ظرفیت های تاثیر گذار رهبری و حضور مردم برخوردار بوده است.

معاون رییس جمهوری گفت: راز ماندگاری این تحول عظیم به برکت امام(ره) در این کشور و بعد توسعه انقلاب اسلامی در دنیا در کشورهایی همچون یمن که در مقابل قدرت ها ایستادگی می کنند چیست؟ این راز در رهبری و وحدت مردم و ایثارگری ها نهفته است.

وی ادامه داد: در سوریه و عراق داعش پیشروی کرد اما سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در این مسیر الگوی جوانان مقاومت در کشورهای اسلامی شد تا از حریم ولایت دفاع کنند. این راز مهمی است در ایستادگی مقابل ستم و زیاده خواهی که امام خمینی (ره) آن را در کشور اسلامی ما پایه گذاری کردند و رهبری حکیمانه انقلاب این مسیر را ادامه دادند.

اوحدی تاکید کرد: تاثیر حضور مردم، ۴۲ سال ایستادگی مقابل دشمنان اسلام و ایران بوده است و تاسی به رهبری این مهم را رقم زده است. 

رییس بنیاد شهید گفت: توفیق داریم که امروز در خدمت خانواده شهدا هستیم. واقعه ۳۰ بهمن ۹۶ فتنه ای بزرگ بود که از سوی ترامپ و دشمنان علیه ایران طراحی شده بود که با ایثار نیروی انقلابی به شکست انجامید.  

اوحدی سخنان امروز رهبری و اقتدار سخنان ایشان مقابل دشمنان ایران و انقلاب را به پشتوانه مردم و خانواده شهدا و ایثارگران دانست.

رییس بنیاد شهید گفت: بخشی از موزه شهدا امروز تعلق می گیرد به شهدای گرانقدر ناجا که سردار سلیمانی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد زحمات فراوانی برای این کار کشیده اند.

رییس بنیاد شهید در ادامه از کتاب «ایستگاه هفتم» با حضور سردار حسین اشتری فرمانده ناجا و جمعی از خانواده معظم شهدای فاطمیه ناجا رونمایی کرد.

همچنین از خانواده شهیدان گرانقدر محمد علی بایرامی، رضا مرادی، رضا امامی و محمد حسین حدادیان و همچنین جمالی تبار نویسنده کتاب ایستگاه هفتم تجلیل شد. 

در این مراسم کلیپ هایی از واقعه ۳۰ بهمن سال ۹۶ و اغتشاشات دراویش در خیابان پاسداران، شهدای حرم، شهدای ناجا و امنیت پخش شد و پدران شهید بایرامی و حدادیان خاطراتی از فرزندان خود گفتند و حمید علیمی مداح اهل بیت(س) دقایقی روضه خوانی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس